آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم روضه در صالح شهر حضور یافتند

آیت اله کعبی : لبیک یا حسین (ع) لبیک یا خامنه ای است .

در مراسم روضه ای که به مناسبت ایام محرم و با حضور جمع کثیری از مسئولین شهر و شهرستان و مردم صالح شهر برگزار گردید آیت الله عباس کعبی‌نسب بیشتر شناخته‌شده با عنوان عباس کعبی نمایندهٔ مردم خوزستان در مجلس خبرگان و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدرس خارج فقه و اصول در حوزهٔ علمیه قمٰ حضور یافتند .

این مراسم با مداحی برادر محمد آسیابانی مداح خوب شهرستان در مسجد حضرت محمد (ص) صالح شهر آغاز گردید و ایشان به روضه خوانی و مداحی پرداختند در ادامه این مراسم حاج عباس نوری ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین محترم و حضور آیت الله کعبی و همچنین حجت السلام ظاهری , در جمع عزادارن گفت : مردم صالح شهر و شهرستان گتوند مردمی انقلابی و حسینی هستند .

نوری در ادامه شمه کوتاهی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه صالح شهر بیان کردند و درباره رشادت های جوانان صالح شهر در عرصه هشت سال دفاع مقدس و تقدیم 27 شهید به خاک وطن خبر دادند . حاج عباس نوری در ادامه از آیت الله کعبی دعوت نمودند تا به سخنرانی بپردازند .

آیت الله کعبی که به عنوان صاحب نظر در فقه حکومتی و حقوق عمومی و همچنین نظریه‌پرداز مسائل حقوق اساسی و حقوق کار شناخته می‌شود در سخنرانی خود به بیاناتی از امام صادق (ع) و تفسیر احادیثی در این باره اشاره نمودند و افزودند ما لبیک گویان باید بگویم که ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستیم و لبیک یا حسین (ع) همان لبیک یا خامنه ای است .

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت : ان الحسین مصباح الهدی و سفینته النجاه حسین هدایت است و راه نجات و روشنی را به ما آموخته است و امیدواریم ما بتوانیم ادامه دهنده این راه باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه این مراسم از عزاداران حسینی با صرف شام پذیرایی گردید .

 



نظرات شما عزیزان:

همشهري
ساعت21:43---21 آبان 1393
سياسي هم كه باشه، دين از سياست جدا نيست

همشهري
ساعت21:35---21 آبان 1393
سياسي هم كه باشه ،دين از سياست جدا نيست.

ناشناس
ساعت10:19---17 آبان 1393
آقای رحیمی روضه رو هم رو باید تو وبلاگتون درج کنید؟؟؟ متاسفم که همه چیز رو سیاسی کردین.
امام حسین(ع):
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.


دوست
ساعت22:39---15 آبان 1393
با تشکر از برادران نوری ک باعث ايجاد حضور اين اشخاص در شهر و شناختة شدن اين شهر در کل کشور می باشد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: