نخستین مسابقات فوتسال در چمن مصنوعی گتوند برگزار شد
تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع ورزشی فرهنگیان گتوند گفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی در چمن مصنوعی این مجتمع ورزشی برگزار شد.

جمشید عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های توحید، کشاورز، کارون و تیم منتخب مدارس این شهرستان برگزار شد که در پایان مسابقات، تیم کشاورز در ضربات پنالتی با شکست دادن تیم منتخب مدارس به مقام نخست دست پیدا کرد. وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این مسابقات شد و نیز استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته ورزشی وجود دارد، از مسئولان شهرستان انتظار داریم برای رفع مشکلات و کمبودهای این چمن مصنوعی به آموزش و پرورش شهرستان گتوند کمک کنند. این مقام مسئول با اشاره به مشکلات این زمین چمن تاکید کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان خوزستان نیازمند هشت پروژکتور برای روشنایی این زمین بازی هستیم که امیدواریم با نظر مثبت مسئولان این مشکل نیز حل شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت رفع مشکلات این زمین چمن می‌توان زمان‌های بیشتری از این مجموعه استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با رفع به موقع مشکلات این زمین چمن در راستای استفاده بهینه از زمان در این مجتمع ورزشی گام برداشت. عسکری با تاکید بر برگزاری مسابقات مختلف در رده دانش‌آموزی، افزود: اجرای چنین مسابقات ورزشی بین جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گتوند در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به مکان ساخته شده همه شرایط برای برگزاری چنین مسابقاتی مهیاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: