تاريخ : 5 / 4 / 1395برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : مهندس رستمی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری صالح شهر اظهار داشتند، به منظور معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، تصاویر 28 شهید صالح شهر در ورودی این شهر از سمت جاده شوشتر-گتوند توسط شهرداری صالح شهر نصب شد.

شهردار صالح شهر در حاشیه رونمایی از این تابلوها با اعلام این خبر گفت: تعداد 29 تابلو در ابعاد دو دریک ونیم متر مزین به تمثال امام راحل و 28 شهید دوران دفاع مقدس در این مسیر با نظر مساعد و همکاری شورای اسلامی شهر توسط شهرداری صالح شهرنصب شد.

شهردار صالح شهر گفت: به منظور معرفی شهدای گرانقدر و تکریم خانواده های بزرگوار آنها، شهرداری صالح شهر بر مبنای وظیفه خود با هماهنگی و همکاری شورای محترم اسلامی شهر تعداد قابل توجهی از خیابان ها ی سطح شهر را به نام مقدس شهدا مزین نمود.

مهندس رستمی عنوان کرد: انجام این گونه امور در جای خود مهم و با ارزش است ولی بالاتر از این امور، پیروی از سیره شهدا و عمل به توصیه ها و پیامهای این عزیزان است، شهدایی که آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون ایثار و رشادتهای آنهاست و با معرفی آنها می توان بهترین الگوها و سبک زندگی شرافتمندانه را برای نسل جوان و آینده ساز کشور ترسیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره، نصب تمثال و نامگذاری خیابانها و اماکن با تصاویر و اسامی شهدا صرفا تذکری برای همه ماست تا تکلیف خود را که پاسداشت از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروی از ولی امرمسلمین است را فراموش نکنیم و از شهدا بیاموزیم که از فرصت و زمان کوتاه زندگی بیشترین و بهترین استفاده را جهت رسیدن به تعالی و کمال ببریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: