لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری بمدت سه شب و سه روز  در صالح شهر برگزار شد.

اهالی این شهر در مساجد و حسینیه ها با حضور در مراسم عزاداری به سوگ رحلت خاتم انبیا محمد مصطفی (ص) نشستند و با چشمانی اشک آلود مرثیه غم سر دادند.

همچنین هیئت مسجد جامع صالح شهر بصورت دسته جات سینه زنی با حضور در سطح شهر به عزاداری پرداختند . 

 

 



تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر بعنوان نائب رئیس شورای شهرستان گتوند انتخاب گردید

محمود بلیوند جوان فعال صالح شهری بعنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب گردیدند .

به گزارش خبرگزاری پانا از خوزستان، بر اساس انتخاباتی که در بین اعضای شورای شهرستان گتوند صورت گرفت، ضامن مرادی به عنوان رئیس جدید شورای شهرستان گتوند انتخاب شد.
در این جلسه محمود بلیوند به عنوان نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و زهرا رحیمی عضو شورای ترکالکی به عنوان خزانه دار برگزیده شد.
ضامن مرادی رئیس شورای شهرستان گتوند گفت : در این دوره ۱ ساله طرح های کلان نظیر راه های ارتباطی، طرح فاضلاب های شهری و همچنین شوری آب شهرستان گتوند را پیگیری جدی خواهیم کرد .
مرادی در ادامه از زحمات ۱ ساله ی سید رضا موسوی رئیس سابق شورای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است: که دوره ی ریاست بر شورای شهری و شهرستان یک ساله می باشد و هر سال در این خصوص جلسه و انتخابات برگزار خواهد شد.

گفتنی است: ضامن مرادی رئیس سابق شورای شهر گتوند هم اکنون به عنوان عضو شورای شهر گتوند نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان به میزبانی شیراز برگزار شد

نائب رئیس هیئت کشتی از میزبانی دانشگاه شیراز در مسابقات منطقه‌ای کشتی دانشجویان کشور با حضور ورزشکاران ۱۲ دانشگاه خبر داد.

فریبرز منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: مسابقات کشتی منطقه‌ای با حضور 4 استان کشور از 15 تا 17 آذرماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار گردید .

وی با بیان اینکه آزاد‌کاران و فرنگی کاران از 12 دانشگاه در این رقابت ها حضور داشتند گفت: دانشگاه شیراز با 8 فرنگی‌کار و 8 آزادکار در این رقابت‌ها  حضور یافتند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان فارس عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور دانشگاه‌های استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، فارس بوشهر و خوزستان در سالن دانشگاه شیراز برگزار گردید.

منوچهری افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در وزن130، 97،  85، 76، 69، 63، 58 و 54 کیلوگرم هستند . 

در این مسابقات جوان صالح شهری ، آقای سینا محمد پور دانشجوی رشته حسابداری از دانشگاه شهید چمران اهواز نیز حضور داشتند که در وزن 85 کیلو گردم صاحب گردن آویز طلا شد و مقام نخست این وزن را آن خود نمود .

برای این جوان صالح شهری و سایر جوانان آینده دار این شهر آرزوی موفقیت می نمائیم.

 



گتوندنیوز: رئیس اداره بهزیستی گتوند گفت : بیش از ۱۱۰۰ معلول جسمی حرکتی ، ذهنی ، بینایی  ، شنوایی ، اعصاب و روان ، صرعی و نخاعی در گتوند وجود دارد .

قاسم پاپی زادهقاسم پاپی زاده رئیس اداره بهزیستی گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : در کل شهرستان گتوند بیش از ۱۱۰۰ معلول جسمی حرکتی ، ذهنی ، بینایی  ، شنوایی ، اعصاب و روان ، صرعی و نخاعی وجود دارد که تحت پوشش حمایت های اداره بهزیستی قرار دارند .

پاپی زاده در ادامه افزود : از میان این معلولان ۶۵ درصد متعلق به روستا و ۳۵ درصد از شهر گتوند هستند که شامل ۴۵۶ معلول جسمی حرکتی ، ۲۰۲ معلول ذهنی ، ۱۲۱ معلول بینایی ، ۱۲۶ معلول شنوایی ، ۱۰۰ مورد در خصوص اعصاب و روان ، ۵۳ مورد بیماری صرع و ۵۴ مورد ضایعه نخاعی است.

وی همچنین تصریح کرد : سازمان بهزیستی با تحت پوشش قرار دادن زنان بی سرپرست ، زنان مطلقه ، مردان از کار افتاده و کودکان یتیم از آنها حمایت می کند و هزینه هایی نظیر  کُل هزینه دانشگاه آنها را بر عهده می گیرد.

رئیس اداره بهزیستی عنوان کرد : برای کاهش معلولیت در جامعه اقدام به آگاه سازی ، برگزاری کلاس ، کارگاه های آموزشی ، نصب بنر ، اعزام بهورزان روستایی برای پیشگیری و آموزش های ژنتیک قبل از ازدواج کرده ایم.

پاپی زاده اظهار داشت : اگر صاحبان مشاغل و کسبه فردی که دچار معلولیت است را به کار بگیرند سازمان بهزیستی حق بیمه آن معلول را پرداخت می کند و همچنین وام با بهره بسیار کم در اختیار آن فرد قرار می دهد و در پایان هر سال مبلغی به عنوان کمبود کار به صاحب کار تعلق می گیرد.



دعوت علیدوستی از 26 نوجوانان به تیم ملی

اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نوجوانان اعلام شد.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دومین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان پس از مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از 22 آذرماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت. برهمین اساس بازیکنان دعوت شده باید ساعت 11 صبح روز یکشنبه 22 آذر خود را در مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به کادرفنی معرفی کنند.

 حمید علیدوستی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عارف محمدعلی‌پور، امیرحسین اسماعیل‌زاده، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی‌اصل، عبدالرئوف نجاری، سعید آهنی، امیرحسین حسین‌پور، امیرحسین خدامرادی، ارشیا عباسی، داود فکریان، محسن معظمی‌گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده‌گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی، مبین عشایر و محمود یاسور علیپور را به این اردو دعوت کرد.

 اردوهای آماده‌سازی تیم نوجوانان جهت حضور در دوازدهمین تورنمنت بین‌المللی زیر 17 سال بلاروس است. این رقابت‌ها از 25 دی تا 6 بهمن‌ماه در مینسک برگزار می‌شود.

 



تاريخ : 14 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر گتوند شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگویی گفت: اواخر دهه پنجاه بود که پدران دوراندیش ما به امید آبادانی سرزمین و تامین امنیت شغلی خویش و فرزندان چند نسل آینده، خانه، کاشانه و زمین های زراعی که تنها منبع امرار معاش آن ها بود را برای احداث مجتمع عظیم کشت و صنعت کارون واگذار کردند.

«محمود بلیوند» اضافه کرد: کارگزاران وقت مجتمع نیز دستان این خیرین را به گرمی فشردند. نیاکان ما سرشار از امید و آرزو به شهرک چمران (صالح شهر کنونی) عزیمت کردند و ساکنان چندین آبادی در آنجا سکنی گزیدند.

b66f5555555555وی ادامه داد: اما اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، متاسفانه هیچ یک از آرزوهای نیاکانمان به وقوع نپیوسته است و نه تنها فرزندانشان به کار گیری نشده اند، بلکه تلاش آن ها برای در اختیار گرفتن یک زمین چمن فوتبال نیز ناکام مانده است.

بلیوند تصریح کرد: جوانان مستعد صالح شهری در حال اداره یازده تیم فوتبال در این شهر هستند و برخی از آن ها از همین تیم ها روانه تیم های فعال در لیگ های استانی و کشوری و همینطور فعالیت در رده های تیم ملی شده اند. اما این جوانان مستعد شهر خود را محروم از کمترین امکانات ورزشی می بینند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان گتوند همچنین خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال کمترین حقی است که این جوانان بر گردن مدیریت کشت و صنعت کارون، نماینده مجلس و همه مسئولان شهرستان گتوند دارند.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ما شاهد آن هستیم که شهرهای همجوار از چنین امکاناتی برخوردار هستند که اگر واگذاری زمین به صالح شهر ناکام بماند، گزینه تبعیض در تخصیص امکانات به جوانان احساس می شود که این موضوع به هیچ وجه زیبنده نیست و انتظار ما از مسئولان محلی، مسئولان مرتبط استانی و به ویژه مدیرعامل کشت و صنعت کارون پیگیری و حل این مشکل است.



تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، مردم صالح شهر نیز با برپایی مراسم سوگواری در  چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اشک ماتم ریختند.

هیئت های مذهبی و مساجد صالح شهر در روز اربعین حسینی با حرکت دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از ورودی مساجد خود به سمت گلزار شهدای علی پهونده به عزاداری پرداختند و بار دیگر این روز را گرامی داشتند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به مناسبت اربعين حسيني (ع) مراسم ای با نام سفره حضرت رقيه برگزار نمود.

در اين مراسم که اولياء محترم دانش آموزان ، دانش آموزان و معلمین محترم حضور داشتند ، عزادارن به سخنرانی و مداحی وسینه زنی پرداختند . 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ابوذر اکبری نیا رئیس کتاب خانه های عمومی شهرستان گتوند گفت : نمایشگاه کتاب دانش و بصیرت از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در شهر ترکالکی به مدت دو هفته بر پا شده است.

اکبری نیا در ادامه افزود : این نمایشگاه در محل کتاب خانه عمومی معراج شهر ترکالکی با ۴ هزار جلد کتاب و ۴۰ درصد تخفیف همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ پذیرای علاقه مندان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : کتاب خانه معراج از کتاب خانه های نهادی به شمار می رود که با ۵۰۰ متر زیر بنا در شهر ترکالکی ساخته شده است و هم اینک با ۵۷۵ عضو و ۹ هزار جلد کتاب از کتاب خانه های بسیار خوب گتوند بشمار می رود.

رئیس کتاب خانه های عمومی گتوند عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر های سماله ، جنت مکان ، صالح شهر ، گتوند و همچنین روستاها نیز برپا خواهد شد.

اکبری نیا با اشاره به تخفیف بالا در این نمایشگاه کتاب از عموم مردم دعوت کرد تا جهت خرید کتاب از نمایشگاه بازدید کنند.

 



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویری از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از فرهنگیان در کمک به زائران حسینی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یک دوره مسابقات فوتبال به مناسبت هفته بسیج در زمین چمن مصنوعی با شرکت 10 تیم از روز گذشته در صالح شهر آغاز گردیده است .

این مسابقات در 2 گروه 5 تیمی و به صورت دوره ای به مصاف هم خواهند رفت .

در بازی افتتاحیه روز گذشته 2 تیم وحدت و عقاب صالح شهر به مصاف هم رفتند که در دو وقت 20 دقیقه بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید .

ادامه این مسابقات بطور کامل گزار خواهد گردید .



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویر ارسالی از زائران حسینی شهرستان گتوند و صالح شهر در مسیر کربلا

حمل پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران بر دوش جوان صالح شهری

تصاویری از بخشدار مرکزی شهرستان گتوند ، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در موکب شهدای شهرستان گتوند

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اجرای طرح ایمن سازی وسایل ورزشی آموزشگاه پروین اعتصامی صالح شهر

با هماهنگي مديريت آموزشگاه وتلاش خانم مكوندي دبير تربيت بدني اين آموزشگاه  وسايل مربوط به تربيت بدني ايمن شد.

حضور دانش آموزان آموزشگاه در کتابخانه قائم صالح شهر

در روز يكشنبه94/8/24 دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي به مناسبت هفته كتاب وكتاب خواني در كتابخانه عمومي صالح شهر حضور يافته وبه عضويت كتابخانه در آمدند.



تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج ام سلمه خواهران صالح شهر با همکاری آموزشگاه راهنمایی پروین اعتصامی در نظر دارد تا مراسم پیاده روی برگزار نماید .

گفتنی است این مراسم فردا پنجشنبه 5 آذر ماه راس ساعت 8 صبح از محل ورودی آموزشگاه پروین اعتصامی (مدرسه حضرت آسیه) آغاز خواهد شد و تا محل گلزار شهدای علی پهونده ادامه خواهد داشت .

در ادامه این مراسم گلزار 28 شهید صالح شهر غبار روبی و عطر افشانی خواهند شد .



بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم

فرماندار گتوند گفت: افتتاح بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند در سال ۹۴ قطعي است و در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: در جلسات متعددي که با مسوولان بهداشت و درمان شهرستان برگزار کرديم، تذکرات جدي به پيمانکار بيمارستان گتوند داده شد تا با نيروهاي بيشتر به کار ادامه دهد و وقفه اي در خصوص کارهاي باقي مانده از بيمارستان به وجود نيايد.

مجيد صالحي در ادامه افزود: پروژه بيمارستان ۳۲ تخته خوابي گتوند اصلا با کمبود اعتبار مواجه نيست و مقداري از بحث محوطه سازي آن باقي مانده که اين کار نيز با سرعت در حال انجام است.

صالحي همچنين تصريح کرد: با تأکيدات زياد به مسوولان مربوطه براي سرعت بخشيدن به روند ساخت و تکميل محوطه بيمارستان، افتتاح اين پروژه در سال ۹۴ قطعي است و حتي ما در صدد هستيم تا در آذر يا دي ماه اين پروژه را افتتاح کنيم.

وي اظهار داشت: درخصوص حضور وزير بهداشت و درمان کشور براي افتتاح بيمارستان گتوند نيز هماهنگي هايي صورت گرفته است که در صورت امکان بيمارستان با حضور وزير بهداشت و درمان افتتاح شود.



سید محمد سادات ابراهیمی نماینده محترم شهرستان های شوشتر ، گتوند و حومه در مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب منوچهر بهداروند را که به عنوان عضو شورای راهبردی شمال استان خوزستان منصوب گردیده بود ، تبریک گفت . متن این پیام بدین شرح است :

جناب اقای منوچهر بهداروند؛
بدینوسیله انتصاب جنابعالی را بعنوان عضو شورای راهبردی بنیاد فرهنگی صبح قریب در شمال استان خوزستان که نشان از شایستگی شما دارد را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
امید است با توجه به تعهد و علاقه مندی حضرتعالی به عرصه های فرهنگی و اجتماعی، بیش از پیش منشا خدمات باشید.
موفقیت روزافزونتان را در تمام مراحل زندگی از درگاه ایزدمنان خواستاریم.
(دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستان های شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی)



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

یادوراه ابروی کوچه

به گزارش گتوندنیوز نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گتوند همراه بود و یاد و خاطره شهید خدامراد توکلی کوچک ترین جهادگر کشور در دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

غلامرضا استادی مسئول ستاد نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : این یادواره به عنوان یادواره خدامراد توکلی که کوچک ترین سنگر ساز بی سنگر در کشور است برگزار گردید.

استادی در ادامه افزود : برگزاری این یادواره ها در شهرستان گتوند مقدمه ای برای برگزار یادواره بزرگ ۳۴۷ شهید شهرستان گتوند است که در بهمن ماه برگزار میشود.



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده سپاه گتوند: بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه گتوندسرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : چندین سال است که استکبار جهانی به نیابت از خود نیروهایی به عنوان گروه های تکفیری برای کشتن آدم های بی گناه به کشورهای سوریه و عراق فرستاده است.

سرهنگ کنگری با اشاره به سکوت معنا دار مجامع بین المللی نسبت به جنایات  تکفیری ها افزود : بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد : با وجود نیروهای نظامی پر قدرت در مرزهای ایران تروریست ها نمی توانند هیچ ضربه ای به جمهوری اسلامی بزنند و همه در حوادث صفی آباد دزفول شاهد بودند که پس از ۱۰ روز تروریست های کوردل توسط سربازان گمنام امام زمان گرفتار شدند.



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از آموزشگاه راهنمایی پروین اعتصامی ، مريم بساك دانش آموز پايه سوم ، رتبه سوم مسابقات كشوري ووشو كه در تهران برگزار گرديد را كسب كرد.

مریم بختیاروند دانش آموز پایه ی سوم این آموزشگاه در مسابقات دومیدانی شهرستان گتوند مقام سوم منطقه را کسب کرد .

 



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت:جوان گتوندی که به دنبال کندوی عسل به کوهستان های شمال این شهرستان رفته بود بر اثر سقوط از کوهستان جان باخت

به گزارش شوشترآنلاین، محمد نصیری شامگاه اظهارکرد: ساعت ۱۹روز یکشنبه پس از تماس با فوریت های پزشکی در خصوص این حادثه،بلافاصله اکیپ های هلال احمر و فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی افزود:علی رغم صعب العبور بودن منطقه و تاریک شدن هوا اکیپ های اعزامی در اولین فرصت به محل رسیدند.

رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند تصریح کرد: با تلاش های نیروهای امدادی متاسفانه جسد بی جان این جوان گتوندی راس ساعت ۲۲ از پایین کوهستان بالا کشیده شد.

نصیری اضافه کرد:این جوان ۲۴ساله گتوندی به همراه دوستش قصد دسترسی به کندوی عسل طبیعی داشت که متاسفانه بر اثر بریده شدن طناب از کوهستان سقوط کرد و جان باخت.



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 24 آبان ماه نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری و کانون های شهدای فکه و جامع با حضور مسئولین شهرستانی در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان گتوند افتتاح شد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نمایشگاه اظهار داشت : این نمایشگاه کتاب شامل 2000 نسخه کتاب های مذهبی ، اجتماعی ، کودکان و نوجوانان ، غرفه مطبوعات و نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی از هنرمندان گتوند می باشد.

اسدی نیز گزارشی از اهدای کتاب به مرکز فرهنگی و هنری، مساجد و ادارات شهرستان که از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهدا گردیدیا حاضرین ارائه نمودند.

مهندس سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب ،از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند بابت برپایی این نمایشگاه قدردانی نمودند خواستار برپایی نمایشگاه های بیشتر در طول فصول سال شدند

مهندس صالحی افزود: مشکلات جامعه ما این است که از کتاب وکتابخوانی فاصله گرفته ایم و اهمیت چندانی به آن نشان نمی دهیم ولی بلعکس در کشور های دیگر  به فرهنگ  کتاب وکتابخوانی اهمیت زیادی می دهند و در کشور ما نیاز به ترویج کتاب و کتابخوانی بیشتر می باشد.

صالحی افزود:  دستگاه های فرهنگی شهرستان می بایست از نویسندگان، نخبگان فرهنگی که در امور کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند حمایت کنند.

وی افزود: در شهرستان گتوند فعالیت در سطح کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است و دراین شهرستان کوچک و کم جمعیت نخبگان قابل توجهی، درسطح کشور داریم که هائز اهمیت است  و باید از این نخبگان بخصوص در فرهنگ کتاب وکتابخوانی استفاده و تقدیر بعمل آید .

 یوسف علیدادی مولف کتاب  موانع و راهکارهای اجرای ارزشیابی مستمر در مدارس : ضمن تبریک بمناسبت هفته کتاب افزودند: مهم ترین آسیب جامعه ما پایین بودن سطح فرهنگ جامعه است و جامعه ای که سطح سواد و دانایی اش بالا برود سطح فرهنگ جامعه آن کشور نیز بالا می رود بنابراین نیاز است که سرانه مطالعات بالا برود و فقط به دنبال کتابهای تحصیلی و داشتن مدرک بالا نباید رفت.

وی افزود: موقعه ای سطح سواد جامعه بالا می رود که فرهنگ عمومی و سطح مطالعه آن جامعه بالا برود و نیاز است که ارگان های مختلف در زمینه های فرهنگی درطول سال اینچنین نمایشگاه هایی برپا کنیم و فرهنگ جامعه را بلا ببریم.

گفتنی است : این نمایشگاه تا یک هفته برای عموم برپا می باشد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
افتتاح شعبه بنیاد فرهنگی صبح قریب در استان خوزستان

با حضور مدیر عامل بنیاد فرهنگی صبح قریب شعبه این بنیاد در استان خوزستان راه اندازی شد. دراین جلسه میرنام مسول دفترارتباطات استان خوزستان گزارشی ازساختار وراهبردها واسترازی تعین اعضا شوراها ارائه نمود وی گفت شورا متشکل ازقومیتها واقشار مختلف می باشد که در سطوح و گروههای سنی مختلف بویژه روحانیت معزز و فرهیختگان انتخاب شده اند وی با ارج نهادن به زحمات عزیزانی که تاکنون دراین مسیرتلاش کرده اند گفت: ازتجارب وتوانمندیهای آنها درجهت تحقق اهداف ومنظورها استفاده خواهد شد

در ادامه این جلسه سید رضا میرزاده مدیرعامل بنیاد با تقدیراززحمات همه عزیزان اهداف ،منشوروتاریخچه بنیاد فرهنگی صبح قریب رادرپنج محورتشریح نمود و گفت: شعب بنیاد دربرخی استانها نیزتدریجا راه اندازی می شود وی همچنین درخصوص احکام صادره وچگونگی ان توضیحاتی را ارائه کرد

دراین جلسه احکام شورای مرکزی و شوراهای شمال وجنوب توسط مدیرعامل بنیاد تحویل افراد گردید و در این بین منوچهر بهداروند جوان صالح شهر نیز به عنوان عضو شورای راهبردی استان خوزستان به مدت یک سال گردید .



تاريخ : 24 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوندنیوز: خطیب موقت نماز جمعه گتوند گفت : تذکرات پی در پی  و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

IMG_1672-300x225حجت الاسلام و المسلمین حجت صالحی امام جمعه موقت گتوند در خطبه های نماز جمعه گتوند اظهار داشت : تذکرات پی در پی و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی در ادامه افزود : مسئولان کشور توصیه های رهبر انقلاب و همچنین ۹ شرطی که ایشان برای پذیرش برجام قرار دادند را باید جدی بگیرند و نادیده گرفتن توصیه های ایشان از سوی مسئولان مربوطه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی همچنین تصریح کرد : تفاوت در حقوق دریافتی کارکنان دولتی مصداق بارز نا عدالتی اجتماعی محسوب می شود؛ چرا ۲ نفر با ۱ مدرک تحصیلی یکسان و در یک شرایط مساوی باید حقوقی با ۱۰ برابر اختلاف دریافت کنند؟ این موضوع قابل پذیرش نیست و باید از سوی مراجع ذی ربط پیگیری شود.

خطیب موقت نماز جمعه گتوند در خصوص رسیدگی به تخلفات به اصناف و بازاریان گفت : گاهی دیده می شود که برخی مغازه ها با نظارت شدید از سوی مراکز مربوط مواجه می شوند و برای ۱۰۰۰ تومان ممکن است مفازه ای تعطیلی شود اما مغازه دیگر تخلفات بسیار بزرگ تری را مرتکب می شود که فقط یک تذکر دریافت می کند و این یک امر قابل قبول نیست و باید با همه متخلفان به یک صورت برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی عنوان کرد : مردم انتظار دارند تا محصولات موجود در بازار هر سال بهتر از سال های قبل باشد و کیفیت آنها بالا تر برود که ما در بحث صنعت خودرو شاهد این امر نیستیم و و محصولات وارد شده به بازار در شان مردم و در شان نظام اسلامی نیست و خصوصا این وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو که در یک کلام باید گفت حمایت از تولید داخلی چین است.



تاريخ : 23 / 8 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ، اولین آزمون سراسری قرآن و عترت در سالن اجتماعات اداره ارشاد گتوند برگزار گردید .

این آزمون صبح روز جمعه و از ساغت 8 و 30 دقیقه با حضور 61 نفر که ثبت نام آنها در مهرماه 94 و بصورت اینترنتی انجام شده بود ، صورت پذیرفت .

گفتنی است که اولین آزمونی است که در این سطح در شهرستان گتوند و توسط موسسه قرآن و عترت احزاب و همچنین اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می گردد.



تاريخ : 23 / 8 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 *کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام 

خانواده های محترم رجبی گماری

ضایعه درگذشت برادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می نماییم خداوند متعال روح پاکش را با مولا علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید. ان شاءالله



تاريخ : 22 / 8 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوند نیوز روز گذشته تصادفی در گتوند در محل ۳ راه سله چین بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه نیسان رخ داد .

در این حادثه یک نفر ( راننده ی پراید ) در دم جان داد و ۳ نفر دیگر به بیمارستان های شهرهای همجوار منتقل شدند .

به گفته ی یکی از همراهان ، یکی از سرنشینان پراید که یک خانم بوده است در مسیر بیمارستان دزفول فوت می کند که پس از تلاش تیم پزشکی احیا می شود ولی پس از گذشتن مدتی مجددا فوت می کند .

تعداد قربانیان این حادثه به دو نفر رسیده است و دو نفر دیگر مصدوم شده اند .

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب