گتوندنیوز: امام جمعه گتوند: شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است .

IMG_9487-300x294به گزارش گتوندنیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شاه آبادی امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه گفت : ایران نقش کلیدی خود را با امضای توافق نامه هسته ای به رخ همه کشید و جدای از امضای این توافق نامه آن چیزی که نمود بیشتری داشته منطق و صلح طلبی دولت و تیم مذاکره کننده ما بوده و این مقاومت در برابر استکبار بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در خصوص سفر هیات آلمانی به ایران و اظهارات معاون صدر اعظم آلمان بیان کرد : زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان قبل از سفر خود به ایران و همچنین در تهران دهن کجی کرده و گفته که اگر ایران خواهان روابط بیشتر با آلمان است باید رابطه خود را با اسرائیل بهبود ببخشد.

وی تاکید کرد : این جسارت معاون صدر اعظم آلمان باید پاسخ داده شود زیرا شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است و بدانند که در راس این حکومت فرزند حیدر کرار قرار دارد ، شخصیتی برگرفته از مکتب امام خمینی که حرف اول و آخرش نابودی اسرائیل بوده است.

خطیب نماز جمعه گتوند افزود :معاون صدراعظم آلمان اظهار نظراتی در خصوص حقوق بشر در ایران کرده است که باید به او گفت که اگر شما از حقوق بشر سر در می آورید چرا صحبتی از کشتار مردم ، کودکان و غیر نظامی های یمن نمی کنید؟  چرا از جنایاتی که در عراق ، سوریه ، لیبی و بحرین صورت می گیرد صحبتی نمی کنید ؟ آیا اینها حقوق بشر نیستند؟

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در پایان بیان داشت : رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور امریکا می گویند لاف در غربی میزنید ، حالا یک وِز وِز ضعیفِ امثال شاه سلمان عربستانی وهابی می خواهد ایران را تهدید کند ، یکی نیست بگوید بیچاره شما هنوز در منجلاب یمن مثل الاغ گیر کرده اید پس در مقابل ایران عرض اندام نکنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: