تاريخ : 10 / 6 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند: آیین های مذهبی ما برآمده از اعتقادات ما هستند و نقش تاثیر گذاری در خنثی کردن دسیسه ها و توطعه های دشمن دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : آیین های مذهبی ما برآمده از اعتقادات ما هستند و نقش تاثیر گذاری در خنثی کردن دسیسه ها و توطعه های دشمن دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : نگاه ما به آیین ها و مراسمات مذهبی باید یک نگاه بصیرت بخش باشد و این میطلبد که تمام مردم و اصناف با مراکز فرهنگی همکاری کنند تا اینگونه مراسمات دینی و فرهنگی در شهرستان به نحو احسن برگزار شود.

 وی تصریح کرد : اولویت های زیادی در زمینه های فرهنگی در شهرستان گتوند وجود دارد و یکی از این اولویت ها توجه بیشتر به مساجد شهرستان است تا زمینه جذب بیشتر جوانان را فراهم کند.

امام جمعه شهرستان گتوند بیان کرد :  یکی از مراکز فرهنگی مهم حوزه علمیه می باشد که تلاش ما این است که در مهر ماه حوزه علمیه برادران تاسیس و فعالیت خود را آغاز کند که در این زمینه کارهای اولیه صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی اظهار داشت : تلاش هایی برای افتتاح حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه صورت گرفته است و همچنین بحث حوزه سفیران هدایت در ترکالکی را هم دنبال می کنیم که اگر این سه مرکز را بتوانیم در شهرستان تاسیس کنیم کار فرهنگی ریشه ای انجام داده ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: