حجه الاسلام عباس حسنی امام جمعه ی موقت شهرستان گتوند در خطبه های امروز نماز جمعه گفت :حرکت ۱۶ آذر بوسیله آگاهی ، بیداری ، بصیرت و شناخت دشمن صورت گرفت و بوسیله این عوامل برنامه ریزی های فریبانه دشمن را شناخته  و با مقاومت ایستادگی کردند تا این حرکت در نهایت منجر به پیروزی انقلاب شد لذا دانشجویان باید به آرمان گرایی که همان شناخت هدف است و همیشه مورد توجه رهبر انقلاب بوده توجه نمایید .

حسنی به دانشجویان تاکید کرد : در دانشگاه ها در امر انتخاب استاد با شناخت و بصیرت اساتیدی را که دارای ارزشهای انقلابی هستند را انتخاب نمایید.

وی با اشاراه به بحث تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد رهبر انقلاب این شورا را بعنوان قرارگاه فرهنگی معرفی کرده به همین دلیل این شورا باید با شناخت ضعف های فرهنگی اقدام به کارهای ریشه ای و اساسی بکند و از امور زودگذر که در جامعه مثل یک مسکن که فقط تسکین دهنده هست خودداری کند.

وی تصریح کرد : هیچ حکومتی به اندازه اسلام ملاحضه حقوق بشر را نکرده است و این قوانین را اسلام بیان کرده ولی غربی ها فریادش را می زنند و می خواهند به این وسیله ملت های ضعیف را به زیر سلطه خود به خاک و خون بکشند و بعد دم از حقوق بشر بزنند.

امام جمعه ی موقت در پایان به بحث حقوق بشر اشاره کرد و بیان داشت امروز مدعیان حقوق بشر در دنیا خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و امروز جنایات داعش و اسرائیل بر کسی پوشیده و پنهان نیست ، با وجود این جنایات در جامعه جهانی فریاد می زنند که ایران ناقض حقوق بشر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: