تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان گتوند: پرداختن با مسائل حاشیه ای و تخریب رقبا در انتخابات خارج از اخلاق و قانون و شرع است لذا مستدعیست مردم و کاندیدا از پرداختن به مسائل تخریبی و حاشیه ای در انتخابات خودداری کنند.

جلال کرمیجلال کرمی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : پرداختن با مسائل حاشیه ای و تخریب رقبا در انتخابات خارج از اخلاق و قانون و شرع است لذا مردم و کاندیدا از پرداختن به مسائل تخریبی و حاشیه ای در انتخابات خودداری کنند.

کرمی در ادامه افزود : تنها در یک محیط آرام و با امنیت اجتماعی بالا می توان یک انتخابات سالم را برگزار کرد لذا مردم باید نسبت به افرادی که به جوسازی و حواشی می پردازند هشیار باشند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های شبه های اجتماعی تصریح کرد: احراز صلاحیت ها طبق برنامه زمان بندی ، مشخص و توسط مراجع قانونی اعلام می گردد لذا هر گونه اظهار نظر کاندیدها و همچنین مباحث مطرح شده در شبکه های اجتماعی غیر قانونی و غیر رسمی است.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات گتوند با بیان روش های ممنوع  تبلیغات در ایام انتخابات اظهار داشت : گاها مشاهده می شود که برخی نامزدها دست به گریبان روش های نادرست تبلیغات می زندد ولی قطعاً مردم آگاه تر از آن هستند که با تبلیغات غلط نظیر پذیرایی های آنچنانی یا وعده های کذب مانند اشتغال ، عمران و مسئولیت به سمت خاصی پیدا کنند .

کرمی در پایان عنوان کرد : مردم تا آخرین لحظه به بررسی و ارزیابی کاندیدا بپردازند و سپس با شناخت کافی اصلح ترین فرد را بدور از گرایشات سیاسی و حزبی و یا منافع شخصی انتخاب کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: