مراسم سوگواری اربعین حسینی در شهرک پنجم گتوند برگزار گردید
تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند : امام حسین (ع) برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

مراسم سوگواری اربعین حسینی در شهرک پنجم از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند با همکاری امور کتابخانه های گتوند و شورا و دهیاری و با حضور گسترده اهالی شهرک پنجم و با سخنرانی حاج آقا وفایی پور از روحانیون منطقه همراه با نوحه خوانی و مداحی و شعر عاشورایی با گویش محلی برگزار گردید .

حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در گفتگویی با ما ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان به تمامی شیعیان جهان ، گفت : برای شهادت امام حسین (ع) حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

وی با اشاره به اصل قیام عاشورا و هدف آن افزود: امر به معروف و نهی از منکر آموزه‌ای از قیام عاشورا است که باید در زندگی امروز ما نیز ورود پیدا کند و تمامی ابعاد زندگی ما را دربر بگیرد.

محمدی با بیان اینکه، عامل اصلی و مهم قیام امام حسین(ع) لزوم حمایت همه‌جانبه برای گسترش فرهنگ امر‌به‌معروف و نهی از منکر بود، افزود: امام حسین (ع) برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان در ادامه خواستار توجه توجه بیشتر نهادهای فرهنگی همانند اداره ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات ، حوزه مقاومت بسیج روستایی و شهری و تربیت بدنی در خدمت رسانی و گسترش فعالیتهای فرهنگی در سطح این روستا و سایر روستاهای شهرستان شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: