ضریح مطهرامام حسین(ع) روز دوشنبه از طریق اندیمشک وارد خوزستان می شود
تاريخ : 13 / 9 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول/اندیمشک -ضریح مطهر سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) امروز (دوشنبه) از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان می شود.

 

سرپرست فرمانداری اندیمشک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جوش و خروش مردمی از چندین روز پیش برای استقبال از ضریح مطهر امام حسین (ع) در اندیمشک آغاز شده گفت:با تشکیل کمیته های هفت گانه تمهیدات لازم برای برگزاری آیین های عزاداری و دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی با ورود ضریح در نظر گرفته شده است.

خداداد محمدی افزود:مردم شهید پرور اندیمشک در مبادی ورودی استان خوزستان در پل زال ، بیدروبه و حسینه چشم انتظار ورود ضریح مطهر به استان خوزستان بوده و پیش بینی می شود ساعت 14 امروز ضریح مطهر وارد استان خوزستان شود.

وی گفت: به منظور رفاه حال استقبال کنندگان ، محل استقبال از این ضریح از دوکوهه به میدان آزادی کوی لور اندیمشک تغییر یافته و ضریح با حضور مردم تا مقبره شهدای گمنام اندیمشک حمل می شود.

سرپرست فرمانداری اندیمشک خاطر نشان کرد:مقبره شهدای گمنام نقطه اصلی استقبال است که مردم و هیئت های مذهبی با اجرای آیین های سوگواری ماه محرم و برنامه های دعا و ادعیه ضریح مطهر را بدرقه خواهند کرد.

وی استقبال پرشور مردم دیگر استان ها از ضریح مطهر امام حسین (ع) را نشان دهنده جایگاه والای ائمه اطهار (ع) دانست گفت: مردم ولایتمدار اندیمشک نیز استقبال پر شور و تاریخی از ضریح مطهر خواهند داشت.

محمد حمزه علی رییس اداره راهنمایی و رانندگی اندیمشک نیز گفت: مسیر حرکت کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) از میدان آزادی کوی لور - بلوار انقلاب تا مقبره شهدای گمنام ،امروز بر روی خودروها بسته می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: