تشکیل جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در صالح شهر
تاريخ : 12 / 3 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جهانگیر حیدری پور : سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) در شهرها و روستاهای بخش مرکزی گتوند و اشاره به زعامت و رهبری خردمندانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و عهد و پیمان امت شهیدپرور با ایشان و پیروی از منویات معظم له گنجانده شود .

جلسه ستاد سالگرد امام راحل انقلاب (ره) در دفتر مرکزی شورای اسلامی صالح شهربرگزار شد

در این جلسه که با حضور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند ، فرمانده حوزه شهری حوزه یکم امام حسین(ع) ، اعضای شورای اسلامی صالح شهر ، شهردار و مسئولین این ستاد برگزار گردید ، جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مردم شهید پرور و ولایتمدار و مسئولین که در سال گذشته این مراسم را با شکوه خاصی برگزار نمودند، با اشاره به سخن امام راحل، اظهار داشت: امام(ره) فرمودند: این انقلاب بایستی به تمام دنیا صادر شود. و امروزه ما شاهد آن هستیم که انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده و مهمتر از آن اینکه این انقلاب را با نام امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب می شناسند. لذا عزت و اقتداری که امروزه ما در کشور داریم در سایه وجود این انقلاب و رهنمودهای امام راحل و عظیم الشأن می باشد . ایشان تصریح کرد: بحول قوه الهی و با کمک مردم ولایتمدار امسال نیز مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) را با کیفیت بیشتر در جهت فرهنگ سازی به قشر جوان برگزار خواهیم نمود.

 در ادامه این جلسه پس از بیان نظرات وپیشنهادت اعضاء مقرر شد مراسم سالگرد امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه مورخه 14/03/93 ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع صالح شهر برگزار گردد .

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان از برگزاری مراسم مشابه در شهر جنت مکان خبر داد و افزود طی جلسه ای که در شهر جنت مکان نیز گرفته شد مقرر گردید که این مراسم در همان روز چهارشنبه نیز برگزار گردد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: