تحقق وعده نماینده محترم شهرستان های شوشتر و گتوند : آغاز به کار بیمارستان کارون گتوند

با پیگیری های نماینده محترم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و قول های مساعدی که طی روزهای گذشته داده بودند و جلسات مکرر با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، بیمارستان کارون از روز گذشته کار خود را آغاز کرد .

دکتر یوسف بهداروندی رئیس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند امروز در اولین نشست مدیران و اصحاب رسانه گفت: بیمارستان گتوند روز گذشته با پذیرش اولین بیمار که خانمی با خونریزی گوارشی بود رسماً کار خود را آغاز کرد و کار بستری و خدمات رسانی به وی انجام شد و حال این بیمار در حال حاضر خوب است.

دکتر بهداروندی با ارائه‌ی جزئیات بیشتر گفت: بیمارستان کارون گتوند با ۵۰% ظرفیت موجود آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در دو بخش اطفال و داخلی خدمات دهی را آغاز کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا متخصصین در محل مستقر هستند گفت: متخصصین داخلی در دسترس هستند و در شهرستان گتوند مستقر هستند ولی متخصصین بخش داخلی به صورت آن کال (On Call) در صورت نیاز از شهرستان شوشتر به بیمارستان گتوند مراجعه و خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس  شبکه بهداشت و درمان گتوند در پایان بیان داشت: برای کاهش خطا در حال حاضر با ظرفیت ۱۴ تخت شامل ۴ تخت برای اطفال، ۵ تخت برای داخلی مردان و ۵ تخت برای داخلی زنان آغاز به کارکرده‌ایم و با گذشت زمان ظرفیت را افزایش می‌دهیم.



نظرات شما عزیزان:

احسان رضايي
ساعت15:43---12 شهريور 1395
با سلام
خبر خوشحال كننده اي بود..اميدوارم هرچه زودتر به يه بيمارستان فعال تبديل بشه..هرچند چشمم آب نميخوره...
چندنفر از دوستان و هم دانشگاهي سابق من اونجا مشغول بكار شدن ولي متاسفانه فقط بخش اور‍‍ژانسش فعال هست.. بهرحال اميدوارم راه بيمارستان خاتم شوشتر رو در پيش نگيره و تو اذهان عمومي به يه بيمارستان بد تبديل نشه..لازم به توضيح نيست كه سطح درمان شوشتر و گتوند اينقد پايين هست كه هنوز همه مردمش به دزفول و اهواز مراجعه ميكنن..
من درحال حاضر پرسنل سي.سي.يو بيمارستان مسيح دانشوري تهران هستم وبا شرايطي ك از مناطق خودمون ميدونم از لحاظ درماني حداقل ده سال عقب هستيم!!
موفق باشين.............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: