اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در صالح شهر
تاريخ : 4 / 4 / 1396برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت السلام والمسلمین محمدیان امام جماعت محترم مسجد جامع صالح شهر در گفتگویی با ما ضمن قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان روزه دار علی الخصوص زنان و مردان صالح شهر گفت : در صورت اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و روئیت هلال ماه فردا دوشنبه نماز عید فطر برگزار میگردد .

امام جماعت مسجد جامع صالح شهر در این باره گفت : در آستانه حلول ماه شوال وپایان ماه رمضان دعایی از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل شده که عرض کرد:((اللّهمّ لا تَجعَلهُ آخِرَ العَهدِمِن صِیامِناإیَّاهُ فَإنْ جَعَلتَهُ فَاجْعَلنِی مَرحُوماً و لا تَجعَلنی مَحروما))خدایا این ماه رمضان را ماه رمضان آخر ما قرار مده اگر هم سال آخر ما بود,و ماه رمضان سال بعد را درک نکردیم,ما را مرحوم و مورد رحمت قرار بده,نه محروم از رحمت.
عید فطر عید عبادت و بندگی است.عید گرفتن جایزه است.عید سرور و شادی است.,شادی بر توفیق روزه گرفتن  و به خدا نزدیک شدن.پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مسلمانان و به شیعیان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
حاج آقا محمدیان در ادامه افزود : نماز عید فطر در صالح شهر همزمان با سایر شهرهای استان و کشور راس ساعت 7:00 صبح در محل مسجد جامع صالح شهر برگزار خواهد شد .

ایشان در پایان از تمامی مردم روزه دار صالح شهر اعم از مردان و زنان خواست تا در این نماز حضور یابند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: