گتوند، میزبان نهمین همایش بزرگداشت قیصر امین پور
تاريخ : 5 / 8 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت:نهمین همایش شعر بزرگداشت قیصرامین پور با عنوان در کوچه آفتاب همزمان با سالگرد در گذشت این شاعر بزرگ در زادگاه وی برگزار می شود.

دکتر قیصر امین پور متولد دوم اردیبهشت ماه 1338گتوند در تاریخ هشتم آبان سال 1386 بر اثر عارضه قلبی در گذشت و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
محمدعلی اسدی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش هشتم آبانماه با حضور شاعران و نویسندگان صاحب نام کشور و نیز مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش های قیصر امین پور گتوند برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:سخنرانی،شعر خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب ، عکس و کارگاه خوشنویسی همچنین حضور بر مزار آرامگاه قیصر امین پور از جمله برنامه های این همایش یک روزه است.
وی همچنین دیدار با خانواده قیصر امین پور و رونمایی ازکتاب مجموعه شعر ردپای پاییز که به همت یکی از شعرای گتوند گردآوری شده را از دیگر برنامه های این همایش برشمرد.
تنفس صبح و در کوچه آفتاب ، آینه های ناگهان ، گل ها همه آفتابگردانند و دستور زبان عشق از مجموعه های شعر این شاعر برای بزرگسالان و همچنین توفان در پرانتز (نثر ادبی) و منظومه ظهر روز دهم برای نوجوانان ، سنت و نوآوری در شعر معاصر و شعر و کودکی از دیگر آثار قیصر امین پور می باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: