پیام محمودبلیوند رئیس شورای شهرستان بمناسبت روز خبرنگار
تاريخ : 18 / 5 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

باید با همان سلاح خبر ، توطئه ، تک و آفند خبری دشمن را پدافند و پاتک کرد.

مقام معظم رهبری مدظله العالی

محمود بلیوند رئیس شورای شهرستان در گفتگویی با ما بمناسبت روز خبرنگار گفت :

مردادماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد محمود صارمی و روز خبرنگار است . این روز فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از تلاشگران بی ادعا و قلم به دستانی است که با عشق می نگارند و با صداقت و متعهدانه با انعکاس واقعیات در جهت ارتقای آگاهی جامعه و شهروندان تلاش می کنند . در حقیقت خبرنگار نماد تلاش ، شجاعت ، امانت ، تعهد مسئولیت پذیری و دلسوزی است و نیز وجدان بیدار جامعه است .

بلیوند افزود : خبرنگار و اصحاب رسانه رسالت آگاهی بخشی را بر دوش می کشند و با انعکاس وقایع و حقایق و به تصویر کشیدن رویدادها و نقد منصفانه نقش ارزشمند و ارزنده ای در پیشرفت و تامین و تحقق اهداف و منافع کشور ایفا میکنند و در این راستا بخش زیادی از توسعه کشور در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی حاصل و مرهون تلاش و همت و زحمات بی وقفه آنان در راه تولید و توزیع اخبار و اطلاعات است ، که در این راه مخاطرات و سختی های زیادی را نیز برجان خریده اند .

ایشان در ادامه گفت : برخود لازم میدانم به رسم وظیفه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران ایثارگر که بقای جامعه را بر بقای خود ترجیح دادند و روز پاسداشت قلم را گرامی میدارم و این روز را خدمت همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در میهن اسلامی و به ویژه روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهد و پرتلاش شهرستان گتوند که شامل شهرهای سماله ، صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان و بخش های عقیلی و مرکزی میباشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید آنکه همواره قلم روشنگر شما در خدمت آرمانهای والای اسلامی و اهداف انسانی و شکوه بخش ارزشهای متعالی باشد . ان شاء ا...

محمود بلیوند

رئیس شورای شهرستان گتوند

عضو شورای صالح شهر



نظرات شما عزیزان:

جوان صالح شهری
ساعت10:39---19 مرداد 1393
باسلام وخسته نباشید خدمت آقای بلیوند جوان شایسته صالح شهری:

لطفا اگه امکان دارد جلسات عمومی با مردم علی الخصوص جوانان که حامی شماها بودند برگزار کنین تا با وحدت وهمفکری بیشتر مشکلات حل شوند ومردم احساس دوری از مسولان نکنن .از تنها ترین نشریه صالح شهر و آقای رحیمی سپاسگزاریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: