اجرای 40 برنامه به مناسبت دهه کرامت در گتوند آغاز شد
تاريخ : 16 / 5 / 1395برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سیدمجید صالحی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر برگزاری برنامه های کیفی و ارزشمند در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت بانوان با هدف ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی با تکیه بر سیره ائمه اطهار(ع) اجرا می‌شوند.
وی با بیان اینکه بانوان نیمی از پیکره این جامعه می باشد، افزود: در توسعه و آبادانی کشور باید از ظرفیت ها و پتانسیل بانوان و دختران استفاده کرد.
فرماندار گتوند گفت: جشن زنان و دختران، مسابقات ورزشی، مراسم تجلیل از زنان نخبه و کارآفرین،برگزاری نشست کتابخوان، جشنواره غذای محلی ، تور گردشگری به کتابخانه ها، نمایشگاه کتاب، اهدا جهیزیه به نوعروسان، نشست تربیتی، نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ، یادواره زنان شهیده، کارگاه آسیب های اجتماعی و ازدواج از جمله برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.
صالحی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی ، نورافشانی و تزیین مساجد و معابر توسط هیات‌های مذهبی و شهرداری ها از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان گتوند می باشد که اجرای آنها از روز پنجشنبه با مشارکت مردم آغاز شده است.
فرماندار گتوند بر همکاری اداره ها، بخشداران،دهیاران و شوراهای اسلامی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن ویژه برنامه های این دهه تاکید کرد.
از 14 مرداد ماه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا 24 مرداد سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.
شهرستان گتوند از شهرهای مذهبی خوزستان با 74هزار نفر جمعیت در شمال این استان واقع شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: