تاريخ : 21 / 6 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 18 / 6 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند از اعطای تعداد ۴۰ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبرداد.

IMG_8882-300x225
به گزارش گتوندنیوز رحمت کلانتررشیدی گفت : وام های کارگشایی یکی از وام های پرداختی توسط این نهاد است که در ۵ ماهه نخست سال جاری ۴۰ نفر از این خدمت بهرمند شده اند.

کلانتررشیدی با بیان جزئیات این خبر افزود : مبلغ کل وام های پرداخت شده طی ۵ ماهه اول سالجاری مبلغ سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است .

وی همچنین بیان داشت : وام های اشتغال پرداخت شده در این کمیته ، در جهت ایجاد و یا توسعه ی اشتغال در گروه های دامداری ، کشاورزی ، کسب و … بوده است .

کلانتررشیدی در پایان یادآور شد : پرداخت وام اشتغال به نیازمندان از فعالیت های اساسی امداد محسوب می گردد تا از این طریق علاوه بر رفع مشکلات نیازمندان تا حدودی معضل اشتغال در کشور حل گردد .



تاريخ : 17 / 6 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند ساعت14مورخ 16شهریورماه سالجاری در محل دفترامام جمعه گتوند برگزارشد.

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی و دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند  ضمن خوش آمدگویی به اعضای شورای فرهنگ عمومی ، دستورکار جلسه را پیگیری مصوبات جلسه قبل این شورا بیان نمودند و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی که بر اساس مصوبات جلسه قبلی این شورا بود ارائه نمودند و همچنین عملکرد اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گتوند براساس ویژه نامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان که مربوط به فعالیت های فرهنگی و هنری سینمایی در سال 1394 پرداختند و از              مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،امام جمعه، فرماندار ، نماینده مردم شهرستان های شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی ، و همچنین تمام کسانی که در راه پیشبرد اهداف مهم فرهنگی شهرستان این اداره را حمایت های مالی و معنوی نمودند قدردانی نمودند.

حجه اسلام والمسلمین حاج آقا شاه آبادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن خوش آمدگویی  وقدردانی از اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی بابت ارائه دیدگاه ها و اولویت های فرهنگی، خواستار اجرایی نمودن  اولویت های فرهنگی و آسیب های فرهنگی شهرستان گتوند شدند.

حاج آقا شاه آبادی افزودند: یکی از آسیب های فرهنگی جامعه ما مواد مخدر است که یک معضل در جامعه فرهنگی ما  به حساب می آید و می بایست راهکارهای فرهنگی جهت پیشگیری از این بلای خانمان سوز ارائه شود و باید از کارشناسان پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ، به جلسه این شورا دعوت شود و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده را به کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه و اجرایی شوند.

حاج آقا شاه آبادی گزارشی از تاسیس حوزه علمیه در این شهرستان ارائه نموند و خواستار حمایت دستگاه اجرایی شهرستان از این حوزه شدند و افزودند کار فرهنگی باید با تقسیم کار و برنامه ریزی انجام گیرد ونیاز مند به حمایت کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی می باشد.

گفتنی است :مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بدین شرح می باشد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل،جلسه ای همراه با کارشناسان مواد مخدر و کمیته فرهنگی گرفته شود و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده، مصوب شوند تا در جلسه شورای فرهنگ عمومی اعلام گردد،  جلسه با کمیته فرهنگی ستاد مبارزه مواد مخدر توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان گتوند.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 6 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز مسابقات والیبال در صالح شهر

یک سری مسابقات والیبال از روزهای گذشته در صالح شهر آغاز گردیده که تا به امروز در هفته دوم این مسابقات قرار داریم .

در این مسابقات که 6 تیم از صالح شهر شرکت دارند ، هر روزه و از ساعت 18:00 عصر این دیدارها در خیابان مولوی جنب درمانگاه صالح شهر برگزار میگردند.

دیدار های هفته سوم این مسابقات از امروز و با بازی تیم های عقاب و فولاد آغاز خواهد شد . در ادامه این مسابقات و از هفته سوم فردا چهارشنبه تیم های سروش و نیرو و جمعه تیم های اول و دوم این مسابقات دارایی و شاهین در مقابل هم قرار خواهند گرفت .

جدول هفته دوم این مسابقات :

ردیف تیم ها
1 دارایی صالح شهر
2 شاهین صالح شهر
3 عقاب صالح شهر
4 فولاد صالح شهر
5 سروش صالح شهر
6 نیرو صالح شهر

گفتنی است این مسابقات دومین سال پیاپی هست که در صالح شهر برگزار میگردد و در مسابقات سال گذشته تیم دارایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

 

لطفاً عکس های دسته جمعی تیم ها را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 6 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امیر حسین زمانی با 3 رای موافق رئیس شورای اسلامی صالح شهر شد.

در گفتگویی با اعضای شورای شهر صالح شهر : روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه جدید سومین سال فعالیت شورای اسلامی شهر صالح شهر برگزار و در این انتخابات امیر حسین زمانی نژاد با کسب 3 رأی به عنوان رئیس  شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

در این انتخابات امیر حسین زمانی نژاد بعنوان رئیس ، محمد رضا بنیاد زاده به عنوان نائب رئیس ، محمد علی زارع بعنوان خزانه دار ، امین دادور بعنوان منشی و محمود بلیوند بعنوان منشی انتخاب گردیدند .



تاريخ : 14 / 6 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

هیئت رئیسه صالح شهر امروز مشخص خواهد شد

به نقل از روابط  عمومی فرمانداری گتوند در اجرای ماده 3 آئین نامه اجرایی شورای اسلامی شهر، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گتوند که امروز باحضور هادی محمدزاده مسئول سیاسی فرمانداری گتوند به عنوان نماینده فرماندار وبا تمامی هفت عضو شورای اسلامی شهر گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، محمد کریم آقاجانی با کسب4 رای در مقابل 3 رای به عنوان ریاست شورای اسلامی شهر گتوند انتخاب شد.

در این جلسه علی پناه نظری به عنوان نائب رئیس جدید ،نرگس اسکندری  به عنوان خزانه دار و حسین  امیری بعنوان دبیر وسخنگوانتخاب شدند.لازم به ذکر است که پیش از این ضامن مرادی رئیس شورای شهر بوده است .هادی محمدزاده مسئول دفترسیاسی ونماینده فرماندار در این جلسه باتقدیر وتشکر از مرادی رئیس سابق شورا انتخاب آقاجانی رابه عنوان رئیس جدید به وی تبریک گفت.محمدکریم آقاجانی رئیس جدید شورای اسلامی شهر گتوند با تشکر از خدمات هیئت رئیسه قبلی افزود.:باتلاش و همکاری  همه اعضا مشکلات مردم را پیگیری میکنیم وسعی ما بر این است تا مشکلات مردم را حل کنیم.وی با اشاره به اینکه شورای شهر گتوندیکی از بی حاشیه ترین شوراهای شهرستان بوده افزود: یکی از مهمترین عاملها موفقیت این شورا تعامل وهمواره با دیگر اعضا می باشد وی در ادامه همچنین از دیگر اعضای شوراهای شهرهای شهرستان خواست تا با تعامل وهمدلی مشکلات شهرستان را برطرف کرده تا گتوند یکی از شهرستان های موفق استان شود.

گفتنی است در دیگرانتخابات شهرهای گتوند حسن اسماعیلی  درشهر  ترکالکی با 5 رای ،علی علیزاده با5رای درشهر  سماله ورضا جلکانی با 3رای موافق در شهرجنت مکان  به عنوان رئیس شورای شهرهای خود انتخاب شدند وانتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر صالح شهر روز شنبه برگزار می شود.

 



تاريخ : 10 / 6 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند: آیین های مذهبی ما برآمده از اعتقادات ما هستند و نقش تاثیر گذاری در خنثی کردن دسیسه ها و توطعه های دشمن دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : آیین های مذهبی ما برآمده از اعتقادات ما هستند و نقش تاثیر گذاری در خنثی کردن دسیسه ها و توطعه های دشمن دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : نگاه ما به آیین ها و مراسمات مذهبی باید یک نگاه بصیرت بخش باشد و این میطلبد که تمام مردم و اصناف با مراکز فرهنگی همکاری کنند تا اینگونه مراسمات دینی و فرهنگی در شهرستان به نحو احسن برگزار شود.

 وی تصریح کرد : اولویت های زیادی در زمینه های فرهنگی در شهرستان گتوند وجود دارد و یکی از این اولویت ها توجه بیشتر به مساجد شهرستان است تا زمینه جذب بیشتر جوانان را فراهم کند.

امام جمعه شهرستان گتوند بیان کرد :  یکی از مراکز فرهنگی مهم حوزه علمیه می باشد که تلاش ما این است که در مهر ماه حوزه علمیه برادران تاسیس و فعالیت خود را آغاز کند که در این زمینه کارهای اولیه صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی اظهار داشت : تلاش هایی برای افتتاح حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه صورت گرفته است و همچنین بحث حوزه سفیران هدایت در ترکالکی را هم دنبال می کنیم که اگر این سه مرکز را بتوانیم در شهرستان تاسیس کنیم کار فرهنگی ریشه ای انجام داده ایم.



تاريخ : 10 / 6 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرکار خانم ساجده عسکری زاده دانش آموز صالح شهر موفق به کسب رتبه 108 کنکور در رشته هنر سال 1394 گردد.

برای این دانش آموز جوان آرزوی سلامتی مینمائیم و ان شاءالله در مراحل بعدی نیز موفق گردد.



تاريخ : 7 / 6 / 1394برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

افتتاح چند طرح در صالح شهر به مناسبت هفته دولت

چندین طرح در صالح شهر بمناسبت هفته دولت امروز افتتاح شد.

1- افتتاح کتابخانه عمومی شهر
2- افتتاح نمازخانه شهرداری
3- افتتاح آسفالت و زیر ساخت معابر مسکن مهر و بنیاد مسکن
4- افتتاح چمن مصنوعی
5- افتتاح آب خام

پروژه های عمرانی و خدماتی صالح شهر با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان جناب مهندس قنواتی و همچنین حاج آقا سپهر مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، نماینده شهرستان در مجلس، فرماندارو معاون فرماندار، بخشدار، شهردار ، اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات شهرستان و همچنین تعدادی از شهروندان عزیز افتتاح شد.

1-افتتاح کتابخانه عمومی شهر
2-افتتاح نمازخانه شهرداری
3-افتتاح آسفالت و زیر ساخت معابر مسکن مهر و بنیاد مسکن
4-افتتاح چمن مصنوعی
5-افتتاح آب خام

از آن جمله می باشند .

گفتنی است به همت شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر در بهمن سال 1393 نیز 2 پروژه بزرگ زیرگذر و پل گلزار شهدای علی پهونده افتتاح گردیده بود .

صالح شهر با جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر بزرگترین شهر شهرستان گتوند می باشد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب

شب گذشته جشنی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در کوی شهید سلطانی شهرستان گتوند برگزار گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 6 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حرف زده شده درباره مجلس اول حرف غلطی است / این اظهار نظر ها در خصوص شورای نگهبان به عدم آگاهی برمی گردد

گتوندنیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گتوند :کسانی که در کشور در خصوص شورای نگهبان مطالبی را بیان کردند را می شود گفت ناشی از عدم شناخت و آگاهی آنها نسبت به این کار است.

جلیل کرمیجلال کرمی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گتوند در گفتگو با گتوندنیوز گفت :  شورای نگهبان شورایی است که وارد این حواشی نخواهد شد و با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد و نگاهی به این تبلیغ ها و مسائل جناحی و هیاهو ها ندارد و طبق معیار های خود به جلو حرکت می کند.

وی تصریح کرد : مجلس اول نیز با نظارت شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفت که آن شورا نیز توسط ولی فقیه انتخاب می شدند یعنی مجلس اول نیز از این فیلتر رد شده و این صحبت که مجلس اول به دلیل عدم نظارت شورای نگهبان بهتر بوده حرف غلطی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گفت : سایر کشور ها و انقلاب ها نیز فیلتر هایی وجود دارد و این فیلتر در کشور ما با نام شورای نگهبان مطرح است و کسانی که در کشور در خصوص شورای نگهبان مطالبی را بیان کردند را می شود گفت ناشی از عدم شناخت و آگاهی آنها نسبت به این کار است.

وی  همچنین اظهار داشت : شورایی مانند شورای نگهبان باید باشد تا در قوانین از اصول اساسی و اصول مذهبی کسی تخطی نکند و این فیلتر را به دلیل حفظ نظام گذاشتند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در پایان گفت :هر کسی به یک نوعی به فیلتر نیاز دارد و در قرآن هم داریم که در مورد چیزی که می دانیم هم گاه گاهی باید به ما تذکری داده شود.



تاريخ : 1 / 6 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند با بیان ظرفیت های این شهرستان در زمینه گردشگری گفت:از سرمایه گذاران در طرح های گردشگری در شهرستان گتوند حمایت می شود.

به نقل از ایرنا سید مجید صالحی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: شهرستان گتوند با دارا بودن منابع گوناگون از جمله ۱۵ کیلومتر ساحل رودخانه کارون ، آثار باستانی و بیشه زار از پتانسیل بالایی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار می باشد لذا سرمایه گذارانی که تمایل به اجرای طرح های گردشگری در این زمینه ها را داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

وی همچنین به گرامیداشت هفته دولت به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: دولت دکتر روحانی در تمام عرصه های خارجی و داخلی گام های موثری در راستای رشد و پیشرفت کشور برداشته است.

صالحی هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردهای دولت از سوی دستگاههای اجرایی دانست و گفت:دولت در کنار کارهای مهمی که در عرصه سیاست خارجی و روابط بین الملل انجام داده در عرصه داخلی نیز در زمینه های اقتصادی ،عمرانی و فرهنگی خدمات ارزشنده ای ارائه کرده است.

وی از افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی ، بهسازی معابر و گازرسانی روستاها، آسفالت و اصلاح معابرشهری ، فضاهای ورزشی ،کتابخانه صالح شهر ، مسکن مهر و افتتاح آرامگاه دکتر قیصر امین پور در هفته دولت خبر داد و گفت این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۶۵میلیارد ریال اجرا شده اند.

شهرستان گتوند با جمعیتی افزون بر ۷۴ هزار نفر در شمال خوزستان واقع شده است.



تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز: خطیب نماز جمعه گتوند: بنیاد شهید و سایر نهاد های مربوطه انتظار می رود تا به قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند گفت : از بنیاد شهید و سایر نهادهای مربوطه انتظار می رود تا نسبت به همسطح سازی قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : بعضی افراد به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هنوز آرزوی باز شدن سفارت آمریکا را در دل می پرورانند ولی باید بدانند تا زمانی که آمریکا روحیه گرگ صفتی را در خود دارد به فکر آشتی با آن نباشند و الا این ساده لوحی است.

وی در ادامه افزود : شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مصلی های نماز جمعه باید اقامه شود تا همه بدانند که مردم ما بیدار و با بصیرت هستند .

خطیب نماز جمعه گتوند در پایان با اشاره به انتشار آهنگ توهین آمیز به قومیت های عرب زبان اظهار داشت : امروزه ما هر لهجه و هر قومیتی داشته باشیم ما را در سراسر جهان با محوریت ولایت می شناسند و قطعا توطعه های قومیتی و ناسیونالیستی در این کشور شکست خواهد خورد.



تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر يكی از اهداف شهرداری توسعه و تجهيز فضاهای ورزشی برای شهروندان است كه در اين راستا اولین زمين چمن مصنوعی در پارک ورودی شهر افتتاح و در اختيار شهروندان قرار می گيرد.

شهردار صالح شهر با اشاره به اينكه شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام ظرفيت خود در حال خدمت رسانی به شهروندان است، خاطر نشان كرد: زمین والیبال در پارک ورودی شهر نیز در حال اجراء می باشد و اميدوار هستيم فرصت های دسترسی شهروندان به امكانات ورزشی را افزايش داده و زمينه های سلامت و نشاط شهروندان را بيش از گذشته فراهم کنیم.

مهندس رستمی با اشاره به اینکه در هفته دولت چند پروژه‌ مهم شهرداری افتتاح خواهد شد، ادامه داد: افتتاح پروژه آب خام فضای سبز، زیرسازی و آسفالت معابر شهری زمین های واگذاری بنیاد مسکن به متراژ 35000 مترمربع، ساماندهی فضای سبز ورودی شهر، زمين چمن مصنوعی فوتبال و زمین والیبال و مجموعه بازی کودکان و افتتاح نمازخانه در پارک ورودی شهر از جمله این پروژها خواهند بودکه با حضور مديران شهرستانی  و شهری در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسيد



سید محمد سادات ابراهیمی عصر پنجشنبه از خبرنگاران و فعالان عرصه فرهنگو هنر شهرستان گتوند با اهداء لوحی تقدیر و تشکر کرد.



تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه و همچنین دادستان شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد.

در این مراسم محمد معینی از سمت ریاست دادگستری گتوند تودیع و موسی سلیمانی به عنوان رئیس دادگستری جدید معارفه شدند و همچنین در ادامه کریم سجادی فر از سمت دادستان شهرستان گتوند تودیع و میثم سخنور به عنوان دادستان جدید گتوند معارفه شدند .

حجت الاسلام سعید سعدی معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان گفت : می گویند قاضی باید یک فرد شجاع و نترس باشد اما من می گویم قاضی باید بترسد اما نه ترس از غیر خدا بلکه یک قاضی باید از خدا ترس داشته باشد.

در این مراسم محمد معینی رئیس سابق دادگاه گتوند در سخنانی گفت :در سال ۹۳ در شهرستان گتوند بالغ بر ۳هزار پرونده وارد دادگاه و ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده نیز وارد دادسرا شده است .

وی با بیان اینکه گتوند یک شهر امن به حساب می آید تصریح کرد : در ایام عید که بیشترین آمار سرقت از منازل وجود دارد در شهرستان گتوند فقط یک سرقت منزل رخ داده که این آمار خوبی بشمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی امام جمعه موقت شهرستان گتوند نیز گفت : کم کاری در نظام اسلامی یک امر معمولی و مثل سایر جاها نیست و این یک آسیب و قصور بزرگ بشمار می رود زیرا برای برپایی این نظام خون ها داده شده و رنج ها کشیده شده است.

کریم سجادی فر دادستان سابق شهرستان گتوند نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به ۸ سال حضور خود در گتوند گفت: کار برای رضای خدا ، عدم عادی شدن مشکلات مردم برای مسولان و تعامل مدیر با ادارات از راز های موفقیت یک مدیر در کار دانست.



تاريخ : 28 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند مورخ  25/5/1394 ساعت14در محل دفترامام جمعه برگزارگردید.

ابتدا محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند  باخوش آمدگویی به اعضای حاضر در جلسه و همچنین تبریک دهه کرامت به ارائه دستورکار و گزارشی از عملکرد مصوبات جلسه قبل پرداختند.

سپس حجت اسلام والمسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان ورئیس شورای فرهنگ عمومی با تبریک میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه«س» وهمچنین دهه کرامت و روز دختر سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی را تبریک عرض نموده. ایشان در بیانات خود خواستار ارائه الویت های فرهنگی و آسیب شناسی های فرهنگی شهرستان شدند.

حاج آقا شاه آبادی درادامه سخنان خود خواستار اجرا و تشکیل ستاد تجلیل از مقام شامخ روحانیت معظم شهرستان در مهرماه سالجاری شدند، و همچنین پیگیری و جدیت در اجرایی شدن هرچه بهترمصوبات شورای فرهنگ عمومی شدند.

در ادامه مهندس صالحی فرماندارشهرستان گتوند ونایب رئیس شورای فرهنگ عمومی ایشان هم با تبریک میلادکریمه اهل بیت و دهه کرامت و همچنین تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی خواستار جدیت در اجرایی شدن مصوبات از طرف اعضا شورای فرهنگ عمومی شدنند،

در ادامه اعضا شورای فرهنگ عمومی به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

گفتنی است مصوبات دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ستان گتوند بدین شرح می باشند: ارائه اولویت های امورفرهنگی و آسیب شناسی امور فرهنگی، تعیین حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا فتاحی به عنوان دبیر همایش تجلیل از مقام شامخ روحانیت و لزوم همکاری دستگاه های اجرای با ایشان ، اجرای برنامه های فرهنگی در دهه کرامت توسط اعضا شورا و بخصوص اداره بهزیستی وکمیته امداد.

لطفاًعکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر در پیامی حضور آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت .

متن این پیام بدین شرح است :

(اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود)

امام خمینی (ره)

ميهن اسلامي شاهد حضور عزيزاني بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌هاي مخوف رژيم بعثي صدام، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند. اين روز يکي از خاطره‌انگيز‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است که شاهد حضور و آزادي مرداني بود که در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزيدند و آنها توانستند در سال‌هاي زجر و شکنجه، با وجود درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگي خود را مضاعف نمايند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند.

ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز و از جمله شهدای معظم آزاده، این روز را به تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پروردگار متعال آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان دارم.

امین دادور

عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر بمنظور توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از 800 اصله نهال از گونه های متنوع در پارک ورودی شهر و معابر کاشته شده است.

شهردار صالح شهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های کاری شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز که علاوه بر زیباسازی منظر شهری به کاهش آلودگی هوا کمک می کند، گونه های مقاوم و مناسب با اقلیم آب و هوای منطقه انتخاب شده است.

مهندس رستمی افزود: شهرداری صالح شهر توانسته است به لطف خدا و تلاش همکاران، سرانه فضای سبز را به بیش از 14 متر برساند. وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز شهری همشهریان محترم باید در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز کوشا باشند تا شهری سبز و با نشاط داشته باشیم.



تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با حضور مسئولین شهری و شهرستانی شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید .

جهت رفاه حال شهروندان عزیز صالح شهری ، درمانگاه صالح شهر در شیفت عصر آماده خدمات رسانی خواهد بود .

عصر روز گذشته با حضور دکتر حسین پور ، بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای محترم شورای اسلامی ، شهردار محترم و جمعی از شهروندان ، شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید و همشهریان می توانند هر روزه علاه بر شیفت صبح از ساعت 15 الی 23 شب از خدمات این درمانگاه استفاده نمایند .

در آیین افتتاحیه این مراسم ، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند جهانگیر حیدری پور از اهمیت راه اندازی شیفت عصر برای استفاده عموم گفت و از دکتر حسین پور و اعضای شورای اسلامی تشکر نمود . در ادامه این مراسم دکتر حسین پور ریاست شبکه بهداشت شهرستان اظهار داشت : پیگیری های زیادی انجام شد تا توانستیم این شیفت را راه اندازی نمائیم و ان شاء الله در این راستا بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان صالح شهر را رفع نمائیم .

 اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر از دکتر حسین پور جهت پیگیری های زیاد تقدیر و تشکر کردند و امیدوار شدند تا این درمانگاه با کادری مجرب بتواند جواب گوی مشکلات بهداشتی و پزشکی در صالح شهر باشند .



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای فصل جدید لیگ دسته اول با تغییراتی نسبت به فصل گذشته روبرو شده است.
به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان علیرغم اینکه جزو تیم های پرهزینه فصل گذشته لیگ دسته اول بود، نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند. همین امر سبب شد تا مسئولان این تیم برای فصل جدید بخشی از اسکلت بندی تیم را تغییر دهند.
در همین راستا، با جدایی 10 بازیکن فصل گذشته و اضافه شدن 11 بازیکن جدید، باید منتظر چهره جدید تیم نفت آبادان در فصل پیش رو باشیم.

بازیکنان ورودی:
تعداد 11 بازیکن در فصل نقل و انتقالات به جمع بازیکنان قبلی صنعت نفت اضافه شدند. یک بازیکن از لیگ برتر، هفت بازیکن از لیگ یک، دو بازیکن از لیگ دو به همراه یک بازیکن از لیگ امیدهای کشور نفراتی هستند که در لیست جدید نفت آبادان قرار گرفتند.

مجتبی ممشلی و محمد شادکام (پارسه تهران)، امین متوسل زاده (مس رفسنجان)، محمود تیغ نورد (نفت مسجدسلیمان)، جعفر بذری (آلومینیوم هرمزگان)، امیر ذلیکانی (فولادنوین اهواز)، احسان عبدی (مس کرمان)، سعید قدمی (داماش)، رضا یزدان دوست و سجاد برخورداری (نفت نوین آبادان) و بهنام بنیادزاده (نفت اهواز) بازیکنان جدید تیم صنعت نفت هستند.



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عملیات اجرایی تکمیل طرح آبرسانی به شهر سماله و 21 روستای بخش عقیلی شهرستان گتوند با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح در سخنانی بر رفع مشکلات مناطق روستایی شهرستان گتوند به ویژه در زمینه تامین آب تاکید کرد.
رئیس مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند نیز گفت:اعتبار این طرح آبرسانی از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 ملی تامین شده و قرار است فاز نخست آن شامل آبرسانی به 15 روستا و شهر سماله دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
رستم عبداله پور با بیان اینکه فاز دوم این طرح شامل تامین آب سالم و بهداشتی برای ساکنان شش روستای دیگر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود:با بهره برداری کامل از این طرح 14 هزار نفر از اهالی روستاهای بخش عقیلی همچنین شهر سماله گتوند از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.
بخشدار عقیلی نیز گفت:به برکت نظام اسلامی و به همت دولت مردان ساکنان مناطق دور افتاده روستایی نیز از خدمات و امکاناتی چون آب ، برق ، تلفن و جاده آسفالت بهره مند شدند.
جهانگیر حیدری پور مشارکت اهالی را در این خصوص لازم و ضروری دانست و گفت:برای تسریع در اجرای این طرح همکاری و مشارکت اهالی بخش عقیلی ضروری است.
طرح تکمیل مجتمع آبرسانی به 21 روستای بخش عقیلی و شهرسماله با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال همچنین عملیات آغاز حفر یک حلقه چاه عمیق جهت تامین آب شرب روستاهای پشت درب علیا ، سفلی و وسطی و نیز روستای بردلا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرا می شود.



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بی گمان در زمانی که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان مختلف در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و بازنشر اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

اين روز در حقيقت  روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ،تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اینجانب برخود وظیفه می دانم هفدهم مرداد، روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار «محمود صارمی» و کلیه خبرنگاران شهید که در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی کوشیدند، را به تمامي خبرنگاران، اهالي رسانه و به همه آنهایی که با قلم خود می‌خواهند شرایط را برای آینده‌ای بهتر فراهم کنند، تبریک گفته و توفیقات روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سیدمجید صالحیفرماندارشهرستان گتوند



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند جلسه ستاد بحران شهرستان به ریاست سید مجید صالحی فرماندارگتوند وبا حضور اعضای این ستاد درسالن اجتماعات فرمانداری گتوند برگزارشد.

 "سید مجید صالحی فرماندارگتوند "دراین جلسه با اشاره به غیرمترقبه بودن حوادث وبحرانها افزود: اعضای ستاد بحران نسبت به تکمیل وخرید تجهیزات برای شرایط بحرانی اقدام نمایند. 

وی بر حفظ آمادگی اعضای ستاد برای امداد رسانی در شرایط اضطراری تاکید وازدستگاه های عضو ستاد خواسته شد به شرح وظایف خود آگاهی کامل داشته و در همه شرایط آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته باشند.

صالحی عنوان کرد: هماهنگی دستگاههای اجرایی بمنظور واکنش سریع در مقابل اینگونه حوادث، لازم و ضروری است

فرماندارگتوند همچنین از شبکه آبیاری گتوند (کارون بزرگ) ،شهرداریها وادارات مربوطه خواست تا نسبت به نصب تابلو وعلائم هشدار دهنده ودر حریم رودخانه ها اقدام نمایند تا شاهد حوادث احتمالی نباشیم.

صالحی فرماندارگتوند درپایان از تجهیز وتکمیل امکانات ستاد بحران شهرستان گتوند درآینده نزدیک خبر داد.



تاريخ : 19 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم گرامی داشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان خبر و رسانه ( مطبوعات ، وبلاگ ، خبرگزاری ها ، نشریات ، روابط عمومی ، شبکه های مجازی )در شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در مورخ 18مرداماه همایش آیین نکوداشت روز خبرنگار به مناسب 17 مردادماه روز خبرنگار با حضورفرماندار ، امام جمعه ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وسایر مسئولین و جمعی ازفعالان عرصه رسانه شهرستان در محل فرماندار گتوند برگزار شد.

 

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوندضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشتند این رسانه ها و خبرنگاران هستند که با تولید و انتشار به موقع اخبار ضمن آگاه سازی افراد جامعه گام های توسعه و پیشرفت را در این شهرستان فراهم می کنند و در بسیاری از مواقع خود زمینه ساز و عامل محوری توسعه در شهرستان می شوند.

 سید مجید صالحی فرماندار گتوندضمن گرامیداشت این روز مطالبی مهمی در این خصوص بیان داشتند و اظهار نمودند که ما مسئولین باید همیشه پاسخ گویی سئوالات خبرنگاران باشیم و تلاش شود که مشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع نماییم.

حجه الاسلام والسلمین حاج آقا شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

گفتنی است : در انتهای این مراسم به فعالان عرصه رسانه که شامل خبرنگاران ، وبلاگ نویسان ،فعالان فضای مجازی، روابط عمومی ها ،سرپرستان مطبوعات و مسئولین نشریات هدایایی بهمراه لوح تقدیر از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهداء گردید.

از سردبیر نشریه شاهد و وبلاگ شاهد صالح شهر با 4 سال فعالیت در این عرصه با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر گردید .

جا دارد ما هم به نوبه خود از تمام کسانی که ما را در این امر حمایت می نمایند خاصه ، مهندس صالحی فرماندار محترم شهرستان ، جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی و همچنین محمد علی اسدی ریاست محترم اداره ارشاد شهرستان تشکر نموده و امید آنکه در ادامه این راه بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

شأن و منزلت خبرنگاران نزد گروهی از مسئولین مناسب نیست / تبریک روز خبرنگار

سادات ابراهیمی گفت : به نوبه خودم روز خبرنگار را که مزین به نام خبرنگار والا مقام شهید صارمی مزین است و همچنین  به خبرنگاران مستقل و آزاد اندیش تبریک میگویم.

وی  در گفتگو با سفير شوشتر افزود: قطعاً خبرنگاران فرماندهان مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی در فضای نرم افزاری هستند، خبرنگاران دلسوز کسانی هستند که نسیت به حمله‌هایی  که به ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی وارد می‌شود بی تفاوت نیستند و با تمام قوا روبروی آن خواهند ایستاد.

لطفا متن بیشتر در ادامه مطلب بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محود بلیوند نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر به مناسبت روز خبرنگار پیامی را ارسال کردند.

خبرنگار هر چند واژه ای آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم مرات ها و دشواری های این شغل پر مخاطره را نمی دانند.

 خبرنگار و روزنامه نگار با خلق بهترین آثار و واژه ها در تلاش است درد و مشکلات همه مردم را بازگو کند اما وقتی به مشکلات خود می رسد چیزی نمی نویسد. او برای مردم می نویسد اما کسی برای او نمی نویسد.

ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و روز شهادت خبرنگار شهید صارمی اینجانب به نوبه خود از زحمات دلسوزانه و خالصانه تمام خبرنگاران ملت شریف انقلاب اسلامی ایران خصوصا خبرنگاران شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه تقدیر و تشکر میکنم

 آرزوی توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

محمود بلیوند

نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای صالح شهر



تاريخ : 18 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر در شهرستان گتوند با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و در مسیر اصلی جاده شوشتر - دزفول ، همانند میزبانی از ضریح مطهر امام حسین (ع) اینبار میزبان شهدای گمنام غواص بود .

با ورود کاروان شهدای غواص به صالح شهر ، پیکر مطهر 38 غواص شهید مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفت.

روز گذشته و از ساعت 18:00 کاروان شهدای غواص پس از طی مسیر شهرستان دزفول ، به صالح شهر رسید و مردم ولایتمدار به گرمی از این شهدا استقبال کردند .

زنان و مردان صالح شهر در هوای گرم و حدود 50 درجه تابستان ، از ساعت ها قبل به انتظار رسیدن این کاروان نشستند . مردم همیشه در صحنه صالح شهر نشان دادند که همیشه ازخون مطهر شهداء پاسداری می کنند ومطیع امر ولایت خود امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده و هستند .

پس از حدود یک ساعت مداحی و نوحه خوانی توسط برادر محمد آسیابانی و سینه زنی ، زنان و مردان این کاروان را تا خروجی شهر بدرقه نمودند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....

 



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختتامیه بازی های فوتبال صالحشهر– قهرمانی تیم عقاب در هفته آخر مسابقات

خریداری 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی جهت سالن ورزشی در صالح شهر

به فکر احداث سالن چند منظوره در سال 94 هستیم

اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان صالح شهر روز چهارشنبه با حضور جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، مسئولین اداری ، مسئولین ورزشی و مردم ورزش دوست صالح شهر برگزار شد.

در هفته اخر این مسابقات دو تیم عقاب و پرسپولیس با قضاوت علی کیارثی و با کمک های قنبر کیارثی و محمد ال جمالی به مصاف هم رفتند که در پایان ، این بازی با تساوی به پایان رسید .

بدین ترتیب تیم عقاب با این یک امتیاز ، جمع امتیاز های خود را به عدد10 رساند و  قهرمان این رقابت ها شد.

تیم های شاهین و پرسپولیس به ترتیب با 9 و 7 امتیاز رده های دوم و سوم و تیم های استقلال و کشاورز با 3 و  صفر امتیاز رده های چهارم و پنجم را به خودشان اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات کاپ  قهرمانی توسط رئیس اداره ورزش و جوانان  به تیم عقاب اهداء شد .

همچنین رضا زلقی با زدن 5 گل  آقای گل مسابقات شد و مدال خود را نیز دریافت کرد.

جمالپور رئیس اداره ورزش شهرستان گتوند،  در این مراسم اختتامیه ضمن اهداء 5 سری کامل البسه ورزشی به تیم های شرکت کننده، اشاره نمود که مبلغ 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی برای سالن تمرینی صالح شهر خریداری شده  که بزودی در محل سالن مذکور نصب خواهد شد.،ایشان اشاره داشتند که در سال جاری در صورت تخصیص اعتبارات مراحل احداث سالن چند منظوره صالح شهر آغاز خواهد شد.

ضمنا آقای جمالور اعلام داشتند که در وقت مناسب از همه داوران و کمک داوران این مسابقات با اهداء جوایزی تشکر خواهند کرد.

علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در خصوص این مسابقه افزود :  

بازی پایانی این دوره از مسابقات مورخ 14/05/94  بین تیم های عقاب و پرسپولیس با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتبال به خصوص ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند و اعضای شورای اسلامی برگزار  و  تیم عقاب بدلیل امتیاز بیشتر ، قهرمان گردید.

بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در ادامه  از همه مردم صالح شهر ، پیشکسوتان ، مربیان ، سرپرستان و بخصوص جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کردند.

مسئول ورزش صالح شهر از مسئولین شهرستان نیز درخواست کردند تا نسبت به حل مشکل زمین فوتبال صالح شهر که چندین سال است بلاتکلیف مانده رسیدگی شود.

بهزاد بهداروند یکی از مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال در ادامه گفت:

بنده به نیابت از هیئت برگزاری مسابقات فوتبال صالح شهر از تمام سرپرستان ، مربیان و بازیکنان دسته های ورزشی که در مسابقات نوجوانان صالح شهر شرکت کردن و همچنین رئیس ورزش صالح شهر جناب اقای علی بهداروند و اعضاء محترم شورای شهر صالح شهر جناب آقایان محمود بلیوند و امین دادور که روز آخر در مراسم پایانی ما رو تنها نذاشتن و همچنین جناب آقای جمالپور و نصراللهی که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند در این مراسم حضور داشتند و در طول مسابقات به ما دلگرمی و یاری رساندن کمال تشکر و قدردانی رو دارم.

جا دارد از اقایان رضا سبزوارزاده و مصطفی اسپره دو تن دیگر از همکاران بنده که در هیئت فوتبال در این مسابقات همکاری کردند کمال قدردانی را بنمایم.

و همچنین از داوران و کمک داوران عزیز که بطور مجانی این مسابقات را قضاوت کردند علی الخصوص آقای علی کیارثی داور بازی پایانی که از شهر هفت تپه تشریف آوردند تشکر کنم.

به گفته تماشاگران و سرپرستان و بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات در طول سالهای اخیر این بهترین مسابقاتی بود که بدون کوچکترین حاشیه و کمبودی برگزار شد.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت:با اجرای این طرح دانش آموزان در فضایی مناسب توانایی خود را شناسایی و مسوولیت پذیر خواهند شد.
سرهنگ پاسدار مجید کنگری افزود: در این طرح دانش آموزان علاوه بر انجام کار، زندگی در جمع را می آموزند و آموزه های دینی را فرا می گیرند.
غلامرضا استادی مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند نیز در این آیین هدف از اجرای این طرح را نوسازی و شاداب سازی مدارس توسط دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از مزایای مهم این طرح مهارت آموزی دانش آموزان است ضمن اینکه دانش آموزان زمانی که در نوسازی مدارس مشارکت داشته باشند بیشتر از فضای آموزشی خود مراقبت می کنند.
استادی افزود:ساخت وضوخانه وسنگ فرش حیاط مسجد روستای آبید، وضوخانه مسجد روستای میان پیلان دهستان پل پرزین، وضوخانه مسجد شهرک پنجم ،ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری روستای آب تاسوله دربخش مرکزی گتوند از جمله فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت در سال گذشته می باشد.
وی به اعزام دوگروه جهادی 22نفره بسیج محلات جهت کمک به خانواده های محروم اشاره کرد و افزود:زیباسازی 12مدرسه در سطح شهرستان گتوند شامل رنگ آمیزی، آبخوری،خط کشی، ساخت یک باب مسجد و ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری در شهرک پنجم در بخش مرکزی ،اعزام 560 نفر از حلقه های صالحین نیروهای بسیجی پایگاههای مقاومت تحت عنوان گروههای جهادی به اردوهای یک روزه جهت کمک به محرومان وخانواده های کم درآمد و برداشت محصولات کشاورزی ،کاشت درخت و هرس درختان وکمک عمرانی به دوخانواده تحت پوشش کمیته امداد دربخش عقیلی از جمله برنامه های امسال این طرح در گتوند می باشد.
مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند افزود : طرح هجرت 3 همه ساله با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش و دانش آموزان در ایام تابستان و با هدف بهسازی، تعمیر و مرمت مدارس آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد.