امام جمعه گتوند : بعضی ها بدنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند
تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز: خطیب نماز جمعه گتوند: بنیاد شهید و سایر نهاد های مربوطه انتظار می رود تا به قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند گفت : از بنیاد شهید و سایر نهادهای مربوطه انتظار می رود تا نسبت به همسطح سازی قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : بعضی افراد به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هنوز آرزوی باز شدن سفارت آمریکا را در دل می پرورانند ولی باید بدانند تا زمانی که آمریکا روحیه گرگ صفتی را در خود دارد به فکر آشتی با آن نباشند و الا این ساده لوحی است.

وی در ادامه افزود : شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مصلی های نماز جمعه باید اقامه شود تا همه بدانند که مردم ما بیدار و با بصیرت هستند .

خطیب نماز جمعه گتوند در پایان با اشاره به انتشار آهنگ توهین آمیز به قومیت های عرب زبان اظهار داشت : امروزه ما هر لهجه و هر قومیتی داشته باشیم ما را در سراسر جهان با محوریت ولایت می شناسند و قطعا توطعه های قومیتی و ناسیونالیستی در این کشور شکست خواهد خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: