بیژن بلیوند : ۱۵۷ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان شوشتری پرداخت شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۵۷ نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان پرداخت شد.

بیژن بلیوند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی‌ (ره)، با هدف یاری کردن محرومان و مستضعفان‌، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل شده است‌.
وی افزود: فراهم کردن امکانات لازم به منظور خود اتکاء نمودن افراد و خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان از طریق ایجاد اشتغال، اعطای وام، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه خدمات لازم در حد امکان از وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر عنوان کرد: به ۱۵۷ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه داده شد.
وی با اشاره به ارائه تسهیلات مسکن بیان کرد: در بخش مربوط به تسهیلات مسکن می‌توان به بیش از ۵۰ فقره تسهیلات در زمینه تعمیر مسکن و مقاوم سازی خانه‌های روستاییان که به ترتیب ۱۵۰ میلیون ریال و ۳۵میلیون ریال به مددجویان و متقاضیان اعطا شده است، اشاره کرد.
بلیوند به اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شوشتر اشاره و بیان کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برای ۹۱ طرح اشتغال‌زایی در موضوعات مختلفی مانند خدماتی، دامپروری، کشاورزی، خرید خودرو به مددجویان وام اعطا شده است.
وی به آموزش مددجویان در رشته‌های مختلف اشاره و گفت: به ۹۰ نفر از مددجویان تحت پوشش با هزینه بالغ بر ۲۳ میلیون ریال در رشته‌های مختلف مکانیک، کامپیو‌تر، حسابداری، برقکاری و پرورش قارچ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: