محمود بلیوند : بی شک ایستادگی حماسه آفرینان تا ابد جاویدان خواهد ماند .

محمود بلیوند رئیس شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی در گفتگویی با شاهد صالح شهر گفت :

هفته دفاع مقدس نماد افتخار ملت سلحشور ایران در دفاع از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است . که تا ابد بر تارک تاریخ ایثار حماسه و پایداری دلاوران سرزمینمان خواهد درخشید یاد و خاطره شهیدان که وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی غیورانه مبارزه کردند گرامی میداریم ، بی شک ایستادگی آنان تا ابد جاوید خواهند ماند .

ایشان در ادامه افزود 31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس بر غیور مردان ایران زمین بالاخص مردم جهادگر و دلاور شهرستان شهید پرور و ولایتمدار شهرستان گتوند مبارک باد .

رئیس شورای شهرستان گفت : همچنین آغاز مهر طنین دوباره زنگ مدرسه و نسیم خوش تعلیم و تربیت طلوع دوباره صبح دانش و بازگشایی مدرسه ها را به همه دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمان ، اساتید و صاحبان خرد و اندیشه که در مسیر کسب علم و معرفت و برای تقویت پشتوانه های علمی و معنوی جامعه اسلامیمان تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

اینجانب ضمن تبریک سال تحصیلی 94-93 موفقیت سربلندی و آینده ای شاد را برای همه شما دانش آموزان و دانشجویان شهرستان گتوند در سایه توجهات حضرت ولی عصر عج و تحت زعامت رهبر خردمند مقام معظم رهبری خواستارم .

محمود بلیوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند

عضو شورای اسلامی صالح شهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: