گلبانگ انقلاب در صالح شهر به صدا درآمد/تصاویر
تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آیین گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره(  امروز دوازدهم بهمن ماه با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید دستغیب آغاز شد.

زنگ مقاومت به صورت نمادین توسط حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در مدرسه دستغیب و با حضور مهندس رستمی شهردارصالح شهرو اعضای شورای اسلامی ، مهرابی زاده معاون آموزش و پرورش ، هادی پور کارشناس متوسطه  ، خسرو محمدی شورای هماهنگی ، دبیران و دانش آموزان به صدا درآمد.

بخشدار محترم مرکزی در گفتگویی با ما ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ما باید توان خود را در بالا بردن بصیرت و شناخت نسبت به انقلاب بالا ببریم.

وی افزود: امام در قلب های مردم جای داشت و این رابطه عاطفی و ولایی موجب شد تا شاه خائن از کشور بیرون رانده بشود و پس از آن با رأی مردم، نظام جمهوری اسلامی بر ایران حاکم بشود.

حیدری پور تصریح کرد: برای به ثمر رسیدن این انقلاب دهها هزار نفر شهید شدند و امروز در فضایی مطبوع و معنوی حکومت اسلامی در حال زندگی کردن هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

ایشان در ادامه تأکید کرد: نسل جوان ما باید شناخت خوب، انتخاب درست و عمل صالح داشته باشند تا بتوانند خون شهیدان را پاس بدارند و انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در ادامه این مراسم و با حضور در مدرسه فجر صالح شهر از دانش آموز فاطمه غلامی رتبه نخست استانی در بخش انشاء نویسی (نامه ای به رئیس جمهور) ، به همراه لوح و هدیه ای تقدیر و تشکر کرد.



نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت1:28---29 ارديبهشت 1394
با عرض تبریک به دانش اموز خلاق و با انظباط فاطمه غلامی و خواستم به اقای رحیمی عرض کنم که خانم فاطمه ی غلامی تو مدرسه فجر درس میخونه نه بعثت یکم موقع نوشتن حواستون رو جمع کنید ........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: