به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس ، ناصر نوری‌خواه ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها باید نظارت‌ها به صورت مستمر بر بازار اعمال شود و در این باره باید اقدامات سریعی در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام باید هیئت‌های مذهبی و نذورات مردمی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرند و در بازار نیز باید نظارت‌ها به طور مستمر انجام شود تا مردم در تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل نشوند.

نوری‌خواه همچنین با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی شهروندان با اولویت ارزاق عمومی و کالاهای پر مصرف افزود: تامین اقلام مصرفی و مایحتاج زندگی مردم باید در اولویت قرار گیرد و هیچگونه کمبودی در عرضه این کالاها و خدمات به شهروندان نباید وجود داشته باشد.

معاون فرماندار گتوند همچنین خواستار همکاری ادارات در تحقق و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم در عرضه کالا و خدمات و مایحتاج ضروری شهروندان شد و خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت برای افزایش کیفیت  نان و واحدهای نانوایی باید اقدامات لازم را انجام دهد و عرضه نان خانگی را نیز ساماندهی نماید.

نوری‌خواه تاکید کرد: در شهرستان گتوند نظارت‌های خوبی انجام شده است ولی باید در این باره تلاش کرد تا نظارت‌ها به صورت مستمر و دائمی باشد.



تاريخ : 29 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

استشمام بوی سیب از حرم امام حسین(ع)، ویژگی عجیبی است که چند کتاب معتبر به آن اشاره کرده اند.

مجله مهر: «بوی سیب و حرم حبیب و حسین غریب و کرب و بلا». این نوحه مشهور و محبوب را در سالهای اخیر بارها شنیده ایم. اما بوی سیب چه ارتباطی با حرم امام حسین(ع) دارد؟ آیا درست است که می گویند از قتلگاه و ضریح مطهر امام حسین(ع) می شود عطر سیب استشمام کرد؟

نگاهی به منابع روایی و کتابهای معتبر شیعی، راز بوی سیب را این طور می گشاید:

در کتاب شریف «بحارالانوار» جلد 43 ، صفحه 289 ماجرای عطر سیب به نقل از «حسن بصری» و «ام سلمه» این طور آمده است :«حسنین وارد شدند بر رسول خدا، و جبرئیل در نزد آن حضرت بود. پس ایشان در اطراف او گردیدند، به گمان این که دحیه‏ی کلبی است. جبرئیل، دست خود را حرکت داد، مانند کسی که از کسی چیزی بگیرد. پس سیبی و بهی و اناری آورد و به ایشان داد. روی ایشان از خوشحالی برافروخت و دویدند به نزد جد خود. حضرت از ایشان گرفت و بویید و فرمود: بروید نزد پدر و مادر خود. پس رفتند و هیچ یک از آن نخوردند تا این که پیغمبر به نزد ایشان رفت و همه با هم خوردند، و هر چند از آن می‏خوردند، به حال خود عود می‏نمود (بازمی‏گشت) و به همین حالت بود، تا زمانی که حضرت فاطمه علیهاالسلام وفات نمود. حسین علیه‏السلام فرمود: که انار، مفقود شد، و چون امیرالمؤمنین علیه‏السلام شهید گشت، به، مفقود شد، و سیب به حال خود بود، تا وقتی که آب را به روی ما بستند. پس چون تشنگی بر ما غالب می‏شد، آن را بو می‏کردم، اندکی تشنگی من ساکن می‏شد. عاقبت، چون تشنگی من به نهایت رسید، دندان بر آن فشردم و یقین به هلاک نمودم. حضرت سجاد علیه‏السلام می‏فرماید که این سخن را از پدر بزرگوارم شنیدم یک ساعت قبل از شهادتش، و چون شهید گردید، بوی سیب از محل شهادتش استشمام می‏شد، ولی خودش را نیافتند، و این رایحه، در آن محل باقی است، و هر کس از زواربخواهد استشمام رایحه‏ی آن را نماید، در وقت سحر، به زیارت رود که اگر از مخلصین باشد، آن را استشمام خواهد نمود.»

مشابه این داستان را هم «ابن شهر آشوب» در کتاب «مناقب» جلد 3 ، صفحه 391 .بیان کرده است. ماجرای عطر سیب در کتاب منتهی الآمال نیز آمده است.



تاريخ : 28 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

هیئت عزاداران پهونده سفلی صالح شهر در گفتگو با نشریه اینترنتی صالح شهر گفت : در ششم  ، هفتم ، هشتم و تاسوعا و صبح عاشورا این هیئت برنامه های شبیه خوانی خود را به اجرا در می آورد .

این هیئت خاطر نشان کردند :  در عصر روز هشتم محرم تعزیه شهادت حضرت علی اکبر(ع) و روز نهم محرم تعزیه حضرت عباس (ع) و روز عاشورا تعزیه امام حسین (ع)شبیه خوانی می گردد . تعزیه های روز ششم و هفتم هنوز مشخص نشده اند ولی از بین تعزیه های طفلان مسلم ، حر (ع) ، مسلم (ع) ، موسی بن جعفر ، 2 تعزیه انخاب می شود .

هیئت عزادارن پهونده سفلی صالح شهرهمچنین اعلام کردند در صبح روز عاشورا تعزیه فاجعه خونین کربلا و شهادت امام حسین ( ع ) و یاران این امام ، شبیه خوانی و اجرا می گردد .

همه ساله این مراسم در حسینیه صاحب الزمان (عج) و به مدت پنج روز به اجرا در می آید که جمع کثیری از مردم شاهد اجرای زنده شبیه خوانی در این ایام می باشند . همچنین تصویربرداران این هیئت از اجرای مراسم شبیه خوانی فیلمبرداری  می نمایند .

 



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پس از کناره گیری تیم پاس از دوره مسابقات این شهر ، تیم های مختلفی که در این سری از مسابقات قرار دارند به دنبال بازیکنان این تیم هستند . یکی از این بازیکنان محمد امام قلی زاده است که از مهاجمان برجسته و آینده دار این شهر می باشد . این بازیکن که تا سال دیگر با تیم پاس قرارداد دارد ، سرپرست تیم کشاورز بدنبال گرفتن رضایت نامه این بازیکن از مسئولین تیم پاس هستند .

به گفته سرپرست تیم پاس رضایت نامه این بازیکن صادر نخواهد شد و گفته میشود به این بازیکن در مسابقاتی که قرار است در اوایل اسفند ماه 91 برگزار شود نیاز مبرم دارد .



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم شیرخوارگان ابا عبدالله الحسین (ع) امروز عصر در مسجد سید آقامیری در صالح شهر برگزار گردید ، در این مراسم با شکوه که تعداد کثیری از مادران به همراه فرزندان خرد سال خود شرکت داشتند 2 ساعت به طول انجامید . این مراسم چندین سال است که توسط هیئت امنای این مسجد برگزار می گردد که با زحمات فراوان عاشقان اهل بیت (ع) هر ساله با شکوه و عظمت خاصی اجرا میشود . امید میرود که این مراسم در تمامی مساجد و هیئت های مذهبی این شهر با کمک و همیاری مسئولین محترم صالح شهر برپا شود .



حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی می‌گوید: عشایر اصلی‌ترین تولید کنندگان گوشت کشور هستند و 21 درصد گوشت خوزستان را تامین می‌کنند، واحد دام و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید از این دامداران حمایت و یارانه به آن‌ها پرداخت کند.

وی می‌افزاید: در سال‌جاری تنها تولیدکنندگان شیر یارانه دریافت کرده‌اند و هیچ توجهی به تولیدکنندگان گوشت نشده است این چنین است که آنها برای تغذیه دام خود به روش‌های دیگری روی آورده‌اند.

نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان می‌کند: در مدتی از نیمه دوم سال که عشایر در خوزستان حضور دارند بیش از 7 هزار تن علوفه برای دام‌های آنها نیاز است و تامین این میزان علوفه در خوزستان کاری بسیار دشوار است زیرا خشکسالی مشکلات زیادی برای مراتع به وجود آورده است.

وی می‌افزاید: خوزستان محل کوچ عشایر هشت استان است و بیش از یک میلیون و 950 هزار راس دام سبک با این عشایر به خوزستان می‌آید. این آمار 37 درصد کل دام‌های سبک خوزستان و 9 درصد دام‌های سبک کشور است که برای سیر کردن این دام‌ها باید علوفه مناسب در اختیار عشایر قرار گیرد.

 



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند یک بره  با هشت پا در گتوند متولد شد.

دکتر محمد کجباف که عمل سزارین روی مادر این بره را انجام داده است در این خصوص گفت: این بره دارای دو تنه و چهار دست و چهار پا و یک سر بوده که دو تنه از ناحیه سینه به یکدیگر چسبیده بودند .

دکتر کجباف در ادامه گفت این ناهنجاری پلی ملیا نامیده می شود که به معنای نوزادی که اندامهای حرکتی آن بیش از حد نرمال است می باشد.

وی افزود: برخی عوامل بروز این ناهنجاریهای ژنتیکی و ارثی ، مصرف برخی داروها از قبیل ضد انگلها و دوز پایین برخی ضد التهابهای استروئیدی در دوران یک سوم ابتدای آبستنی ، مصرف برخی علوفه ها مثل شبدر شیرین که دارای سطح بالایی از مواد مشابه هورمونی و بروز برخی بیماریهای تب زا در سه ماهه اول آبستنی هستند.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم گتوند در حمایت از مردم مظلوم غزه بعد از نماز جمعه به راهپیمایی  پرداختند و حملات وحشیانه صهیونیست ها رابه نوار غزه محکوم کردند.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

وبلاگ صالح شهر با مدیریت  آقایان جوری فر و حفیظی توانسته  است که یک سال به طور مداوم و مستمر اطلاعات و خبرهای صالح شهر رو به مخاطبین اینترنتی خود ارائه دهد ، که ما هم به نوبه خود از این دوستان عزیز تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم که این وبلاگ بتواند سالها پایدار و برقرار بماند .



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرگزاری فارس، «حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی به ‌فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» پیوستند.

 

(حسن معجونی) کار خود را با تئاتر آغاز کرده و در طول 15 سال حضور،‌ در بیش از بیست نمایش نقش‌آفرینی کرده است.

وی سال 86 با بازی در فیلم‌های «کنعان» و «همیشه پای یک زن در میان است» وارد سینما شد و تا‌کنون در فیلم‌هایی چون «پاداش»، «خیابان‌های آرام» و «برف روی کاج‌ها» نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین حسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «مسافران» ساخته رامبد جوان حضور داشته است.



به گزارش فارس، «رضا فیض‌نوروزی» نیز که فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا است، در سال 76 با حضور در مجموعه تلویزیونی «کاکتوس 1» ساخته محمدرضا هنرمند کارش را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 13 مجموعه تلویزیونی از جمله «مرد هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «کلاه قرمزی و سروناز» و «رویای ناتمام» حضور داشته است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی «شبیخون» جمشید آهنگرانی وارد سینما شد و در بیش از 12 فیلم سینمایی چون مومیایی 3، علی و دنی، مربای شیرین، عشق فیلم و چهارچنگولی نقش آفرینی کرده است.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: روند سخت و ساز در مسکن مهر شهر صالح شهر از توابع این شهرستان مناسب است ولی برخی موانع باید از راه برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمدپورصبح چهارشنبه در بازدید از مسکن مهر صالح شهر گتوند با اشاره به روند مطلوب پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر شهر صالح شهر اظهار کرد: خوشبختانه مسکن مهر صالح شهر در دو فاز در حال اجراست و مشکلات و مسائلی که در رابطه با فاز سوم وجود دارد نیز باید مرتفع شود.

لطفاً ادامه مطلب رو نیز بخونید.....



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فتح الله دهکردی معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع زیرزمینی سازمان آب و برق خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های توسعه کشاورزی و تامین آب تاکنون 539 درخواست مجوز بهره برداری از چاه به سازمان آب و برق ارسال شده که از این تعداد با 344 درخواست موافقت شده است.

وی با بیان اینکه در حدود 881 چاه غیر مجاز در استان خوزستان وجود دارد، گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به دنبال صدور پروانه برای این چاه ها و تبدیل کردن آنها به چاه های دارای مجوز و مجاز هستیم.

دهکردی با بیان اینکه بیشترین تعداد چاه های غیر مجاز در شهرستان شوش با 434 حلقه است، افزود: در شهرستان گتوند نیز 144 حلقه، بهبهان 108 حلقه و دزفول نیز 86 حلقه چاه غیر مجاز هستند.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 معاون فرماندار گتوند از کشف 370 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گتوند با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و ضوابط گفت: نیروی انتظامی شهرستان گتوند درباره کشفیات قاچاق کالا در منطقه به ویژه در زمینه سیگار و سوخت آمار قابل توجهی اعلام کرده که امید است این روند مبارزه سخت‌گیرانه تداوم داشته باشد.
معاون فرماندار گتوند خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی کشور و شرایط جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم عوامل نظارتی و بازرسی با حضور گسترده در بازار باید از قاچاق کالاها پیشگیری کرده و زمینه را برای افراد سودجو ناامن کنند.

وی همچنین با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: تیم نظارت و بازرسی شهرستان متشکل از ادارات و نهادهای مختلف حسب برنامه زمانبندی معین شده بر وضعیت بازار نظارت و نتیجه را به دبیرخانه ارائه خواهند کرد.

نوری‌خواه خاطر نشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق می‌تواند به نوعی شرایط بازار را متعادل کند و حمایتی از تولید کننده و مصرف کننده باشد.



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز جمعه در شهر صالح شهر یک سری مسابقات پرس سینه در سالن ورزشی صالح شهر برگزار گردید . در این مسابقات ورزشکارانی از شهرهای مختلف از جمله صالح شهر ، اندیمشک ، گتوند ، ترکالکی و ....حضور داشتند . که در این مسابقات به مقامهای اول تا سوم هر وزن جوایز نفیسی اهداء گردید .



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری اولین یادواره 5 شهید پایگاه صاحب الزمان (عج) و یادبود شهدای صالح شهر روز پنجشنبه در حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد . در این مراسم ابتدا جناب سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند خیرمقدم عرض نمود و تشکر از تلاش بی شائبه حوزه یکم امام حسین (ع) و بسیجیان که باتلاش خود توانسته بودند فضایی در خور شان شهدا به بازدید همگان قراردهند . بعد از سخنان ایشان ، سردارگیلانی بر روی سن رفتند و بعد از سخنانش به مدعوین تبریک و تهنیت و همچنین بخاطر فرارسیدن ایام محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان به همگان تسلیت عرض نمودند. دراین مراسم باشکوه یکی از مداحان اهل بیت بانام حاج آقا کوثریان حضور داشتند که با مداحی خود یاد و خاطره شهدا را در دل مردم زنده کردند و در نهایت با چند دقیق سینه زنی اشک مردم را بخاطر شهادت امام حسین (ع) سرایز کردند . و در بخش آخر این برنامه نامه ای به پدر شهید توسط خواهر عزیزمان خانم آفرین قرائت گردید  .

امیدواریم که این مراسمات در کلیه پایگاه های این شهر به خوبی برگزار شود تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بزرگ باشیم . و همیشه یاد و خاطرشان در دلمان زنده نگه داریم .



تاريخ : 24 / 8 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: سند چشم‌انداز توسعه هدفمند شهرستان گتوند باید تدوین شود و در این راستا همه مدیران شهری باید تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید حسین علوی اصل صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گتوند اظهار داشت:برای توسعه شهری در گتوند باید سند توسعه این شهر تدوین شود و این سند باید در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و علمی تدو.ین و به اجرا درآید.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 8 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - در اقدامی عجیب در دزفول نوزادی هفت ماهه به عضویت کتابخانه عمومی پذیرفته شد.

 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی دزفول ، کارت عضویت این نوزاد هفت ماهه که مهدخت نادر لطیف نام دارد ، به عنوان کوچکترین عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان در هفته کتاب صادر شد.

والدین این نوزاد هدف از اینکار را مانوس کردن فرزند خود با محیط کتابخانه و فرهنگ کتابخوانی از بدو تولد عنوان کردند



تاريخ : 24 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سلام من به محرم

 

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا

بـه لطـمه هـای ملائـک بـه مــاتـم گــل زهـرا

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه تشنـگی عـجـیـبـش

بـه بـوی سیـب زمـینِ غـم و حـسین غریـبش

سلام من بـه محـرم بـه غصـه و غــم مـهـدی

به چشم کاسه ی خون وبه شال ماتم مـهـدی

سـلام من بــه مـحـرم  بـه کـربـلا و جـلالــش

به لحظه های پـرازحزن غرق درد و ملامش

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه حـال خستـه زیـنـب

بـه بــی نـهــایــت داغ  دل شـکــستــه زیـنـب

سلام من به محرم به دست ومشک ابوالفضل

بـه نـا امیـدی سقـا بـه سـوز اشـک ابوالفضل

 سـلام مـن بـه مـحـرم بـه قــد و قـا مـت اکـبـر

بـه کـام خـشک اذان گـوی زیـر نـیزه و خنجر

سلام من به محرم به دسـت و بـا زوی قـاسم

به شوق شهد شهادت حنـای گـیـسـوی قـاسم

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه گـاهـواره ی اصـغـر

به اشک خجلت شاه و گـلـوی پـاره ی اصـغـر

سـلام مـن بـه مـحـرم به اضـطـراب سـکـیـنـه

بـه آن مـلـیـکـه، کـه رویش ندیده چشم مدینه

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه عـا شـقـی زهـیـرش

بـه بـاز گـشـتـن حُر و عروج خـتـم به خیرش

سلام من بـه محرم  بـه مسـلـم و به حـبـیـبش

به رو سپیدی جوُن و به بوی عطر عجیـبـش

سلام من بـه محرم  بـه زنگ مـحـمـل زیـنـب

بــه پـاره، پـاره تــن بــی سـر مـقـابـل زیـنـب

سلام من به محـرم  به شـور و حـال عیـانـش

سلام من به حسـیـن و به اشک سینه زنـانش

         السلام علی الشیب الخضیب السلام علی الخد تریب السلام علی البدن السلیب السلان علی الثغر المقروع السلام علی الراس المرفوع



تاريخ : 24 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه صبح امروز در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان اظهار داشت: سد گتوند علیا تعدیل نیروی زیادی در ماه‌های گذشته داشت به این دلیل توصیه می‌شود بیکار شدگان از این پروژه در بخش‌های دیگری مانند کشاورزی مشغول به کار شوند.

لطفاً ادامه مطلب را نیز بخوانید ....



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 8 / 1391برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان علت وقوع بارندگی در استان را تقویت سامانه ناپایدار بسته و بریده لایه میانی جو ، بهمراه جریانات جنوبی و مرطوب سطح زمین اعلام کرد و گفت : انتظار می‌رود این وضع تا اواخر وقت فردا ادامه یابد .

آقای غلامپور افزود : بیشترین میزان بارندگی در شهرستان گتوند با 18و چهار دهم  و لالی  16 و چهاردهم میلی متر بوده است و مسجد سلیمان و شوشتر با 11 و 10 میلی متر در رده های بعدی است.
وی اضافه کرد : میزان بارندگی در مرکز استان در همین مدت نیز2 و شش دهم میلی متر بوده است. معاون اداره کل هواشناسی خوزستان افزود : آسمان استان تا اواخر امروز ابری همراه با بارندگی بعضا با رعد و برق ، وزش باد قابل‌ ملاحظه و در ایستگاههای ساحلی همراه با مه یا مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.



تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در پی تماس های مکرر همشهریان عزیز و فوتبال دوستان صالح شهری درمورد اینکه علت  کناره گیری تیم پاس صالح شهر از دوره مسابقات لیگ صالح شهر چه چیزی می باشد ، به همین خاطر ما هم با پیگیری های لازم علت این کناره گیری را از مسئولین این باشگاه فرهنگی ورزشی جویا شدیم که مسئولین و سرپرستان این تیم علت اولیه انصراف را ، همان دانشجو و دانش آموز بودن اکثر بازیکنان این تیم اعلام کردند .

البته خبرها حاکی از این است که پای یک مسئله مهمتری نیز در میان است و آن این است که به تلفن همراه  یکی از بازیکنان این تیم یک پیامک تهدید آمیز ارسال شده که این پیامک موجب اختلاف های زیادی بین بازیکنان و اعضای این تیم شده است و این بازیکن درخواست لغو قرارداد خود و گرفتن رضایت نامه از این تیم شده است . گفته میشود که این بازیکن شخص ارسال کننده پیامک تهدید آمیز را کاملاً شناخته است و بعد از اتمام لیگ نام آن را افشا خواهد کرد .

ضمناً اسامی بازیکنان این تیم که دانشجو و دانش آموز می باشند را طی جدولی در ذیل نشان دادیم و امیدواریم  شبهات همشهریان و فوتبال دوستان عزیز صالح شهری برطرف بشود :



دیروز عصر در ادامه هفته اول لیگ صالح شهر تیم شاهین این شهر توانست با نتیجه یک بر صفر تیم کشاورز را شکست دهد . این دیدار که از ساعت 3 بعد از ظهر شروع شد ، با تک گل اسماعیل حسینوند و پاس گل زیبای فریدون محمدی (پرویز) به پایان رسید . در این بازی زیبا از هر دو تیم خداروشکر سرپرست تیم ها توانستند هم از لحاظ تاکتیکی و همچنین از لحاظ روحی و روانی کامل تیم های  خود را روانه میدان مسابقه بکنند .

با این نتیجه جدول مسابقات به صورت ذیل می باشد :

 



تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بر اساس شنیده های خبرنگار خوزنیوز، بخشنامه تعطیلی پنج شنبه ها توسط استانداری خوزستان صادر و از اول آذر ماه سال جاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز بانک‌ها، مراکز درمانی و آتش‌نشانی‌ها روزهای پنج شنبه تعطیل است / در چند روز گذشته خوزنیوز در همین زمینه اقدام به نظرسنجی از شهروندان نمود که حدود 93 درصد بازدید کنندگان خواستار تعطیلی خوزستان در روزهای پنج شنبه شده بودند. همچنین حجم زیاد نظرات کاربران در نوع خود قابل توجه بود.

لطفا ادامه مطلب رو نیز بخونید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

اولین یادواره 5 شهید پایگاه صاحب الزمان (عج) و تکریم شهدای صالح شهر تا دو روز دیگر درحسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار می شود . در این یادواره که سخنران آن سردار گیلانی و مداح حاج آقا کوثریان می باشند در روز پنج شنبه از ساعت 19:30 در حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد . ان شاء ا... ما بتوانیم ادامه دهنده راه پاک این شهیدان باشیم .

لازم به ذکر است که طبق نظرات و خواسته های همشهریان محترم صالح شهری مبنی بر اینکه عکس این شهیدان بزرگوار را در وبلاگ قرار دهید ،و از آنجایی که این وبلاگ متعلق به مردم عزیز صالح شهری می باشد ، ازجمله خواسته های بجاوبحق این عزیزان بود و ماهم باطیب خاطرآن راپذیرفتیم .

 

 



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کناره گیری پاس صالح شهر از دور مسابقات جام صالح شهر

خبرها حاکی از این است که دیشب دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر از لیگ فوتبال این شهر کناره گیری خود را به هیئت فوتبال ارئه داده است . گفته میشود که دانشجو بودن اکثر بازیکنان این تیم علت اصلی این انصراف می باشد .

 البته این کناره گیری ها قابل پیش بینی بوده است چون این بازیها به هیچ وجه در زمان خوبی برگزار نشده اند بعد از روزها کش و قوس ، این بازیها در اول محرم و اواسط ترم های دانشگاه برگزار شده است . بعد از اتفاقاتی که بعد از بازی استقلال و وحدت در بازی افتتاحیه افتاد خیلی ها به ادامه لیگ خوش بین نیستند .

امید میرود این جام به خوبی ادامه راه خود را بدهد تا هیئت فوتبال صالح شهر بتوانند مزد زحماتی که برای برگزاری این جام کشیده اند را ببینند.

 



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس محمد پور دربازدید از صالح شهر"با توجه به تازه تاسیس بودن واقدامات انجام شده باید بعنوان یک الگو درسطح استان معرفی گردد"

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالح شهر روز یکشنبه مورخ 21/8/91 مهندس محمد پور فرماندار شهرستان گتوند وجمعی از مسئولین شهرستان گتوندکه به دعوت شهردار وشورای اسلامی صورت گرفته بود از صالح شهر بازدید کردند.

در این بازدید  حجه الاسلام تسلیمی مسئول سیاسی عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان گتوند ، فرماندهی کلانتری 11صالح شهر،مهندس مهدی زاده بخشدار مرکزی شهرستان گتوند،مهندس مقامی رئیس بنیاد مسکن شهرستان گتوند وشهردار واعضای شورای اسلامی شهر مهندس محمد پور را همراهی کردند.مهندس محمد پور از پروژه مسکن مهر -پروژه ساماندهی ورودی شهر -پروژه ساماندهی گلزار شهدای صالح شهر وهمچنین از سطح شهر بازدید کردند وازنزدیک مشکلات ومعضلات موجود  رادیدن کردند.

 

لطفا ادامه مطلب رو نیز بخونید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ جوانان صالح شهر :

 

 

خادم گلزارشهدای علي پهونده صالح شهرآقاي سلطانمراد آرياني درگذشت .

آقاي سطانمراد آرياني طي اين چند سال بدون ادعا خادمی قدمگاه علي پهونده را انجام مي دادند و در حال حاضر پسران ايشان خدمتکار اين قدمگاه می باشند كه جا دارد تشکر و قدردانی فراوانی از این خانواده محترم شود . 

جهت شادي روح مرحوم آقاي سلطانمرادآرياني يك صلوات هديه كنيم .

 



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

هم اکنون فرماندار شهرستان گتوند با هیئتی وارد صالح شهر شدند تا پیرامون مشکلات شهربا مردم صحبت کنند  و همچنین از مکان های شهربازدید بعمل آورند . این جلسه در محل دفتر شهرداری در حال برگزاری است گفته می شود این جلسه با در خواست مسئولین محترم صالح شهر انجام گرفته است .

 



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جلال کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسائل و مشکلات و خطراتی که برای دانش آموزان به دلیل عدم خط کشی به وجود می آید، گفت: متاسفانه از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون هیچگونه خط کشی در معابر جلوی مدارس در شهر گتوند انجام نشده است.وی افزود: این امر باعث بروز خطراتی برای دانش آموزان شده است و البته در سایر شهرهای تابع این کار به خوبی انجام شده است.

کرمی افزود: در خصوص بهداشت مدارس نیز با توجه به اینکه برای 120 مدرسه فقط حدود 50 خدمتگزار و سرایدار در اختیار داریم به همین دلیل می طلبد تا اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نسبت به حل این مشکل همکاری لازم را با ما داشته باشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش گتوند عنوان کرد: ضمن اینکه برای حل برخی از مشکلات بهداشتی تصمیم گرفته ایم تا کمیته ای مجزا با همکاری شبکه بهداشت و درمان تشکیل دهیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

لازم به ذکر است خط کشی محل عابران پیاده جلوی مدارس به خوبی در صالح شهر به همت شهردار محترم  این شهر انجام گرفته است .که نیاز به تشکر و قدردانی دارد .

 



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع ورزشی فرهنگیان گتوند گفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی در چمن مصنوعی این مجتمع ورزشی برگزار شد.

جمشید عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های توحید، کشاورز، کارون و تیم منتخب مدارس این شهرستان برگزار شد که در پایان مسابقات، تیم کشاورز در ضربات پنالتی با شکست دادن تیم منتخب مدارس به مقام نخست دست پیدا کرد. وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این مسابقات شد و نیز استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته ورزشی وجود دارد، از مسئولان شهرستان انتظار داریم برای رفع مشکلات و کمبودهای این چمن مصنوعی به آموزش و پرورش شهرستان گتوند کمک کنند. این مقام مسئول با اشاره به مشکلات این زمین چمن تاکید کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان خوزستان نیازمند هشت پروژکتور برای روشنایی این زمین بازی هستیم که امیدواریم با نظر مثبت مسئولان این مشکل نیز حل شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت رفع مشکلات این زمین چمن می‌توان زمان‌های بیشتری از این مجموعه استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با رفع به موقع مشکلات این زمین چمن در راستای استفاده بهینه از زمان در این مجتمع ورزشی گام برداشت. عسکری با تاکید بر برگزاری مسابقات مختلف در رده دانش‌آموزی، افزود: اجرای چنین مسابقات ورزشی بین جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گتوند در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به مکان ساخته شده همه شرایط برای برگزاری چنین مسابقاتی مهیاست.