پاس شهرک حمزه اولین تیم راه یافته به فینال جام یادواره صالح شهر
تاريخ : 19 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز در ادامه مسابقات فوتبال ، جام یادواره دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر تیم پاس شهرک حمزه توانست اولین تیم صعود کننده به فینال این مسابقات باشد .

در این بازی که از ساعت 17:45 دقیقه با قضاوت آقای فرهاد زمانی برگزار گردید تیم پاس شهرک حمزه توانست در ضربات پنالتی از سد تیم اسپادان بلادیه عبور کند و راهی فینال شود . دو تیم در 90 دقیقه تلاش خود ، توانستند با تساوی یک بر یک نتیجه را به پایان برسانند و کار را به ضربات پنالتی بکشانند .

در ضربات پنالتی نیز ، هر کدام از تیم ها 7 ضربه پنالتی زدند که از این تعداد تیم پاس شهرک حمزه با 6 گل و اسپادان بلادیه به 5 گل و در مجموع با نتیجه 7 بر 6 به نفع تیم پاس به پایان برسد .

مربی تیم پاس در گفتگویی با ما گفت : از این نتیجه خوشحال و خرسندم که تیمم توانست با این نتیجه راهی فینال شود و هر دو تیم در مجموع خوب کار کردند ، بازی فیزیکی و سریعی بود و شانس با ما یار بود که توانستیم به بازی آخر این جام برسیم .

در آخر تشکر می کنم از مسئولین برگزاری این مسابقات ، کار زیبایی است و ان شاء الله که اینچنین کارها همیشه پایدار باشند .

مربی تیم اسپادان نیز در گفتگویی با ما گفت : در ابتدا تبریک میگم به تیم حریف که توانست به فینال راه پیدا کند ، بچه ها ما هم سعی و تلاش خود را انجام دادند . بالاخره فوتبال هست و نتیجه اخلاقی برایمان مهمتر هست در چنین یادواره هایی . برای همه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم .

در ادامه این مسابقات امروز و از ساعت 17:45 دقیقه میزبان این مسابقات پاس صالح شهر به مصاف شباب شهرک اندیشه خواهد رفت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: