تولید 310 هزار تن صیفی‌جات در گتوند
تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بیژن تاجوند مدیر جهاد کشاورزی گتوند  اظهار داشت: سالانه در سطح این شهرستان 310 هزار تن صیفی‌ تولید می‌شود از این رو شایسته است با این حجم تولید و توانمندی، از کشاورزان این منطقه بیشتر حمایت شود.

وی با اشاره به تولیدات محصولات کشاورزی در این شهرستان گفت: در سال‌جاری در گتوند حدود 27.5 تن عسل تولید می‌شود که این رقم در نوع خود در این شهرستان بی‌نظیر است.
رئیس جهاد کشاورزی گتوند خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به نوعی حمایت از تولید اشتغال پایدار در جامعه است و این مهم در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفته است و در این باره در حال اجرای برنامه‌های تعیین شده هستیم.

تاجوند افزود: هر سال به طور متوسط شهرستان گتوند بیش از 50 تن گندم تولید می‌کند که نشان از تلاش کشاورزان و گندم‌کاران این شهرستان در تولید این محصول استراتژیک دارد.
وی افزود: حمایت از بخش کشاورزی در سال حمایت از سرمایه‌های ایرانی در اولویت قرار گرفته است و با توجه به توانمندی‌های شهرستان گتوند در بخش کشاورزی می‌توان گام‌های اساسی در این زمینه برداشت. شهرستان گتوند به دلیل دارا بودن آب کشاورزی بسیار زیاد و زمین‌های حاصلخیز توان بسیار زیادی برای تولید محصولات کشاورزی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: