امکانات ورزشی صالح شهر زیر صفر است./مسئولین همت کنند
تاريخ : 24 / 1 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهم امکانات ورزشی در صالح شهرزیر صفر است و این امر باعث شد تا در ادامه این گزارش به سراغ تعدادی از ورزشکاران رفته و مشکلات آنها را جویا شویم .

تعدادی از ورزشکاران با تماس های تلفنی و پیامک های مکرر می گویند چیزی به عنوان بحث ورزش و امکانات استاندارد ورزشی وجود ندارد اصلاً برای ورزش سرمایه گذاری صورت نگرفته است و همه این مسائل به بحث مدیریت ضعیف برمی گردد و از این ماجرا از مسئولین گله مند هستند .

متأسفانه جوانان ما در شهرافسرده شده اند، بی تحرکی ، اعتماد به نفس پائین، باعث شده که بین خانواده ها و جوان ها اختلاف زیادی به وجود بیاید و این ها همه ریشه در ورزش نکردن و بی تحرکی دارد.

این ورزشکاران میگویند صالح شهر از امکانات مناسبی برای ورزش کردن در بین آقایان برخوردار نیست ، و برای بانوان که واقعا تاسف آور است و زیر صفر می باشد .

تنها امکانات ورزشی که در صالح شهر وجود دارد زمین های فوتبال خاکی است که بجای نفس پاک باید خاک خورد و با سرعت بیشتر به سمت بیماری های ریوی دوید . و البته در پارک ورودی شهر تعدادی دستگاه های ورزشی وجود دارد که به اندازه کافی نیست و شرایط استفاده بانوان را ندارند .

ما در دو مقوله سخت افزاري و نرم افزاري در ورزش با مشکل مواجه ايم. نبود سالن ورزشي مناسب، استخر و زمين چمن و امکانات ورزشي از بزرگ ترين مشکلات ماست و در بخش نرم افزاري نيز نتوانستيم به ورزش هاي مختلف در شهرمان بپردازيم و حتي ما مي توانيم از ورزش هاي ساده و پايه مانند دووميداني، کوهنوردي، ورزش هاي همگاني و کشتي شروع کنيم تا استعدادهاي فرزندان اين شهر شکوفا شود .

صالح شهر داراي مردم کوشا، توانمند و علاقه مند به ورزش است ولي چون کار فرهنگي مناسب در اين خصوص انجام نگرفته، مردم رغبت چنداني به اين مقوله نشان نداده اند و ما بايد به مردم بگوييم که تا سلامت روح و روان و جسم آنان مهيا نشود در بقيه کارها نمي توانند موفق باشند. البته ناگفته نماند که طی روز های اخیر آقای علی غلامزاده بعنوان دروازبان ثابت تیم ملی نوجوانان کشور مقام های کشوری و جهانی کسب نموده که این نشان از علاقه مردم صالح شهر به ورزش است و در صورت امکانات مناسب می توانند پیشرفت های بیشتری را نیز داشته باشند .

صالح شهر با جمعیتی حدود ده هزار نفری به همت آقای علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر و تعدادی از آقایان و بانوان سالانه چندین دوره مسابقات ورزشی از جمله فوتبال ، والیبال ، تنیس روی میز و ... در همین زمین های خاکی و غیر استاندارد برگزار میکند که جا دارد از این پیشکسوت ورزش تقدیر و تشکر نمود و ایشان باید از حمایت های همه جانبه مسئولین و شهروندان برخوردار گردد تا انگیزه وی نیز همانند سایر پیشکسوتان کم نشود .

در آخر از مسئولین درخواست رسیدگی بیشتر در زمینه امکانات ورزشی در سطح شهر را می نمائیم و اگر تا کنون پیگیری هایی صورت گرفته نیز میتوانند بصورت مکتوب در اختیار رسانه ها قرار داده تا شهروندان عزیز در جریان امر قرار بگیرند .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: