تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز پنج شنبه ی گذشته  (18 مهر ) در مسابقات فوتبال جوانان گتوند ، بازی تیم ها ی پرسپولیس و خلیج فارس نا تمام ماند و جام به کلی تعطیل شد.

مدیر مسئول تیم کشاورز در گفتگو با گزارشگر گتوندنیوز گفت : روز پنج شنبه در حین بازی پرسپولیس و خلیج فارس از سری مسابقات فوتبال جوانان گتوند به دلیل اعتراضات شدید بازیکنان پرسپولیس نسبت به داوری و با دخالت جعفر زاده رییس هیات فوتبال گتوند ، این بازی ناتمام ماند تا جنجال به بازیکنان و تماشاچیان کشیده نشود .

در پایان بازی بهزاد جعفرزاده برگزاری 3 بازی باقی مانده تا آخر جام را لغو کرد .

جعفر زاده دلیل این کار را عدم همکاری نیروی انتظامی و نداشتن امنیت کافی برای داوران و مسئولین برگزار کننده ی جام و همچنین به خطر افتادن امنیت نیمکت نشینان تیم ها ، توسط عده ی انگشت شماری از تماشاچی نماها اعلام کرده است .

علی جافری در ادامه لیگ جوانان گتوند را تشریح کرد و گفت : در پایان هفته ی چهارم از بازی های جوانان ، تیم کشاورز با داشتن 9 امتیاز شانس اول قهرمانی بوده است و تیم های خلیج فارس ، توحید و شاهین در رتبه های بعدی هستند .



تاريخ : 6 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 6 / 6 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 3 / 6 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز دو کوهنورد گتوندی موفق به فتح قله ی دماوند شدند.

حسین فتاحی در گفتگو با گتوندنیوز گفت : من و صابر ظهراب زاده دو نفری بودیم که به عنوان کوهنوردان شهرستان گتوند به هیئت منتخب کوهنوردان استان برای فتح دماوند دعوت شدیم .

این کوهنورد گتوندی با بیان جزییاتی درباره ی این کوهنوردی یادآور شد : این کوهنوردی 5 روز به طول انجامید که از تاریخ 28 مرداد تا 1 شهرویور ادامه داشت .

وی درباره ی نحوه ی این صعود توضیح داد و گفت : روز اول ساعت 2:20 ظهر از پای کوه شروع به حرکت کرده و ساعت 8:20 شب به ارتفاع 4200 متر رسیدیم و پس از استراحت چند ساعت روز بعد جهت هم هوایی تا ارتفاع 5200 متر صعود کرده و به ارتفاع 4200 متر بازگشتیم که این هم هوایی 6 ساعت به طول انجامید و بالاخره مرحله ی آخر را فردای آن روز ساعت 3 عصر حرکت کردیم و ساعت 10 شب به قله ی دماوند رسیدیم .

فتاحی دلیل گرایش به ورزش کوهنوردی ، را علاقه ی بسیار زیاد و نوعی عشق به این ورزش بیان کرد و گفت هرکس ورزش کوهنوردی را برای یک بار تجربه کند دیگر نمی تواند این ورزش را ترک کند .

وی به برخی از جاذبه های کوه دماوند اشاره کرد و گفت : این کوهنوردی ، یک کوهنوردی صرف نیست و به نوعی گردشگردی و مسافرت محس.ب می شود و افراد با سنین مختلف از 10 ساله تا 70 ساله از آن لذت می برند . آبشار یخی ، ابرهایی که 2000 متر از شما پایین تر هستند ، نمای دماوند ، مسلط بودن بر دریاچه ی لار و .. از جاذبه های فوق العاده زیبای این کوه هستند .

لازم به ذکر است ، هیئت منتخب کل خوزستان 40 نفر و به مسئولیت عادلی و مسئولت فنی سعیدی تشکیل شده است که از تمامی شهرهای استان در آن شرکت کرده اند ، که سهمیه ی شهرستان گتوند 2 نفر بوده است .



تاريخ : 23 / 5 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برادران نوجوان صالح شهری به عضویت تیم نوجوانان فولاد خوزستان درآمدند .

برادران محمد و علی غلام زاده که در پست های دروازه بان و هافبک مرکزی توپ می زنند ، پس از چندین مرحله تست پزشکی و ورزشی با جلب نظر مسئولین تیم فولاد خوزستان بطور رسمی به عضویت این باشگاه در آمدند .

اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم صالح شهر از این نوجوانان با پخش بنر در سطح شهر تقدیر و تشکر به عمل آوردند .

نکته ای که اینجا حائز اهمیت است ، جوانان و نوجوانان این چنینی در صالح شهر بسیارند ، مسئولین محترم صالح شهر و اعضای منتخب شورای اسلامی به فکر زمین چمن و سالن ورزشی مناسب باشند . 

صالح شهر با جمعیتی بالغ بر 10000 نفر اولین شهر پرجمعیت شهرستان گتوند می باشد . 



تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از صالح شهر : در بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان حوزه های بانک ملی استان خوزستان که روز گذشته در اهواز برگزار گردید، تیم فوتسال حوزه شوشتر با نتیجه 3 بر 2 تیم فوتسال حوزه غرب اهواز را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد. محمد مرداسی بازیکن تیم شوشتر با درخشش در این بازی، 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند. در ضمن محمد علی زاده صفری نیز به عنوان سرپرست، تیم فوتسال شوشتر را همراهی می کرد.



تاريخ : 18 / 4 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز روز جمعه مسابقات سوکیوکوشین انتخابی کشور در دو بخش کمیته و کاتا در شهر اهواز برگزار شد و ورزشکاران گتوند مقام اول را کسب کردند .

 هادی فرج پور مربی کیوکوشین گتوند گفت : در این مسابقات که در روز جمعه برگزار شده بود تعداد 255 نفر رزمی کار در قالب 11 تیم در این مسابقات شرکت کرده بوده اند .

 وی اظهار داشت ورزشکاران گتوند موفق به کسب مقام های اول در دو بخش کمیته و کاتا شدند و به مسابقات کشوری راه یافتند .

 فرج پور همچنین گفت کیوکوشین کاران گتوندی در تمام رده های سنی مدال کسب کردند که در نهایت 4 مقام اول ، 7 مقام دوم و 13 مقام سوم را به ارمغان آوردند .

 وی در پایان اسامی مدال آوران گتوندی را به شرح ذیل اعلام کرد :

 مقام اول :ارشیا منصوری. محمدجواد رضایی.اسماعیل دهداری.امین اسدی پور

 مقام دوم:امیر طالبی. دانیال اقبالیان. رضا تقی زاده. رضا زاهدی. امیرمحمد صالحی. حمید موسایی. رسول محبوب زاده.

 مقام سوم:مجتبی محمد زاده. رضا حسن زاده. اسماعیل حسینی. علی نیک پور. بهروز حسینی. علی بوعذار. علی ابراهیم وند. حسین جلکانی. امیرارسلان رضایی. محمد تاجدی. محمدرضاترکالکی. امین حسینی و سعید یزدان پناه



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات فوتبال رده بزرگسالان که از تاریخ 5 فروردین 92 در شهرستان گتوند آغاز گردید در نهایت با قهرمانی تیم کشاورز به کار خود پایان داد

این مسابقات در قالب یک گروه 10 تیمی برگزار گردید که به ترتیب چهار تیم کشاورز و توحید و شاهین و خلیج فارس از گروه بالا آمدند.

بازی تیمهای کشاورز و خلیج فارس گلی در بر نداشت که با کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی تیم خلیج فارس مغلوب تیم کشاورز گردید.

بازی تیمهای توحید و شاهین با نتیجه 3 بر1 به سود شاهین به پایان رسید که در نتیجه دو تیم کشاورز و شاهین به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

بازی فینال در تاریخ 3/4/92 برگزار شد که تیم کشاورز با 2 گل مسلم صفدری و علی کریمی موفق به شکست تیم شاهین شد و توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.

تیم فوتبال کشاورز در نهایت با 1 باخت و 1 مساوی و 7 برد کار خود را با قهرمانی در این مسابقات به پایان رساند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از سلام گتوند :
رييس اداره ورزش و جوانان گتوند : ساخت دو سالن چند منظوره در شهرهاي صالح شهر و سماله كه جزو مصوبات استاني بود، به دليل تامين نشدن بودجه، فعاليت عمراني شان آغاز نشد. پيمانكارهاي اين دو پروژه مشخص نشده اند و ساخت آن ها فقط در حد حرف بوده است.
وي خاطر نشان كرد: با ساخت اين سالن‌ها فعاليت‌هاي ورزشي شهرستان بيشتر مي‌شود، بنابراين از دولت آينده انتظار دارم پشتيبان مناطق محروم باشد.

البته شایان ذکر است که صالح شهر به غیر از مورد ذکر شده بالا ، چمن ورزشی آن نیز چندیدن سال است که روند ساخت آن به دلایل نامعلومی متوقف گردیده است .



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رهبر معظم انقلاب صعود ایران به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند

حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی پیروزی ایران و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.

سید علی خامنه ای



تاريخ : 3 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته 91/02/02 مراسم تودیع و معارفه جانشین حوزه یکم امام حسین (ع) و همچنین فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه صالح شهر با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند سرهنگ کنگری برگزار گردید .

در این مراسم که بسیجیان ، معتمدین مساجد و عده ای از مردم صالح شهر حضور داشتند ، سرهنگ کنگری از اخذ مجوز مجتمع ورزشی چند منظوره و همچنین احداث ساختمان جدید حوزه یکم امام حسین (ع) خبر داد و گفت: جهت زمین این مجتمع با شورای اسلامی و شهردار محترم هماهنگی های لازم صورت گرفته است . و در اولین فرصت ، به کلنگ زنی این دو طرح اقدام خواهیم کرد.



تاريخ : 29 / 1 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم کشاورز(شهرداری گتوند) بازی اول خود را با موفقیت به پایان رساند

به گزارش گتوندنیوز، از سری مسابقات فوتسال لیگ3 (زیر گروه کشور) امروز 28 فروردین 92   تیم کشاورز(شهرداری گتوند)  موفق شد با نتیجه 3 بر 2  از سد نماینده اراک بگذرد  و  اولین پیروزی خود را کسب کند

در این بازی مسلم صفدری و رضا نصیری  برای تیم کشاورز گلزنی کردند ..

 تیم کشاورز فردا و پس فردا به ترتیب با نماینده مشهد و نمایند ای از لرستان به میدان می رود که نتیجه آن  در همین خبر  اعلام خواهد شد ....

کشاورز(شهرداری گتوند) - نماینده مشهد 

کشاورز(شهرداری گتوند) - نماینده لرستان

 ضمنا تیم فوتسال برنای خوزستان  که  در فصل جاری دو  بازیکن از شهرستان گتوند به نام های اصلان محراب پور و سجاد صفدری را به خدمت گرفته است جمعه 92/1/30 ساعت 16 به مصاف تیم بندر عباس می رود که این بازی از شبکه خوزستان بصورت زنده پخش خواهد شد.



تاريخ : 19 / 1 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات فوتسال لیگ دو کشوری تیم برنا خوزستان در شهرکرد به مصاف مقاومت این استان رفت . و در یک بازی نزدیک تا دقایق بازی  در در حالی که تا سه دقیقه به پایان نیمه ی اول مانده بود تیم مقاومت روی غفلت بازیکنان برنا به اولین گل خود رسید.

در آغاز نیمه ی دوم تیم برنا فشار زیادی روی دروازه ی مقاومت آورد ولی در دو ضد حمله تیم مقاومت به دو گل رسید و بازی را  ۳-۱ به سود خود پیش برد .

تیم برنا با درخشش بازیکنان گتوندی در حالی که ۲ دقیقه ی پایانی بازی برای دو تیم بسیار مهیج و هیجانی  بود . سپس اصلان محراب پور با پاس زیبای سجاد صفدری  گل چهارم را وارد دروازه ی مقاومت کرد ، و بازیکنان گتوندی ۳ امتیاز شیرین را برای این تیم بدست آوردند .

سجاد صفدری و اصلان محراب پور از بهترین بازیکنان فوتسال خوزستان که  در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید برای این دو  بازیکن خوب فوتسال خوزستان  آرزوی موفقیت داریم .



تاريخ : 1 / 1 / 0برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ صالح شهر (آقای جوری فر) :

مسابقات فوتسال نوجوانان صالح شهر که به مناسبت عید نوروز با حضور شش تیم از ابتدای سال جدید آغاز شده بود دیروز به پایان رسید. در پایان این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار گردید تیم شاهین قهرمان و تیم های عقاب و استقلال به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات به همت تعدادی از جوانان شهر برگزار گردید و متاسفانه به دلیل نداشتن حامی ، هیچ گونه جایزه ای به تیم های برتر اهدا نشد.



همانطور که میدانیم ارزش ورزش کردن کمتر از غذا خوردن ، تفریح و ... نیست . پس ما میتوانیم با ورزش مناسب و مداوم از بیشتر امراض و کسالت های بدن جلوگیری کرده و یا آنها را از بین ببریم .

روزانه خبرهای زیادی ازجمله :

-          تحقیقات نشان داده ورزش‌های استقامتی و تنفسی منظم از جمله ایروبیک به طور غیرمستقیم مشکلات تفکر و حافظه را برطرف می‌کند....

-          تمرینی برای از بین بردن چربی های شکمی

-          و ....

پس اگر بتوانیم در مکانهای مناسب ، ورزش مناسبی داشته باشیم ، همیشه با روحیه شاد در خانه و یا محل کار ، زندگی خوبی هم خواهیم داشت .

مکان ورزشی :

صالح شهر یکی از معدود شهرهایی در شهرستان است که از شرایط جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد ،  و میتواند با احداث سالن ورزشی مناسب ، امکانات ورزشی در پارک شهر و ... این شرایط را برای ما فراهم نماید تا بتوانیم از این روحیه جوانی ، و همچنین برای سالمندان روحیه شادی و دور از هرگونه عارضه را فراهم نمائیم .

همانطور که قبلاٌ نیز در این سایت درخواست شده است ، ما از فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس محمد پور استدعا داریم تا این امر را برای ما مردم صالح شهر عملی نمایند .

ان شاء ا... هم در این دنیا و هم در آخرت ، از اجر معنوی برخوردار خواهید شد .

من ا... التوفیق

 



تاريخ : 21 / 12 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین سایت پاراگلایدر استان خوزستان در گتوند با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

در این مراسم که صبح امروز شنبه با حضور آذر فراهانی نائب رئیس فدراسیون ورزشهای هوایی برگزار شد مردم استقبال مناسبی از این مراسم به عمل آوردند.
هوشنگ محمدپور فرماندار گتوند در آئین افتتاح این سایت گفت: مردم شهرستان گتوند نشان داده اند که ورزش دوست و ورزشکار هستند و قهرمانان استانی، کشوری و بین المللی زیادی را داشته و دارند و امیدواریم با توجه ویژه به ورزش بتوانیم گامهای بلندی را در راستای پیشرفت در رشته های هوایی نیز برداریم.

قدرت اله نیکخواه رئیس هیئت ورزشهای هوایی استان خوزستان نیز در این مراسم افتتاحیه با تقدیر از پیگیریهای فرماندار گتوند در خصوص راه اندازی این سایت اظهار داشت: همزمان با افتتاح این سایت، مسابقات هدف زنی پاراگلایدر را با حضور خلبانانی از شهرهای دزفول، اهواز، رامهرمز و بهبهان برگزار کرده ایم و امیدواریم با توجه به شرایط مساعد جوی که در این منطقه و در این سایت وجود دارد بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات کشوری یا بین المللی نیز باشیم.
آذر فرهانی نیز در این مراسم با تشریح اهداف این فدراسیون برای حاضران افزود: در استان خوزستان از سال 89 این هیئت فعال و شروع به کار کرده و هم اکنون به جز آقایان که حضور بسیار خوبی دارند تعداد 12 بانو نیز در این رشته فعالیت می کنند و ما به دنبال کشف استعدادها در سطح تمام کشور هستیم تا بتوانیم تیم ملی قدرتمند و باتجربه ای را در سطح بین المللی داشته باشیم.



تاريخ : 30 / 11 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تیم فوتسال کشاورز  گتوند دیروز شنبه 28 بهمن سال 91 ، کار خود را در مسابقات زیرگروه کشور آغاز می کند و از ساعت 15 در اولین دیدار  به مصاف شهرداری جم بوشهر رفت .

به گزارش گتوندنیوز ،تیم فوتسال کشاورز در چهارچوب مسابقات زیرگروه کشوری امروز ساعت 15 به مصاف تیم شهرداری جم بوشهر رفت که به دلیل عدم حضور تیم مقابل ،تیم کشاورز گتوند 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد.

حمیدعلی پور سرمربی تیم کشاورز در گفتگو با گزارشگر گتوند نیوز گفت : تیم کشاورز در مسابقات زیرگروه کشور حضور یافت ، ولی تیم در حال حاظر با مشکلات مالی زیادی مواجه هست . جهت حضور در این مسابقات به 10 میلیون تومان نیاز داشتیم که شهرداری گتوند مبلغ 1 میلیون تومان را تقبل کرده و وسیله نقلیه در اختیار ما گذاشته  و  همچنین حسین پور رئیس شبکه بهداشت نیز مبلغ 1 میلیون تومان به این تیم کمک کرده است ، با این حال هنوز  8 میلیون تومان بدهکار هستیم .در این خصوص در جلسه ای که فرماندار داشتند و موضوع را  مطرح کرده اند ولی هیچ اراده یا سازمانی به غیر از ادارات نامبرده به ما کمکی نداشته اند و ما با هزینه های شخصی پا این میادین گذاشته ایم  که امیدواریم از این تیم شهرستانی حمایت بیشتری به عمل آید./

لطفاً ادامه مطلب را نیز بخوانید...



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 11 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک سری مسابقات فوتسال در صالح شهر برگزار خواهد شد . این مسابقات با برگزاری شش تیم از پایگاه های تابعه این حوزه در محل حوزه امام حسین (ع) صالح شهر برگزار می گردد .

این مسابقات از امروز راس ساعت 14:30 دقیقه آغاز و بمدت یک هفته ادامه خواهد داشت .



تاريخ : 18 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
تاريخ : 3 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

مسابقات فوتسال  ادارات شهرستان گتوند با حضور 8 تیم آغاز به کار کرد .

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از گتوند نیوز : در گفتگو  با مسئول برگزاری این رقابت ها ، مسابقات فوتسال ادارات شهرستان گتوند با حضور 8 تیم از دیروز 91/11/1 در سالن شماره 1 مجموعه ورزشی تختی کار خود را آغاز کرد که امروز در حال حاضر بازی بین دو تیم سپاه پاسداران و شبکه بهداشت در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور هشت تیم از ادارات شهرداری،سپاه پاسداران،گاز ،برق،آموزش و پرورش ، مخابرات و دادگستری برگزار می شود.

 مسابقات از طرف هیئت همگانی و به مناسبت دهه فجر تدارک دیده شده است .


 



با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در صالح شهر این شهراز کمترین امکانات ورزشی نیز برخوردار نیست .

میتوان به آسیب های اجتماعی که در کمین جوانان است اشاره کرد و گفت: حفظ جوانان در برابر آسیب های اجتماعی مستلزم تامین امکانات ورزشی مورد نیاز آنان به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

زمین چمن که متاسفانه ساخت این مجموعه ورزشی نیمه کاره رها شده است  و چند روز پیش در وبلاگ آقای جوری فر با عنوان کشت جو به جای چمن نیز منتشر شده بود خواستار پیگیری مسئولان در رابط با ادامه روند شروع کار آن می باشد .

با بهره برداری از این طرح ورزشی بخشی از نیاز ورزشکاران وجوانان مرتفع می شود.

و همچنین سالن ورزشی صالح شهر که بدون استفاده رها شده است و در همین وبلاگ چند روز پیش عکس هایی از این مجموعه منتشر شده بود .

امیدواریم که مسئولین محترم صالح شهر پیگیر این مجموعه و مجموعه هایی با امکانات بیشتری در صالح شهر باشند .  

 

 



تاريخ : 1 / 11 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار گتوند نیوز ، در خصوص تاریخ و اتفاقات چند ساله تیم فوتسال کشاورز گتوند و نحوه آغاز به کار و رویه چند ساله آن تا به امروز ، مصاحبه ای با حمید علی پور سرمربی این تیم شهرستانی ترتیب داده ایم که به شرح زیر می باشد :

این تیم فوتسال در شهرستان گتوند از چه سالی آغاز به کار کرده است و چه نتایجی به دست آورده است؟

 شروع فوتسال از اوایل سال 89 در شهرستان گتوند در مسابقات لیگ یک استان شروع به کار کرد و در آن شرایط ، نتایج چشمگیری داشت و توانست با اقتدار کامل و پس از 18 بازی با 14 برد و سه مساوی و یک باخت با 40 امتیاز پس از تیم بهبهان 41 امتیازی ، تیم فوتسال کشاورز گتوند با اقتدار کامل به سوپر لیگ خوزستان راه پیدا کرد . در مسابقات سوپر لیگ با 6 بازی 2 برد و 3 مساوی و 1 باخت توانست به همراه تیم ایذه مقام دوم را بصورت مشترک در بین 9 تیم شرکت کننده به دست آورد .

در سال 91 سوپرلیگ خوزستان با 14 تیم آغاز به کار کرد و تیم کشاورز گتوند در گروه شش تیمی قرار گرفت و توانست با قدرت و با 5 برد و 1 باخت به مرحله پلی آف راه پیدا کند و پس از شکست دادن تیم ایذه توانست به فینال مسابقات سوپرلیگ خوزستان راه پیدا کند و با اقتدار توانست تیم پرهزینه برنا را با نتیجه 2 بر صفرشکست دهد و به زیرگروه کشور راه پیدا کند .

لطفاً ادامه مطلب را نیز بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 18 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات استانی امید های فوتسال خوزستان عصر دیروز یکشنبه 16 دی ، بازی دو تیم کشاورز گتوند و نماینده سوسنگرد در اهواز برگذار شد که در نهایت بازی با نتیجه نزدیک  4 بر 3 به سود نماینده سوسنگرد به پایان رسید و با این نتیجه  تیم سوسنگردی به مسابقات کشوری امیدهای کشور راه یافت .

 قعطا با سرمایه گذاری و برنامه ریزی منظم و حمایت مسئولین و وجود بودجه کافی برای  رده های سنی پایین تر است که میتوان شاهد تیم های خوبی در رده بزرگسالان بود هر چند هر کدام جایگاه خود را دارد و باید در جای خود به آن توجه کافی نمود .

 امید است  تیم های شهرستانی در رقابت های آینده با قدرت بیشتری ظاهر شده و موفق به کسب عناوین مختلف شوند .



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز شنبه این وبلاگ خبری منتشر کرد که لیگ فوتبال صالح شهر با دو قهرمان به پایان رسید. این خبر با عکس العمل یکی از اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر مواجه شده ، که مدیریت سایت بخاطر روشن تر شدن مسئله  متن سوال هیئت فوتبال و پاسخ مدیریت این سایت را بطور کامل منتشر، تا در معرض دید همشهریان محترم صالح شهر و همچنین بازدیدکنندگان حومه شهرستان گتوند قرار بگیرد .

 

 سوال از هیئت فوتبال صالح شهر

عزيزم اولا: تيم شاهين كاملا مخالف برگزاري بازي ديگري بود.ثانيا:از اول هم قرار نبود بازي ها رفت و برگشت باشه.ثالثا تيمها و در راس آنها شاهين درخواست رفت و برگشت داشتند اما بلافاصله طي جلسه اي از هيئت خواستند كه فقط رفت باشد.

پاسخ از مدیریت نشریه اینترنتی صالح شهر :

با سلام وادب و احترام به اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر

در مورد مسئله اول :

بنده شخصاً از آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین در این مورد خواستم که اظهار داشتند هیئت فوتبال با برگزاری بازی بعد از امتحانات این فصل موافقت نفرمودند .

در مورد مسئله دوم :

بله کاملاً صحیح می باشد از اول قرار نبود رفت و برگشت برگزار شوند ولی بدلیل انصراف دو تیم از مسابقات احتمال رفت و برگشت وجود داشت که بنده شخصا از آقای سبزوار زاده که در آن بازی داور چهارم یا ناظر بودند سوال نمودم که فرمودند این احتمال وجود دارد . (در سایت هم کلمه احتمال بکار برده شده است) .

در مورد مسئله سوم :

جواب سوال را خودتان فرموده اید در اینجا چون خود تیم ها این تصمیم را گرفته اند ، هیئت فوتبال نیز تصمیم خود تیم ها را پذیرفته که عمل بسیار منطقی و به جا می باشد .

 در آخر برای اعضای هیئت فوتبال صالح شهر آرزوی موفقیت و سربلندی و تشکر بخاطر نظراتشان .

 

 



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش خصوصی نشریه صالح شهر :

مسابقات فوتبال صالح شهر که بعد از وقفه های طولانی مدت شروع شده بود و بعد از آن همه حاشیه ، بالاخره معلوم شد دو تیم قهرمان این بازی ها شده است .

در این بازیها تیم های فوتبال شاهین و پرسپولیس صالح شهر که هر دو امتیاز و تفاضل شان یکی بود ، مقرر شده بود روز جمعه گذشته بازی فینال را برگزار کنند ، طی جلسه ای که روز پنجشنبه بین سرمربیان تیم ها و هیئت فوتبال برگزار گردید ، با بیان این مطلب که هر دو تیم ، تیمهای قهرمان این لیگ هستند و به هر یک از تیم ها یک جام قهرمانی اهداء مینماید ، بازی ها به اتمام رسیده است . 

این در حالی است که هیئت فوتبال قبل از اتمام بازی ها اظهار داشته بود که احتمال دارد بازی ها بصورت رفت و برگشت باشند . 

آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین بیان کردند که :

یک نظریه به هیئت فوتبال صالح شهر داده اند که بازی فینال را بعد از امتحانات فصل جاری برگزار نمیاند که هیئت فوتبال با این نظریه نیز مخالف بودند .

امید میرود که این هیئت فوتبال یا هیئت های آینده بتوانند بازی های لیگ صالح شهر را ، در خور شان نام صالح شهر برگزار نمایند و تیم های این شهر نیز همکاری های لازمه را به خوبی انجام بدهند .



تاريخ : 5 / 10 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از هفته آخر بازیهای لیگ صالح شهر دیروز تیم پرسپولیس توانست  2 بر 1  تیم وحدت را شکست دهد تا هم امتیاز تیم شاهین در صدر جدول قرار بگیرد . در این بازی حساس ، گل های تیم پرسپولیس را کریم زارع و علی شکری و همچنین گل تیم وحدت را هادی علیپور به ثمر رساندند .

ازادامه مسابقات جام صالح شهر ، یک بازی فینال بین تیم های پرسپولیس و شاهین در روز جمعه ساعت 2 برگزار می گردد تا پرونده این مسابقات با قهرمانی یک تیم بسته شود .  

از این مسابقات که حواشی زیادی هم داشت می توان قابل ذکر شد که :

-        تیم ها و سرپرستانی که قادر به بازی و آماده شرکت در مسابقات نیستند ، قبل از شروع لیگ باید به هیئت فوتبال اعلام کنند نه بعد از شروع لیگ .

-     برخورد بعضی از سرپرستان تیم ها بعد از شکست تیمشان با هیئت فوتبال ، و کمیته داوران اصلاً در شان و شخصیت یک چهره ورزشی و فرهنگی ن نیست .

-        فریاد بعضی از افراد بین تماشاگران و طریقه صحبت و لحن توهین آمیز به هیئت فوتبال و داوران این بازیها به طور یقین به آینده فوتبال و نسل بعد لطمه جبران ناپذیری خواهد زد .

-        نظارت بیشتر هیئت فوتبال و کمیته داوران بر انتخاب زمین بازی ، انتخاب داور ، بررسی نحوه قضاوت دیدارها (که در بعضی موارد قضاوت های ناعادلانه صورت گرفت)  و .....

در پایان جدول این بازیها را خواهیم دید :



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 میثم فتحی نیا بوکسور شهرستان گتوند با برد امروز در مقابل حریفی از کهگلویه و بویراحمد ، پا به فینال این دوره از مسابقات گذاشت .

به گزارش نشریه صالح شهر در گفتگو با رئیس هیئت بوکس شهرستان گتوند عباس فتحی نیا ، مسابقات انتخابی بوکس منطقه 5 کشور جهت انتخابی تیم ملی ، با پشتیبانی آب نیرو  امروز چهارشنبه  29 آذر روز دوم خود را در شهرستان گتوند پشت سر گذاشت .

امروز از ساعت 18 بوکسور وزن 75 کیلو  شهرستان گتوند میثم فتحی نیا در مقابل صالح ال بو غبیش از کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفت .این رقابت بسیار حساس با تلاش مستمر میثم فتحی نیا  و حمایت بی دریغ و پرشور و پرتعداد هواداران شهرستان ، در نهایت با نتیجه 12 -9 به سود بوکسور شهرستان گتوند به پایان رسید.

میثم فتحی نیا با این برد ارزشمند به فینال این دوره از مسابقات راه یافت .امید است فردا نیز با اقتدار از سد رقبای خود بگذرد که این مهم ، تلاش این بوکسور و حمایت بیش از پیش هواداران پرشور  شهرستان را میطلبد



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات بوکس بزرگسالان منطقه پنج کشور از 28 لغایت 30 آذرماه به میزبانی شهرستان گتوند استان خوزستان در حال برگزاری است. این دوره از مسابقات با حضور استانهای اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس وکهگیلویه و بویر احمد انجام می شود.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از اداره ورزش و جوانان گتوند ورزش پرجاذبه بوکس از مدتی قبل در شهرستان گتوند با دارا بودن استعدادهای فراوان در ورزشهای جمعی و بخصوص قهرمانی انفرادی راه اندازی شده است که در اولین اقدام مسابقات بوکس بزرگسالان کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می گردد.

محل برگزاری مسابقات ،سالن چند منظوره پهلوان تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند می باشد.

امشب و در اولین شب این بازیها که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد، ابتدا مهندس کاظمی ریاست محترم هیات بوکس استان خوزستان و سپس همایون اردلان دبیر محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

آیین افتتاحیه و معرفی تیمهای شرکت کننده و همچنین رژه تیمها از مقابل جایگاه و تماشاگران با تشویق حضار همراه بود و بوکسورها نیز به ابراز احساسات و تشکر از مدعوین و تماشاگران پرداختند.

این مسابقات با حضور جناب آقای نهرودی سرمربی بوکس تیم ملی ایران برگزار گردید.



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند،دزفول -فرماندار گتوند خواستار حمایت شهرداران و دانشگاه ها از تیم ها و باشگاههای ورزشی این شهرستان شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ˈهوشنگ محمدپورˈ در نشست شورای ورزش این شهرستان با اشاره به مشکلات ورزشی گتوند گفت: با امکانات موجود نیز می توان فعالیت های ورزشی قابل قبولی انجام داد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش پهلوانی در گتوند افزود: ضرورت ورزش پهلوانی انکار ناپذیر است ،پهلوانی و قهرمانی با هم شخصیت یک ورزشکار را شکل می دهند و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش پهلوانی و اخلاق توجه شود.
محمد پور گفت: اداره ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در شهرها و روستاهای تابعه باید تلاش مضاعفی انجام دهد ضمن اینکه باید از پتانسیل و تجربه پیشکسوتان ورزش در این راستا بهره گرفته و بین آنان و جوانان ارتباط عاطفی برقرار کرد.
فرماندار گتوند افزود:اداره ورزش و جوانان باید از هیات های ورزشی حمایت بیشتری به عمل آورده و آنها را تقویت کند ضمن اینکه رشته های ورزشی که فاقد هیات هستند نیز باید فعال شوند.
محمد پور همچنین به برخی مشکلات ورزش در گتوند اشاره کرد وگفت: سالن های ورزشی گتوند از نظر روشنایی و کفپوش با مشکلاتی مواجه هستندکه باید هرچه سریعتر برطرف شود.
وی امکانات ورزشی گتوند را متناسب با نیاز این شهرستان ندانست و از اداره ورزش وجوانان گتوند خواست برای رفع کمبودهای ورزشی و گسترش امکانات ورزشی در شهرستان تلاش کند.
وی نبود حامی مالی و خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات ورزش گتوند بیان کرد و گفت: این کمبودها موجب شده تا در مواردی شهرستان گتوند نتواند میزبانی برخی مسابقات را داشته باشد.
در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی گتوند به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.