انتقاد شدید فرمانده سپاه ناحیه گتوند از حضور کم مسئولین در مراسمات مذهبی و سیاسی

گتوند نیوز : فرمانده سپاه ناحیه گتوند : چرا در شهر ما که 300 شهید در راه این انقلاب داده است باید مسئولینی پیدا شود که بعد از 3 سال از گذشت دوران ریاستشان هنوز حتی محل برگزاری نماز جمعه را نمی دانند .

کنگری-صحبت

به گزارش گتوند نیوز سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در سخنرانی پس از نماز جمعه ی گتوند گفت : صدام با تحریک آمریکا در 26 شهریور 1359 در تلویزیون رسمی عراق ، جنگ علیه ایران را اعلام کرد و قطع نامه را به صورت یکطرفه نقض نمود .

عملیات شکست حصر آبادان در  5 مهر ماه نقطه ی عطفی در جنگ تحمیلی بود و شیوه ی جنگی ایران را تغییر داد و باعث رشد بسیار زیاد ایران در شیوه های جنگی بود .

وی با انتقاد شدید از مسئولین شهرستان گفت : چرا در شهر ما که 300 شهید در راه این انقلاب داده است باید مسئولینی پیدا شود که بعد از 3 سال از گذشت دوران ریاستشان هنوز محل برگزاری نماز جمعه را نمی دانند .

کنگری گفت : پیگیر این موضوع هستم تا مشخص شود چرا برخی مسئولین در مراسمات مذهبی و معنوی و سیاسی شرکت نمی کنند .

وی در پایان هشدار داد : مسئولین حداقل پاسدار خوان شهیدان این شهرستان باشند ، چرا که خانواده های شهدا از این وضع راضی نیستند .



نظرات شما عزیزان:

همشهری
ساعت17:02---6 مهر 1393
سلام و خسته نباشید به شما. خیلی خوب می شد اگه خبر مربوط به فیلم سینمایی «راز صندوقچه» رو هم کار می کردید. فیلمنامه نویس این فیلم سینمایی، «منصور غلامی» از همشهریان ماست که در تهران زندگی می کند. این فیلم سینمایی موفق شده به بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان راه پیدا کند.
پاسخ:با سلام و احترام به دوست و همشهری عزیزم خبر اینکه آقای غلامی با همکاری دوستانشون این فیلمنامه رو شروع کردند حتی مرحله به مرحله ساختش رو در سال گذشته خبرشو کار کردیم ، ان شاء الله موفقیت جدیدشون رو نیز منتشر خواهیم نمود . تشکر از اطلاع رسانی شما .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: