امام جمعه گتوندخواستار برخورد دولت و قوه قضائیه باحقوق های نجومی شد
تاريخ : 19 / 4 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی درخطبه های نمازجمعه گتوند به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطردر جمع نمازگزاران درباره حقوق های نجومی و پرداختی های غیرمتعارف به برخی افراد و برداشت های نامشروع از بیت المال اشاره کرد و خواستار ورود و برخورد جدی دولت و قوه قضاییه با افراد متخلف شد.
وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عزل و مجازات مقصران این مساله(حقوق های نجومی) اشاره کرد و افزود: برداشت های نامشروع خیانت به آرمانهای انقلاب است.
خطیب جمعه گتوند به دیگر بیانات و تاکیدهای مقام معظم رهبری در مورد شناسایی آسیب های ناشی از اشرافی گری اشاره و بر برخورد با متخلفان و پدیده اشرافی گری تاکید کرد.
حجت الاسلام شاه آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن 18تیرماه سالروز کشف توطئه آمریکایی کودتای نوژه در پایگاه نیروی هوایی همدان در سال 1359، ادامه داد: توطئه ای که قرار بود وابستگان به آمریکا و رژیم پهلوی با به تصرف گرفتن پایگاه شهید نوژه ، حمله هوایی به مراکز حساس تهران از جمله جماران و محل حضور حضرت امام خمینی(ره) داشتند، با هوشیاری و با عنایت الهی این توطئه خنثی شد.
امام جمعه گتوند به 21 تیرماه سالروز توطئه شوم کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و اظهار کرد: در 21 تیرماه سال 1314، مسجد گوهرشاد در مشهد مقدس به گلوله بسته شد و با برخورد رضاشاهی بسیاری از مردم بخاطر دفاع از فرهنگ اصیل اسلامی به نام عفاف و حجاب به خاک و خون کشیده شدند و عده زیادی از علما نیز به خاطر اعتراض به این جنایت دستگیر شدند.
حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی اضافه کرد: شهرستان گتوند بحمدالله یکی از شهرستانهای مذهبی می باشد که به دلیل سابقه دیانت، غیرت و تعصب در خانواده ها در مساله حجاب و عفاف آسیبی نداریم ولی خطر نوجوان ها و جوان های ما را تهدید می کند ولی نظارت و برنامه ریزی بیشتر آموزش و پرورش در مدارس مورد تاکید است.
امام جمعه گتوند در پایان با اشاره به 23 تیرماه هشتم شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع (ع) توسط آل سعود و تفکر وهابیت در سال 1344 ه.ق، تفکر وهابیت را، تفکر تهی از عقلانیت و تهی از احساس معنویت و انسانهایی عقب گرا و قهقرا رفته عنوان کرد و این حرکت آل سعود را محکوم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: