معلمان صالح شهر در سال 93 هم تقدیر نشدند!
تاريخ : 16 / 2 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معلمان و فرهنگیان یکی از گروه های مرجع و پایه هر شهر هستند چرا که هم آموزش و هم تربیت فرزندان ما را بر عهده دارد ، لذا باید روحیه ای با نشاط و فعال داشته باشند.

تا برنامه های هفته معلم در شان مقام معلم نباشد نمی توان ازمعلم ایجاد خلاقیت و نو آوری را در فضای آموزشی برای فرزندانمان انتظار داشته باشیم.

"معلمی یکی از پر زحمت ترین شغل هاست "این جمله را همه می دانیم و درک میکنیم چرا که زحمت آنها را در برخورد با فرهنگ ها و آداب های مختلف در کلاس و ... را در طی روزها مشاهده می کنیم . در این راستا هفته معلم باید با برنامه های ویژه و در شان معلم برگزار گردد، تا از زحمات یک ساله آن معلم تقدیر شود.

امروزه نباید معلم  از معلم تقدیر و تشکر کند بلکه جامعه باید به پاس خدمات معلم از معلم تقدیر کند. چنانکه مشاهده می شود در مدارس صالح شهر دانش آموزان و مدیران مدارس با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلم تقدیر و تشکر می نمایند .

سایت ها ، مجلات ، وبلاگ ها و .. نیز رسالت اطلاع رسانی و حمایت از زحمات معلمین را دارند و این را مشاهده نموده ایم در نشریات و سایت های صالح شهر نیز این اطلاع رسانی چندین بار در سال های گذشته و امسال صورت گرفته ولی در این راستا مسئولین محترم صالح شهر هیچگونه برنامه ای برای تقدیر و تشکر از این قشر در سطح شهر نداشته ، ندارند و یا شاید نداشته باشند .

این در حالی است که در اولین نشریه شاهد صالح شهر در سال 1393 یکی از تلخ ترین موارد سال 92 تقدیر نکردن از مقام معلم عنوان شده بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: