دیدار جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدا در صالح شهر
تاريخ : 3 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطر و رشادت های رزمندگان و شهدا ،  شب گذشته جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدا در صالح شهر دیدار کردند .

در این دیدار که فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند سرهنگ کنگری ، جانشین محترم سپاه ناحیه گتوند سروان کهنکی ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و جمعی از بسیجیان حضور داشتند ، فرمانده سپاه ناحیه گتوند با اشاره به اهمیت تبیین حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس گفت: لحظه به لحظه هشت سال دفاع بی امان ودلیرانه رزمندگان اسلام در عرصه جهاد وشهادت درس های زیادی به ما دادند که در این عرصه وظیفه همه ماست تا این آموزه ها به شکلهای مختلف به نسلهای آینده منتقل یابد .

سرهنگ کنگری در ادامه افزود : رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را ازخودگذشتگی و خود را ندیدن این رزمندگان عنوان کرد و گفت: هرکس در هر نقطه ای از این سرزمین مقدس اسلامی نفس می کشد و بر هر آیین ،مسلک و تفکری که باشد در هر دم و بازدم خویش باید شاکر نعمت امنیت و آسایش ، نسبت به خدای خویش ، امام ، رهبری ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران سرافراز این دیار باشد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، هر شب کلیپ های مرتبط با این موضوع در پارک صالح شهر در معرض دید عموم قرار میگیرد که مسئولین بعد از دیدار با خانواده های معظم شهید زلقی و شهیدان نوری ، در جمع مسئولین برگزاری این برنامه در پارک حضور یافتند . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: