صالح شهری ها محروم از اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه
تاريخ : 27 / 10 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شهروندان صالح شهری پیگیر نسل های جدید اینترنت پر سرعت

قلی پور و یاری : طرح شکایت گردیده و قول همکاری داده شده

تلفن و اینترنت در جامعه امروزی ازنیازهای اساسی محسوب می‌شود به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود.

به بیان دیگر قرن جدید قرن ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت ارتباط های تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می کند و گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری روز به روز  در حال افزایش است.

در طول سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته است و حتی با روی کار آمدن چندین اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز در کشور، دامنه گسترش خدمات تلفن های همراه و اینترنت پرسرعت از کلان‌شهرها تا روستاهای دورافتاده کشیده شده است.

اما متاسفانه هنوز هم برخی شهرها و شهرستان ها از جمله صالح شهر از این نعمت بی بهره یا کم بهره بوده و یا با مشکلات فراوان آن روبه رو هستند که خواست مردم صالح شهر رسیدگی در اسرع وقت به این موضوع و ارائه خدمات پر سرعت اینترنت در سطح شهر است .

در همین راستا آقایان سعید قلی پور و احمد یاری دو تن از شهروندان صالح شهری هستند که چندین وقتی است درگیر این موضوع شده و با پیگیری های مستمر به نتایج خوبی هم در این راستا رسیده اند .

آقایان قلی پور و یاری با بیان اینکه طرح شکایتی از طرف ما و به زبان مردم صالح شهر صورت گرفته است عنوان می کنند:  از طریق سامانه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر این موضوع شده و علیه اپراتورهای سیار ، طرح شکایت گردیده است .

گفتنی است این پیگیری ها به ثمر نیز نشسته و کارشناسان مربوط به این اپراتورها با حضور در صالح شهر و بررسی اوضاع اینترنت از نزدیک قول همکاری و مرتفع کردن این مشکل را داده اند و تمام مستندات و مکاتبات آن هم وجود دارد .

شهروندان صالح شهری که یکی از دغدغه های کنونی صالح شهر را اینترنت با سرعت پایین نام میبرند ، با مراجعه به ما خواستار پیگیری های بیشتر از طریق رسانه ها و همچنین مسئولین مربوطه در صالح شهر و شهرستان شده تا بلکه نسل های پرسرعت اینترنت هم مهمان همیشگی خانه های همشهریان باشد .

در پایان شهروندان صالحی شهری اظهار داشتند پیگیر ادامه طرح شکایت هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد تا این تکنولوژی به شهر ما هم بیاید و همانند سایر شهرها ما هم از اینترنت بهره ببریم .

 



نظرات شما عزیزان:

شهروند
ساعت22:22---13 بهمن 1395
با تشکر از هم شهری های دلسوزمون که واقعا به فکر شهرمون هستن.البته یه خسته نباشید جانانه به شورای شهرمون از بس که اینا تلاش میکنن واسه شهرمون.اصلا دیگه دارن تلف میشن اینقدر که به دنبال مشکلات مردمن خخخخخ .والا دیدیم همه انتقاد تند میکنن ما خاستیم به زبون کنایه بگیم.باز هم از اقای یاری و اقای قلی پور تشکر میکنم

احمد یاری
ساعت20:32---13 بهمن 1395
جناب مهندس رحیمی
ابتدا بنده از شما سپاسمندم بابت پوشش این خبر و در مرحله بعد باید عرض کنم کمترین کاری بود که میتونستیم برای شهروندان محترم انجام بدیم
انشالله که با پیگیری های مستمری که داریم به نتیجه قطعی و نهایی برسیم . ضمن اینکه ممنونم از شهروندانی که ابراز تشکر کردن بابت این کار ما و جا داره بهشون بگم که چیزی جز انجام وظیفه نبوده و امیدوارم همه بتونیم از امکانات ضروری استفاده درست و مناسب کنیم
بازم کمال تشکر و قدردانی رو از شما دارم جناب مهندس و ممنونم از همه زحماتی که میکشین و هرگز دیده نمیشه
خدا پشت و پناهتون


احسان
ساعت20:12---7 بهمن 1395

دمتون گرم بچه ها
واقعا کارتون درسته
مرسی از اقای رحیمی که اطلاع رسانی کردن


م.ب
ساعت22:23---4 بهمن 1395
جای تقدیر داره
الان که این خبر رو خوندم گفتم تشکر کنم از این دو همشهری
خدا خیرتون بده
دارین دست خالی و با نیت پاک کار بزرگی میکنین


قلی پور
ساعت22:17---29 دی 1395
موفق باشن بهترین کار رو انجام دادن.

مهرداد
ساعت14:48---29 دی 1395
ایول بچه ها . موفق باشین ، حمایتتون میکنیم
قابل توجه اونا که وقتی موقع انتخابات میشه لیستی بلند بالا میگیرن دستشون که ما این کارا رو کردیم . این رو هم به لیست اضافه نکنن صلوات


محمد
ساعت11:40---29 دی 1395
انشاءالله که 3G میشه

یه صالح شهری
ساعت19:10---27 دی 1395
واقعا ؟؟؟؟


به نتایجی هم رسیدن ؟؟؟؟


اگه اینطوره که سپاس گزاریم از آقای سعید قلی پور و احمد یاری که پیگیر این موضوع هستند ، چون اینترنت پرسرعت به شدت نیاز هر شهری هستش


مسئولینی که همش وعده و شعار میدن و میگن آین چنین میکنیم و آنچنا میکنیم ، بیان و تلاش این دو شهروند رو ببینن که چطوری دارن به همشهری هاشون خدمتت میکنن


واقعا ممنونم ازتون


از طرف یه شهروند صالح شهری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: