مالک بازارچه گتوند کیست؟
تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این فرد مدعی است که از تقاطع خیابان استقلال به داخل بازارچه، مالک مقداری زمین است که 11 مغازه از بازارچه را شامل می شود. به دنبال این امر، این فرد شکایتی را ترتیب داده است که زمین های غصب شده را دوباره تحت مالکیت خود درآورد. صاحبان مغازه ها هم که مغازه ها را از شهرداری خریداری نموده اند برای این امر وکیل گرفته اند و شکایت شاکی را دنبال می کنند.

بنا بر اخبار رسیده احکامی از دادگستری اهواز صادرشده است که صاحبان مغازه ها بایستی در دی ماه سال جاری در دادگاه حاضر شده و به شکایت این فرد پاسخ دهند.

گذشته از صحت ادعای شخص شاکی، این موضوع از آنجایی پیچیده شده است که صاحبان فعلی این مغازه ها ، مغازه را از شهرداری خریداری نموده اند و شخص شاکی نیز از صاحبان فعلی مغازه ها شکایت کرده است. از یک طرف صاحبان فعلی مغازه ها، مغازه ها را حدود 10 سال پیش از شهرداری خریداری نموده اند و طرف حساب آنان شهرداری است و از طرف دیگرشاکی، طرف خودرا صاحبان فعلی می داند.

حال صاحبان فعلی مغازه ها با مراجعه به شهرداری خواهان رسیدگی به این موضوع شده اند اما شاکی تنها صاحبان مغازه را می شناسد.

حال اگر شاکی بتواند در دادگاه این 11 مغازه را دوباره به دست بیاورد تکلیف صاحبان فعلی مغازه با شهرداری چیست؟

در صورتی که شاکی بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند، بایستی مغازه ها واگذار شوند. حال اگر این امر اتفاق بیفتد شهرداری بایستی قیمت مغازه ها را به صاحبان آن بازگرداند. در حال حاضر قیمت هر کدام از این مغازه ها به 50 میلیون تومان هم می رسد. زمزمه هایی نیز به گوش می رسد که اگر این امر اتفاق بیفتد و مغازه ها واگذار شوند، شهرداری پول مغازه ها را به قیمتی که به آنان فروخته است! ( 10 تا 12 میلیون تومان حدود 10 سال پیش) پس خواهد داد!

در این صورت آیا عدالت در مورد صاحبان فعلی مغازه ها از سوی شهرداری رعایت شده است؟

به هر حال اگر نتیجه دادگاه به نفع شاکی رقم بخورد اشکال اصلی به مسئولان سابق شهرداری برمی گردد که چرا در این زمینه دقت کافی را نداشته اند شهرداری بایستی در این زمینه به صاحبان فعلی پاسخگو باشد.

حال با اوضاع بد مالی شهرداری گتوند باید منتظر اتفاقات بعدی و نیز رأی دادگاه باشیم و اینکه شهرداری چگونه این مشکل را حل می کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: