برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع صالح شهر
تاريخ : 16 / 3 / 1395برچسب:, | 5 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم بزرگداشت یاد و خاطر حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در صالح شهر برگزار گردید .

در این مراسم که در ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط برادر علایی آغاز گردیده بود سپس با سخنرانی امام جماعت محترم صالح شهر ادامه یافت .

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین شهری ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، خانواده محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، بسیجیان و مردم خوب و همیشه در صحنه صالح شهر حضور داشتند ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند .

حجه السلام والمسلمین حاج آقا داور نیا در این سخنرانی از صدر اسلام سخن به میان آورد و افزود اسلام به معنی تسلیم در برابر خداست. اسلام دین قانون و عمل است . اسلام سریع‌ترین دین از لحاظ گسترش و رشد در میان ادیان دنیا است. اسلام رحمانی به دنبال کسب رضایت خداوند است، چرا که اسلام یعنی تسلیم خداوند بودن. مهمترین هدف مسلمان کسب رضایت پرودگار است. زندگی اسلامی زندگی است که خداوند معنای آن، داور آن، و غایت و هدف آن است. مؤمن واقعی به دنبال رضوان خدا است.

ایشان در ادامه به مجاهدت های زیادی که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند اشاره کردند و گفتند : اقتدار و عزت امروز ایران مرهون مجاهدت‌های امام، شهدا و رهبری است و راه و مکتب آن حضرت باید برای نسل جوان تبیین شود.

امام جماعت صالح شهر در پایان این سخنرانی از جنایات هولناک و وحشتناک داعش در سوریه و عراق سخن گفت و افزود : این گروه تروریستی جان هزاران کودک و زن و مرد را با افکار پلید و نابخردانه خود میگیرد و این کار ناپسندانه که به نیات مختلف و نقشه های شوم و ننگین آمریکا و اسرائیل صورت گرفته از دید خداوند بدور نخواهد ماند و به زودی نیست خواهد شد .

این مراسم با مداحی و سینه زنی مداح خوب اهل بیت حاج مجید علیزاده به پایان رسید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: