کاووس مقامی : آغاز طرح بهسازی روستاهای بخش عقیلی گتوند
تاريخ : 8 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کاووس مقامی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود:این عملیات شامل احداث جوی و جدول بندی ، زیرسازی خیابانها از جمله خاکبرداری ، قیر و آسفالت به همراه پیاده رو سازی معابر ، احداث ایستگاه مسافر و احداث پارک کودک می باشد که با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال از محل ماده 180 و اعتبارات استانی آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده بر اساس نیاز روستاها اولویت بندی شده و با نظارت بخشداری هزینه می شود گفت:طرح هادی روستایی با هدف بهسازی محیط روستا، هدفمند کردن ساخت و سازها ، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارائه خدمات دیگر دستگاه های اجرایی انجام می شود و نگاهی جامع و همه جانبه به همه نیازهای روستا دارد.
مقامی هدف بنیاد مسکن را تثبیت کانون های جمعیتی، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان، ماندگاری جمعیت در روستا و کانون های تولید همچنین افزایش سطح بهداشت محیط روستایی عنوان کرد.
شهرک پنجم با یکهزار و 711 نفر جمعیت و 338 خانوار در بخش مرکزی و روستای بدیل با یکهزار نفر جمعیت شامل 252 خانوار در بخش عقیلی شهرستان گتوند قرار دارند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: