30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد گتوند
تاريخ : 19 / 2 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمت الله کلانتر رشیدی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های مورد حمایت پرداخت وام کارگشایی است اظهار کرد: این تسهیلات با هدف کمک به حل مشکل معیشت، درمان، تحصیل و سایر موارد پرداخت گردید.
وی همچنین با تشریح سایر فعالیت های این نهاد افزود: دوره آموزش اشتغال برای ۴۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده و خانواده ها به ویژه فرزندان آنان در رشته های مختلف از جمله کامپیوتر، دامپروری، آرایشگری، تولید قارچ، قالیبافی ، خیاطی و کشاورزی آموزش لازم را به صورت رایگان فرا گرفتند.
رشیدی بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان پارسال به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان ودانشجویان تحت پوشش ۱ میلیارد ریال برای شهریه دانشجویی، ایاب و ذهاب و البسه پرداخت کرده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند اذعان داشت: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال که دچار سوء تغذیه شده اند سبدغذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بین کودکان نیازمند توزیع گردیده است .
وی با بیان اینکه توزیع این اقلام در جهت تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه صورت گرفته خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده ‌های کم ‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده اند اقدام به توزیع سبد غذایی می نماید .
این مقام مسئول احداث سرویس های بهداشتی همچنین پرداخت ۲۸ میلیارد ریال برای ساخت مسکن را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان در سال جاری عنوان کرد.
رشیدی در پایان گفت: برای بازپرداخت اقساط معوق مددجویانی که اقدام به ساخت مسکن، طرح بهسازی و مقاوم سازی در روستاها کرده اند به صورت بلاعوض جمعا ۵ میلیارد ریال به آن ها پرداخت شده است.
گفتنی است ۵ هزار و ۴۱۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: