پرسپولیس صالح شهر قهرمان جام بزرگ فوتبال بخش چغامیش شهرستان دزفول شد
تاريخ : 30 / 1 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش از توابع شهرستان دزفول  در تاریخ 1393/12/02با حضور 20 تیم از شهرها و روستاهای حومه دزفول در شهر چغامیش (دولتی) برگزار گردید .

در این مسابقات که بزرگترین جام فوتبال در شمال خوزستان نیز می باشد از شهرصالح شهر تیم های پرسپولیس ، پاس و وحدت حضور داشتند .

این مسابقات که بصورت حرفه ای و با امکانات بسیار خوبی برگزار گردیده بود ، حضور بازیکنان تقویتی از سایر شهرهای استان بلامانع بود و تیم ها جهت تقویت خود می توانستند از هر بازیکنی استفاده نمایند .

این دوره از مسابقات در 4 گروه 5 تیمی برگزار که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کردند ، در این بین تیم وحدت صالح شهر در مرحله گروهی نتوانست امتیاز لازم را کسب نماید و کنار رفت و تیم پاس صالح شهر پس از عبور از مرحله گروهی در یک چهارم نهایی مغلوب تیم سید عنایت شد . و اما تیم پرسپولیس که با بازی خوب خود و هیجان و انگیزه زیادی که در بین بازیکنان این تیم بود توانست مراحل این مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر نماید به بازی نهایی برسد .

پرسپولیس صالح شهر که در سالهای گذشته یکی از بهترین تیم های مناطق شمال خوزستان بوده  و در مسابقات و جام های مختلف در شهرستانهای همجوار شرکت میکند ، در همان شروع مسابقات با چهره ی یک مدعی وارد مسابقات شد و در مرحله گروهی توانست با کسب 10 امتیاز از 4 بازی به عنوان صدر نشین گام به مرحله بعد نماید . که از نتایج بسیار خوب پرسپولیس می توان به برد پرگل 5 بر صفر مقابل میزبان این مسابقات اشاره کرد .

پرسپولیس صالح شهر در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم پرمهره عقاب فضیلی به برتری رسید و به مصاف تیم جنوب خیبر در نیمه نهایی رسید که توانست این تیم را نیز به راحتی شکست دهد و اولین تیم صعود کننده به فینال مسابقات بزرگ فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش شهرستان دزفول باشد .

بازی فینال در تاریخ 1394/01/28در حالی برگزار گردید که مسئولین برگزاری این مسابقات تمهیدات ویژه ای با حضور مسئولین شهرستانی و استانی تدارک دیده بودند .

در این بازی که بین پرسپولیس صالح شهر و پاس شهرک حمزه بود ، دو تیم در وقت معمول بازی به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کردند که تیم پرسپولیس توانست تیم خوب و پرمهره پاس شهرک حمزه را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب و قهرمان این سری از مسابقات گردد .

در پایان به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی و لوح تقدیری اهدا گردید .

مربی ، سرمربی و سایر دست اندرکاران و بازیکنان تیم پرسپولیس از مسئولین برگزار کننده ، هیئت داوران و هیئت ورزشی شهر چغامیش و شهرستان دزفول تقدیر و تشکر نمودند .



نظرات شما عزیزان:

........
ساعت11:38---16 ارديبهشت 1394
تبریک عرض میکنم به تمام بازیکنان و سرمربی و سرپرست و مدیر عامل محترم تیم پرسپولیس صالح شهر امیدوارم درتمامی مسابقات موفق باشد

مسلم سردارزاده
ساعت21:52---30 فروردين 1394
باتشکراز اقا مجتبی رحیمی وتبریک وخسته نباشید به تمام بازیکنان وکادرفنی
وتمام دوستداران (پیشکسوتان)این تیم که دراین مدت باهمدلی باعث این افتخار بزرگ شدن امیدوارم گامهای موفقیت رو محکم تر برداریم تا در اینده شاهد پیروزیها وافتخارات بیشتری باشیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: