رئیس منابع طبیعی: کشت ۳۰۰ نهال به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان گتوند
تاريخ : 23 / 12 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری گتوند : امسال در شهرستان گتوند از ۱۳ اسفند ماه شروع به نهال کاری کردیم و برنامه ای که امروز با نام روز شهید نام گزاری شده است ، اقدام به کشت ۳۰۰ نهال به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان گتوند کردیم.

IMG_5600امیرحسین رحیمی نیا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت :هفته منابع طبیعی همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه نام گزاری شده است و امسال ما در شهرستان گتوند از ۱۳ اسفند ماه شروع به نهال کاری کردیم و برنامه ای که امروز که با نام روز شهید نام گزاری شده است ، با همکاری شهرداری ، بنیاد شهید و فرمانداری اقدام به کشت ۳۰۰ نهال به یاد ۳۰۰ شهید شهرستان گتوند کردیم.

رحیمی نیا ادامه داد : توصیه ای که  به شهروندان گتوندی داریم این است که با توجه به گرد و غبار و موضوع ریزگردها ، به درخت و درخت کاری و حفظ و حراست از درختها اهمیت بدهند و مواظب آنها باشند.

وی تصریح کرد : ما در این هفته در چندین روستا و شهر و مناطق عشایری و همچنین مدارس اقدام به کشت نهال کردیم و در مدارس کارشناس های ما در بحث درخت کاری و اهمیت نگهداری از آن صحبت های کارشناسی کردند که دانش اموزان در این سنین به اهمیت درخت و حفاظت از آن آشنا بشوند و بتوانند در حفظ و حراست از درختان دقت کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری در پایان اضافه کرد : هفته منابع طبیعی امسال با شعار با مردم ، برای مردم نامگزاری شده و این نام گزاری به این معناست که  منابع طبیعی همراه با مردم می تواند این کار را انجام دهد و این اهداف را به سرمنزل خود برساند و اگر مردم همکاری کردند سود آن برای خود مردم است و متوجه آنان خواهند شد و در آینده متوجه خواهند شد که چه کار ارزش مندی انجام داده اند و نتیجه ان به خود آنان برخواهد گشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: