اسکان 15 خانوار گرفتار در سیلاب در مدارس صالح شهر
تاريخ : 29 / 1 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اسكان 35خانوار سيل زده درشهرستان گتوند

گتوند-ايرنا-معاون فرماندارگتوند از اسكان 35خانوار از سيل زدگان درشهرهاي جنت مكان و صالح شهر دراين شهرستان خبر داد.

 به گزارش ايرنا پرويز رضايي روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اثر بارندگي شديد و جاري شدن سيلاب 20خانوار از عشاير در حوالي شهر جنت مكان و 15خانوار از عشاير در اطراف شهر صالح شهر براثر بالاآمدن آب رودخانه فصلي در محاصره سيلاب قرار گرفتند.
وي با اشاره به حضور به موقع نيروهاي امدادي ستاد بحران شهرستان در مناطق سيل زده افزود: با كمك ستاد بحران وتمهيداتي كه انديشيده شد سيل زدگان از مرگ نجات يافته و در مركز خدمات جنت مكان و مدرسه صالح شهر اسكان داده شدند.
معاون فرماندارگتوند با اشاره به اينكه آذوقه ،چادر ، پتو و ديگر امكانات رفاهي براي سيل زدگان مهيا شده است افزود: هم اكنون اين خانوارها در وضعيت مطلوبي قرار دارند.
رضايي درادامه افزود: بر اثر بارندگي ، تگرگ و تند باد شديد پنجشنبه تا كنون خسارات زيادي از جمله تاسيسات زيربنايي آب وبرق،ابنيه، پل ها، قطع درختان ،تخريب ديوارها ، راههاي ارتباطي ، باغات وزمينهاي كشاورزي رسيده و ميزان اين خسارات تاكنون مشخص نشده است.
معاون فرماندارگتوند گفت: ستاد بحران شهرستان به محض اطلاع واعلام ستاد بحران استان در خصوص بارندگي و وزش باد شديد درحالت آماده باش قرار داشت و با تشكيل جلسه هشدارها و وقايع احتمالي به اطلاع اعضاي ستاد داده شد.
وي در پايان از شهروندان ،روستائيان ،عشاير وكشاورزان هشدار داد تا از كنار رودخانه ها ومسيل هاي آب دور شده و آمادگي لازم جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالي را داشته باشند.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعيت داراي دو بخش مركزي و عقيلي و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، تركالكي ، سماله ، جنت مكان و نيز 45 روستا مي باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: