فرماندار گتوند:مشارکت همه اقشار در برنامه های گرامیداشت دهه فجر ضروری است

فرماندار شهرستان گتوند مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب را ضروری دانست و گفت:دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل (ره) است.

به گزارش گتوندنیوز به نقل از ایرنا سید مجید صالحی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی و تشکیل کمیته های بزرگداشت دهه مبارک فجر بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر آیین ها و جشن های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت:دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا آرمان ها و دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف برای نسل جوان آینده ساز کشور تبیین وتشریح شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گتوند گفت: اهمیت برپایی جشن پیروزی انقلاب به لحاظ ویژگی اسلامی بودن این انقلاب بوده که آنرا از سایر انقلاب ها در جهان متمایز کرده است.
صالحی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که بخشی از کشورهای جهان در فضای کمونیستی و بخشی دیگر در فضای سوسیالیستی و نظام سرمایه داری گرفتار شده بودند و کسی تصور نمی کرد یک نظام منسجم وخودجوش بر اساس اسلام و اصول دینی و مذهبی شکل بگیرد.
رئیس ستاد دهه فجر گتوند در ادامه از تشکیل کمیته های ۱۰ گانه بانوان وخانواده، مطبوعات واطلاع رسانی، شهدا وایثارگران، روستاییان وعشایر،پشتیبانی،دانش آموزان ودانشگاهیان، فرهنگی، اصناف وبازاریان، هیات مذهبی وکانونهای مساجد و کمیته ورزشی و هنری برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
صالحی در پایان افزود:با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر برنامه استقبال از این ایام الله با تزیین و چراغانی خیابانها و معابر آغاز شود.
حجت الاسلام عبدالرحمن جمال رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند نیز در این نشست با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) بر لزوم برنامه ریزی جهت برپایی هر چه بهتر مراسم دهه فجر تاکید کرد و محور اقدامات را با توجه به نامگذاری امسال بر پایه همدلی وهمزبانی مسئولان و مردم دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: