مراسم تعزیه در حسینیه صاحب الزمان (عج) صالح شهر برگزار میگردد
تاريخ : 19 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ایام ماه محرم و شهادت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش ، هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج)هرساله و در این ایام اقدام به اجرای تعزیه می نماید .

این نمایش مذهبی هر ساله و حدود 75سال است که در صالح شهر (شهرک شهید چمران) بمناسبت محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به نمایش گذاشته می شود . که جمع کثیری از مشتاقان به امام حسین (ع) و اهل بیت آن حضرت از صالح شهر ، شهرستان گتوند و حومه به تماشای واقعه کربلا و چگونگی به شهادت رسیدن این امامان بزرگوار می نشینند.

در این ایام تعزیه هایی از جمله شهادت امام حسین (ع) ، شهادت حضرت عباس (ع) ، شهادت حر ، شهادت مسلم و طفلان آن حضرت (ع) ، تعزیه علی اکبر و حضرت قاسم (ع) و ... اجرا می گردد .

در ادامه برنامه های این ایام راس ساعت 15:30 امروز 8 محرم 95 تعزیه حضرت علی اکبر (ع) در حسینیه صاحب الزمان (عج) و توسط هیئت عزاداران پهونده سفلی برگزار خواهد شد .

در ادامه مجالس تعزیه فردا سه شنبه مصادف با روز تاسوعا از ساعت 15:00 مجلس شهادت عباس (ع) و در روز عاشورای حسینی ساعت 8:30 صبح مجلس شهادت امام حسین (ع) اجرا خواهد شد .

هیئت عزاداران حسینیه صاحب الزمان (عج) از کلیه عاشقان اهل بیت (ع) ( خواهران و برادران ) جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: