برخی مسئولان کشور نسبت به توصیه های رهبر معظم انقلاب بی توجه هستند
تاريخ : 24 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوندنیوز: خطیب موقت نماز جمعه گتوند گفت : تذکرات پی در پی  و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

IMG_1672-300x225حجت الاسلام و المسلمین حجت صالحی امام جمعه موقت گتوند در خطبه های نماز جمعه گتوند اظهار داشت : تذکرات پی در پی و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی در ادامه افزود : مسئولان کشور توصیه های رهبر انقلاب و همچنین ۹ شرطی که ایشان برای پذیرش برجام قرار دادند را باید جدی بگیرند و نادیده گرفتن توصیه های ایشان از سوی مسئولان مربوطه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی همچنین تصریح کرد : تفاوت در حقوق دریافتی کارکنان دولتی مصداق بارز نا عدالتی اجتماعی محسوب می شود؛ چرا ۲ نفر با ۱ مدرک تحصیلی یکسان و در یک شرایط مساوی باید حقوقی با ۱۰ برابر اختلاف دریافت کنند؟ این موضوع قابل پذیرش نیست و باید از سوی مراجع ذی ربط پیگیری شود.

خطیب موقت نماز جمعه گتوند در خصوص رسیدگی به تخلفات به اصناف و بازاریان گفت : گاهی دیده می شود که برخی مغازه ها با نظارت شدید از سوی مراکز مربوط مواجه می شوند و برای ۱۰۰۰ تومان ممکن است مفازه ای تعطیلی شود اما مغازه دیگر تخلفات بسیار بزرگ تری را مرتکب می شود که فقط یک تذکر دریافت می کند و این یک امر قابل قبول نیست و باید با همه متخلفان به یک صورت برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی عنوان کرد : مردم انتظار دارند تا محصولات موجود در بازار هر سال بهتر از سال های قبل باشد و کیفیت آنها بالا تر برود که ما در بحث صنعت خودرو شاهد این امر نیستیم و و محصولات وارد شده به بازار در شان مردم و در شان نظام اسلامی نیست و خصوصا این وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو که در یک کلام باید گفت حمایت از تولید داخلی چین است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: