دیدار جمعی از بانوان صالح شهر با مادر شهیدان نوری بمناسبت سالروز شهادت شهید محمد نوری

مادر شهيدان نوري: روي سنگ قبرم بنويسيد از مسئولين انتظار دارم به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند.

يكي از راه‌هاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان  ديدار از پدر و مادران شهدا مي‌باشد، ديدار از خانواده‌هاي شهدا افتخار بزرگي براي اين نسل مي‌باشد به همين منظور در سالروز شهادت شهيد محمد نوري جمعي از بانوان صالح شهر به ديدار مادر شهيدان نوري رفتند.

خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.

در اين ديدار مادر بزرگوار شهيدان نوري، ضمن خوش آمد گويي به بازگو كردن نقش خانواده‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت.

اين مادر شهيد با بيان اينكه من همه‌ي شهداي صالح شهر را از خود مي‌دانم و با آمدن هر شهيد به صالح شهر براي آنها گريه كرده و با خانواده‌هاي آنها ابراز  همدردي نموده‌ام.

وي خطاب به بانوان حاضر در نشست گفت سعي كنيد فرزندان خود را عاشق امام حسين(ع) و ولايت تربيت كنيد. و مي خواهم من به عنوان مادر شهيد وصيت كنم كه همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب جوانان مطيع امام (ره) بودند شما نيز مطيع و فرمانبر مقام معظم رهبري باشيد و قدر ولايت را با تمام وجود بدانيد.

در خواستم اينست كه بعد از مرگم بروي سنگ قبرم بنويسيد تا مسئولان هميشه بدانند كه بايد به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند صندلي كه به آن تكيه داده‌اند قيمت زيادي دارد زيرا براي اينكه مسئولان به اين صندلي برسند خون‌هاي جوانان زيادي ريخته شده است.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: