تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی نشریه صالح شهر :

در تنها بازی دیروز تیم وحدت صالح شهر توانست با یک بازی منطقی تیم کشاورز این شهر را شکست دهد . در این دیدار که از ساعت 2:30 دقیقه شروع شد در دقیقه 70 تیم وحدت با تک گل سعید زاده ایستادگی توانست سه امتیاز شیرین از این دیدار بگیرد و با سه امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم لیگ قرار بگیرد .

داور این دیدار رضا سبزوارزاده بود که توانست یک قضاوت خوب را انجام دهد .

در این دیدار بخاطر سرد بودن زیاد ، تماشاگر زیادی به تماشای بازی نیامده بودند . تعداد قلیلی هم که به مشاهده این بازی آمده بودند با سردی هوا و سردی بازی خود را با روشن کردن آتش گرم کرده بودند .

در زیر جدول این بازیها رو مشاهده میکنیم .

 



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با پیگیری های بعمل آمده از سوی هیئت بوکس شهرستان گتوند و نظر مساعد رئیس هیئت بوکس استان مهندس کاظمی میزبانی مسابقات بوکس منطقه 5 کشور به شهرستان گتوند واگذار گردید.

 عباس فتحی نیا رئیس هیئت بوکس گتوند با اعلام این خبر خاطر نشان کرد : برگزاری چنین مسابقاتی با این سطح بالا برای اولین بار در تاریخ شهرستان انجام خواهد شد که انشاالله این کار موجب رشد و ترقی ورزش گتوند بخصوص بوکس و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به ورزش خواهد شد. وی خاطر نشان کرد : این مسابقات از 28 آذر لغایت 30 آذر به طول خواهد انجامید و در روز آذر برندگان هر وزن مشخص و جهت مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.همچنین وی افزود : شهرستان گتوند در این مسابقات از ورزشکاران برجسته ای در رشته بوکس همانند برادر میثم فتحی نیا و داوود هارونی بهره خواهد جست.

در پایان از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت میشود تا در تاریخ های ذکر شده و از ساعت 16 لغایت 23 از این مسابقات دیدن فرمایند .مسابقات در ورزشگاه تختی شهرستان برگزار خواهند شد.



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خصوصی نشریه صالح شهر :

ادامه بازیهای فوتبال جام صالح شهر از امروز ساعت 2:30 دقیقه در زمین های خاکی این شهر برگزار می گردد . در تنها بازی امروز تیم کشاورز و وحدت در حالی مقابل هم به میدان میروند که کشاورز با 2 بازی بدون امتیاز و تیم وحدت با یک بازی و بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم این لیگ قرار دارند .  به امید اینکه یک بازی خوب و جوانمردانه را از هر دو تیم خوب شهرمان شاهد باشیم .



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقه انتخابی کیوکوشین در سالن شماره ۳ اداره ورزش و جوانان گتوند برگزار شد. در این مراسم که انتخابی مسابقات منطقه بود جمع کثیری از کاراته کاران گتوند و حومه زیر نظر استاد فرجپور به مبارزه پرداختند.
بعد از دقایقی از گذشت مسابقات ؛حجه الاسلام علوی امام جمعه شهرستان، آقای محمدپور فرماندار، و شخصیتهای دیگر سیاسی و انتظامی از جمله جناب سرهنگ کنگری، آقای گتوندی، دکتر حسین پور و همچنین ریاست ادراه ورزش و جوانان آقای جوادپور در محل این مسابقات حضور بهم رسانیدند و جلسه مبارزات را گرمی خاصی بخشیدند.
ابتدا مراسم استاد فرجپور از امام جمعه و فرماندار و همچنین سرهنگ کنگری دعوت کردند با ورزشکاران صحبتی داشته باشند که این بزرگواران اجابت کرده و چند کلامی با میهمانان و ورزشکاران صحبت کردند.
در ادامه این مراسم از یکی از استادان کاراته شهرستان و همچنین از خادم دلسوز اداره ، آقای سیاحی تقدیر و تشکر بعمل آمد. همچنین نفرات برتز در مسابقات معرفی و جوایز خود را از مسولین تحویل گرفتند.
گزارش تصویری :



تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فینال جام سوپر لیگ فوتسال خوزستان امروز جمعه 24 آذر ماه ،ساعت 16:30 در اهواز ببن تیم های برنای خوزستان و کشاورز گتوند برگزار شد.

این بازی که قهرمان سوپرلیگ را مشخص میکرد با برد موفقیت آمیز کشاورز گتوند به پایان رسید . در این بازی رضا نصیری و اصلان محراب پور برای کشاورز گتوند موفق به گلزنی شدند ، در مقابل تیم برنا موفق به گلزنی در این بازی نشد که در نهایت بازی با همین دو گل با نتیجه 2 بر صفر به سود کشاورز گتوند به پایان رسید و این تیم شهرستانی قهرمانی این دوره از مسابقات سوپر لیگ فوتسال خوزستان را از آن خود کرد و حاصل تلاش های بی دریغ خود را در این دوره از مسابقات دریافت کرد.

 همزمان با این بازی، تیم  ایران مهر دزفول و دانیال ایذه مقابل هم صف آرایی کردند که با پیروزی 5 بر 2 به سود ایران مهر دزفول همراه بود و تیم ایران مهر با این برد موفق به کسب رتبه سوم در این دوره از مسابقات شد

 تیم کشاورز گتوند با برد دیروز خود مقابل دانیال ایذه جواز حضور در زیر گروه کشور را دریافت کرده است که حال باید خود را آماده حضوری قدرتمند در این سری از رقابت ها کند .امید است که این تیم در رقابت های زیر گروه کشوری نیز به مقام شایسه ای برسد.



پنج شنبه 23 آذر ساعت 16:30 از دور نیمه نهایی بازی بین تیم های دانیال ایذه و کشاورز گتوند به میزبانی تیم دانیال برگذار شد که در نهایت این بازی با برد قاطع 4 بر 1 به نفع کشاورز گتوند به پایان رسید .

تیم کشاورز گتوند با این برد ارزشمند به زیر گروه کشور راه یافت ، از استان خوزستان دو تیم توانایی اخذ جواز حضور در زیر گروه کشور را دارا هستند که این موفقیت نصیب تیم کشاورز گتوند و برنای خوزستان گردید .

روز جمعه 24 آذر نیز ساعت 16:30 فینال مسابقات سوپر لیگ فوتسال خوزستان در اهواز، گلستان ، سالن شهدای جهاد کشاورزی برگزار میگردد.

این موفقیت ارزشمند را به  مردم گتوند و مدیریت تیم علی جافری و مربیگری فوق العاده حمید علی پور و کادر فنی و بازیکنان خوب و زحمتکش این تیم تبریک می گوییم. برای این تیم در مراحل بعدی آرزوی موفقیت میکنیم و امید است همچنان اهالی ورزش شهرستان گتوند را با نتایج موفقیت آمیز خود خوشحال نگه دارند و موجب سربلندی نام شهرستان گردند .



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرشید جوادپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با اشاره به این مطلب عنوان کرد: در این مسابقات استانهای خوزستان ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس ، بوشهر ، و کهگیلویه و بویراحمد در قالب گروه منطقه ۵ کشور به روی رینگ خواهند رفت.

هیات بوکس شهرستان با رایزنیهای فراوان این مسابقات را در شهرستان و جهت تشویق جوانان به ورزش و کسب افتخار برگزار خواهد کرد که امیدوار است میزبان خوبی برای این دوره باشیم.

این مسابقات از ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه ۹۱ و به میزبانی گتوند در استادیوم  تختی شهرستان برگزار میشود.



تاريخ : 21 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

یکسری مسابقات انتخابی کیوکوشین  برای مسابقات استانی در تاریخ جمعه 91/9/24در سالن تربیت بدنی شهرستان گتوند برگزار میگردد.



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز تیم آماده شاهین توانست با یک بازی دیدنی تیم وحدت را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا صدر جدول را از آن خود کند .  در این بازی برای  تیم شاهین مهرداد جمالپور از نقطه پنالتی و ابراهیم حسنی ، و برای وحدت مهدی علیپور از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند . از اوایل شروع بازی تماشاگران تیم شاهین به نحوه قضاوت داوری آقای بهزاد بهداروند اعتراض داشتند ، و همچنین بازیکنان این تیم اعتراض به اینکه بازیکنان وحدت با خشونت بازی می کنند . در حال حاضر شاهین با 3 بازی و 7 امتیاز تیم اول گروه می باشد .

از نکات حائز اهمیت این دیدار برگزاری بازی در زمین تیم وحدت صالح شهر بود ، زیرا تمام بازی ها طبق توافق اولیه هیئت فوتبال با تیم ها قرار بود در زمین تیم پرسپولیس برگزار گردد . طبق بررسی های بعمل آمده زمین پرسپولیس بر اثر باران روزهای گذشته برای بازی مناسب نبود .

حداقل دو مورد در زمین وحدت نیز وجود داشت که نمیتوان گفت بازی در این زمین هم مناسب باشد . یکی اینکه در پشت گل ، یک دره وجود داشت که آب باران و خروجی آبرفت های صالح شهر در آن سرازیر میشود که بازیکنان برای بیرون آوردن توپ از آن با مشکل مواجه می شدند .(ضمناً یک توپ یدک وجودداشت ولی بر اثر افتادن توپ ها در این آب ها، مانند توپ فوتسال سنگین شده بود و بازی را سخت کرده بود.)

 

نکته دیگر اینکه چسبیدن خط یکی از گل ها به جاده جدید صالح شهر که حتی بازیکنان برای زدن کرنر نیز با مشکل مواجه می شدند .

 

در زیر جدول این بازی ها را مشاهده می کنیم .

 

 

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از ادامه مسابقات لیگ صالح شهر ، عصر دیروز پرسپولیس توانست با تک گل محمد بهداروند بر حریف خودکشاورز پیروز شود ، تا سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کند . با این نتیجه پرسپولیس و شاهین هر دو با چهار امتیاز در صدر قرار دارند.

جدول این بازیها را در زیر مشاهده میکنید :

 

 



تاريخ : 11 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز جمعه 91/09/10از ساعت 3 بعدازظهر بازی دو تیم شاهین و پرسپولیس با داوری آقای رضا سبزوارزاده انجام گرفت . که در این بازی هیچکدام نتوانستند به گل برسند و نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید . در این بازی که یکی از بازیهای زیبا در این سری از مسابقات بود هر دو تیم توانستند موقعیت هایی را بر روی دروازه حریف خود ایجاد کنند .

یکی از نکات جالب در این بازی این بود که تیم شاهین دوکبوتر به رنگهای سیاه و سفید که نشانه پیراهن این تیم میباشد را در اول این بازی به پرواز درآوردند .


تاريخ : 9 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون فرماندار گتوند خواستار احداث سالن چند منظوره ویژه بانوان در این شهرستان شد و گفت: باید فضای مناسبی برای ورزش بانوان در گتوند احداث شود.

به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس، ناصر نوری‌خواه صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت فرهنگی و اجتماعی این شهرستان، شرح وظایف کمیته‌های مختلف را یادآور شد و اظهار داشت: جایگاه گتوند از نظر فرهنگی و اجتماعی جایگاه مناسبی است و مسئولان عرصه‌های فرهنگی شهرستان همواره باید در راستای گسترش و تعمیق باورهای دینی تلاش کنند.

وی افزود: باید با برگزاری منظم جلسات و انجام فعالیت‌های با محتوا و هدفمند زمینه ارتقا و رشد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را در این شهرستان فراهم کنیم.معاون فرماندار گتوند تصریح کرد: اعضا و دبیران کمیته‌های هفت‌گانه که زیر مجموعه این کارگروه هستند، با پیگیری مصوبات به صورت منظم و ماهانه گزارش عملکرد کمیته‌ها را ارائه کنند.نوری خواه همچنین تاکید کرد: به منظور ارتقای سطح نشاط اجتماعی کمیته مربوطه باید اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی متعدد را در دستور کار خود قرار داده ضمن اینکه برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌های آموزشی با موضوعات مختلف توسط ادارات و نهادهای ذی‌ربط در سطح شهرها و روستاها برگزار شود.وی افزود: باید در راستای تامین فضای مناسب برای ورزش بانوان در سطح شهرستان گتوند تلاش و برای احداث سالن چند منظوره ورزش بانوان برنامه‌ریزی کرد.



تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

دزفول - ˈسعید عبدولیˈ، کشتی گیر صاحب نام اندیمشکی و قهرمان جهان بر اثر سانحه رانندگی در بیمارستان دزفول بستری شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، عبدولی روز گذشته در حالی که با موتورسیکلت در اندیمشک در تردد بود با یک دستگاه خودروی پژو تصادف و به بیمارستان منتقل شد.
ˈمهرداد کلانتریانˈ رییس بیمارستان بزرگ دزفول در خصوص وضعیت فعلی این کشتی گیر گفت:عبدولی دچار شکستگی لگن شده و تحت نظر پزشکان متخصص قرار دارد.
وی حال عمومی وی را رضایت بخش عنوان کرد و افزود:با اقدامات درمانی انجام شده وی بزودی از بیمارستان مرخص می شود.
سعید عبدولی کشتی‌گیر ۶۶ کیلوگرم فرنگی‌ دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ می باشد.
وی در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۱ نیز توانست نهمین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران را به دست آورد.

 



تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرمربی تیم کشاورز گتوند در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : در پایان هفته سوم دور برگشت مسابقات فوتسال سوپرلیگ خوزستان ، تیم کشاورز گتوند مقتدرانه پیروز شد .

حمید علیپور گفت : از سری مسابقات سوپرلیگ خوزستان در حالی که سالن تختی گتوند مملو از تماشاگر بود ، تیم کشاورز گتوند توانست تیم برنا خوزستان را با ۴ گل شکست دهد .

وی تصریح نمود : با این برد تیم کشاورز گتوند مسیر خود را برای حضور در پلی آف لیگ ۳ کشور هموارتر نمود .

علیپور افزود : تیم کشاورز گتوند با ۱۶ امتیاز و ۷ بازی و با یک بازی کمتر به همراه تیم برنا خوزستان در صدر جدول این دوره از مسابقات هستند .



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پس از کناره گیری تیم پاس از دوره مسابقات این شهر ، تیم های مختلفی که در این سری از مسابقات قرار دارند به دنبال بازیکنان این تیم هستند . یکی از این بازیکنان محمد امام قلی زاده است که از مهاجمان برجسته و آینده دار این شهر می باشد . این بازیکن که تا سال دیگر با تیم پاس قرارداد دارد ، سرپرست تیم کشاورز بدنبال گرفتن رضایت نامه این بازیکن از مسئولین تیم پاس هستند .

به گفته سرپرست تیم پاس رضایت نامه این بازیکن صادر نخواهد شد و گفته میشود به این بازیکن در مسابقاتی که قرار است در اوایل اسفند ماه 91 برگزار شود نیاز مبرم دارد .



تاريخ : 27 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز جمعه در شهر صالح شهر یک سری مسابقات پرس سینه در سالن ورزشی صالح شهر برگزار گردید . در این مسابقات ورزشکارانی از شهرهای مختلف از جمله صالح شهر ، اندیمشک ، گتوند ، ترکالکی و ....حضور داشتند . که در این مسابقات به مقامهای اول تا سوم هر وزن جوایز نفیسی اهداء گردید .



تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در پی تماس های مکرر همشهریان عزیز و فوتبال دوستان صالح شهری درمورد اینکه علت  کناره گیری تیم پاس صالح شهر از دوره مسابقات لیگ صالح شهر چه چیزی می باشد ، به همین خاطر ما هم با پیگیری های لازم علت این کناره گیری را از مسئولین این باشگاه فرهنگی ورزشی جویا شدیم که مسئولین و سرپرستان این تیم علت اولیه انصراف را ، همان دانشجو و دانش آموز بودن اکثر بازیکنان این تیم اعلام کردند .

البته خبرها حاکی از این است که پای یک مسئله مهمتری نیز در میان است و آن این است که به تلفن همراه  یکی از بازیکنان این تیم یک پیامک تهدید آمیز ارسال شده که این پیامک موجب اختلاف های زیادی بین بازیکنان و اعضای این تیم شده است و این بازیکن درخواست لغو قرارداد خود و گرفتن رضایت نامه از این تیم شده است . گفته میشود که این بازیکن شخص ارسال کننده پیامک تهدید آمیز را کاملاً شناخته است و بعد از اتمام لیگ نام آن را افشا خواهد کرد .

ضمناً اسامی بازیکنان این تیم که دانشجو و دانش آموز می باشند را طی جدولی در ذیل نشان دادیم و امیدواریم  شبهات همشهریان و فوتبال دوستان عزیز صالح شهری برطرف بشود :



دیروز عصر در ادامه هفته اول لیگ صالح شهر تیم شاهین این شهر توانست با نتیجه یک بر صفر تیم کشاورز را شکست دهد . این دیدار که از ساعت 3 بعد از ظهر شروع شد ، با تک گل اسماعیل حسینوند و پاس گل زیبای فریدون محمدی (پرویز) به پایان رسید . در این بازی زیبا از هر دو تیم خداروشکر سرپرست تیم ها توانستند هم از لحاظ تاکتیکی و همچنین از لحاظ روحی و روانی کامل تیم های  خود را روانه میدان مسابقه بکنند .

با این نتیجه جدول مسابقات به صورت ذیل می باشد :

 



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کناره گیری پاس صالح شهر از دور مسابقات جام صالح شهر

خبرها حاکی از این است که دیشب دسته فرهنگی ورزشی پاس صالح شهر از لیگ فوتبال این شهر کناره گیری خود را به هیئت فوتبال ارئه داده است . گفته میشود که دانشجو بودن اکثر بازیکنان این تیم علت اصلی این انصراف می باشد .

 البته این کناره گیری ها قابل پیش بینی بوده است چون این بازیها به هیچ وجه در زمان خوبی برگزار نشده اند بعد از روزها کش و قوس ، این بازیها در اول محرم و اواسط ترم های دانشگاه برگزار شده است . بعد از اتفاقاتی که بعد از بازی استقلال و وحدت در بازی افتتاحیه افتاد خیلی ها به ادامه لیگ خوش بین نیستند .

امید میرود این جام به خوبی ادامه راه خود را بدهد تا هیئت فوتبال صالح شهر بتوانند مزد زحماتی که برای برگزاری این جام کشیده اند را ببینند.

 



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع ورزشی فرهنگیان گتوند گفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی در چمن مصنوعی این مجتمع ورزشی برگزار شد.

جمشید عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های توحید، کشاورز، کارون و تیم منتخب مدارس این شهرستان برگزار شد که در پایان مسابقات، تیم کشاورز در ضربات پنالتی با شکست دادن تیم منتخب مدارس به مقام نخست دست پیدا کرد. وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این مسابقات شد و نیز استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته ورزشی وجود دارد، از مسئولان شهرستان انتظار داریم برای رفع مشکلات و کمبودهای این چمن مصنوعی به آموزش و پرورش شهرستان گتوند کمک کنند. این مقام مسئول با اشاره به مشکلات این زمین چمن تاکید کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان خوزستان نیازمند هشت پروژکتور برای روشنایی این زمین بازی هستیم که امیدواریم با نظر مثبت مسئولان این مشکل نیز حل شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت رفع مشکلات این زمین چمن می‌توان زمان‌های بیشتری از این مجموعه استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با رفع به موقع مشکلات این زمین چمن در راستای استفاده بهینه از زمان در این مجتمع ورزشی گام برداشت. عسکری با تاکید بر برگزاری مسابقات مختلف در رده دانش‌آموزی، افزود: اجرای چنین مسابقات ورزشی بین جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گتوند در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به مکان ساخته شده همه شرایط برای برگزاری چنین مسابقاتی مهیاست.



تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:, | 19 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر امروز در اولین بازی از هفته اول لیگ صالح شهر وحدت این شهر توانست در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر استقلال را شکت دهد و تمام 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند . در این بازی که از ساعت 3 برگزار شد دو گل را سعید زاده ایستادگی و یک گل را عبدالرحیم انصاری به ثمر رساندند . بعد از این دیدار که با داوری داود بلیوند انجام گرفت آبی های پهونده به نحوه قضاوت معترض بودند و این نتیجه را دستخوش قضاوت داور این دیدار می دیدند .

امید میرود سرپرست های این تیم ها بتوانند بازیکنان را هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ تیمی و تاکتیکی آماده ادامه این دیدار ها بکنند چون من دیروز در بین تماشاگران مهمانهایی میدیدم که از شهرهای هم جوار به تماشای این دیدار پرداخته بودند .   

 



تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری  مسابقات فوتبال جام صالح شهر

بالاخره بعد از چندین هفته کش و قوس فراوان زمان برگزاری جام فوتبال توسط هیئت فوتبال صالح شهر اعلام شد . زمان برگزاری این بازیها از جمعه 1391/08/19 با بازی افتتاحیه استقلال و وحدت کار خود را آغاز می کنند . این بازی ها بصورت دوره ای برگزار خواهند شد که گفته میشود تا اواخر آذر ادامه خواهند داشت .

 طبق اعلام هیئت فوتبال بعد از هفته اول ، این بازی ها به مدت 10 روز تعطیل  و بعد از  محرم الاحرام 91 دوباره از سر گرفته خواهند شد . 

جدول بازی های هفته اول این لیگ به شرح ذیل می باشد :

جدول بازی های هفته اول لیگ فوتبال صالح شهر

روز

تاریخ و ساعت

نام تیم ها

جمعه

1391/08/19 ساعت 3:00

استقلال - وحدت

دو شنبه

1391/08/22 ساعت 3:00

شاهین - کشاورز

جمعه

1391/08/26 ساعت 3:00

پاس - پرسپولیس

 

 

 

 



هیئت فوتبال صالح شهر از دیشب شروع به ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه های فرهنگی ورزشی این شهر کرد .  برای برگزاری این دوره از مسابقات که تاریخ شروع آن به درستی مشخص نیست ، سرپرست تیم ها به دنبال رایزنی بازیکنان برای پیوستن به تیم هایشان هستند . امید میرود دسته های ورزشی بتوانند در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل ورزشی و فرهنگی وارد این مسابقات شوند تا نوجوانان این شهر از فوتبال و اخلاق و منش این بازیکنان کپی برداری کنند .



تاريخ : 25 / 6 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مصطفی رضایی نوجوان صالح شهری  در پی درخشش خود در سطح  مسابقات نونهالان و نوجوانان استان خوزستان و کسب عناوین متعدد قهرمانی  در سطح شهرستان و استان خوزستان با دعوت رسمی تیم هیئت تکواندو استان مرکزی به این تیم پیوست. در پی دعوت مسئولین تیم هیئت تکواندو استان مرکزی از مصطفی رضایی و حضور این بازیکن در سر تمرینات این تیم و انجام مذاکرات اولیه با این تیم اراکی  مربیان و مسئولین موفق به جلب رضایت این بازیکن شده و باعقد قراردای رسمی این بازیکن را جهت حضور در مسابقات کشوری ،به عضویت تیم خود در آوردند.ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکار عزیز در میادین مختلف انشاا... شاهد موفقیت دیگر ورزشکاران عزیز شهرمان در میادین مختلف ورزشی باشیم.

خبر : صالح شهر نیوز