تاريخ : 22 / 3 / 1395برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار با خانواده شهید جعفری در شهر ترکالکی با حضور ریاست محترم بنیاد شهید گتوند و همرزمان شهید

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گروه آهنگ هستی صالح شهر یکی از گروهای فعال با فعالیت های فرهنگی در صالح شهر سالیانه چندین برنامه متنوع برگزار میکند .

سرکار خانم احمدی عضو این گروه امروز در پیامی خبر از برگزاری کلاس اموزش زندگی خانواده در صالح شهر خبر داد .

این کلاس آموزشی امروز در حالی ساعت 18:00 در دارالقران برگزار می گردد که شرکت برای بانوان صالح شهر آزاد می باشد و می توانند جهت استفاده از این برنامه حضور پیدا کنند .

گفتنی است استاد کریم سخنران و مدرس این کلاس آموزشی خواهد بود و در زمینه ارتباط فرزندان با والدین ، سبک زندگی خانواده و فرزندان سخن خواهد گفت .



تاريخ : 18 / 3 / 1395برچسب:, | 5 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مژده ای منتظران ماه خدا آمده است / ماه شب‌های مناجات و دعا آمده است ماه دلدادگی بنده به معبود رسید / بر سر سفره شاهانه گدا آمده است…..

رمضان از مصدر «رمض» به مفهوم شدت گرما و تابش آفتاب بر رمل… معنا شده است. انتخاب چنین واژه‌ای به راستی از دقت نظر و لطافت خاصی برخوردار است چرا که سخن از گداخته شدن است و شاید به تعبیری دگرگون شدن در زیر آفتاب گرم و سوزان نفس و تحمل ضربات بی امانش، زیرا که رمضان ماه تحمل شدائد و عطش است.

نگوییم؛ رمضان آمد بگوییم ماه رمضان آمد

رمضان اسمی از اسماء الهی است و نباید آن را به تنهایی ذکر کرد مثلا ً بگوییم رمضان آمد یا رفت، بلکه باید گفت ماه رمضان آمد، یعنی ماه را باید به اسم اضافه کرد. در این زمینه هشام بن سالم از حضرت امام محمد باقر (ع) نقل روایت می‌کند و می‌گوید: ما هشت نفر از رجال در محضر حضرت ابی جعفر امام باقر (ع) بودیم، پس سخن از رمضان به میان آوردیم. امام علیه السلام فرمود: نگویید این است رمضان و نگویید رمضان رفت و یا آمد، زیرا رمضان نامی از اسماء الله است که نمی‌رود و نمی‌آید که شیء زائل و نابود شدنی می‌رود و می‌آید، بلکه بگویید ماه رمضان، پس ماه را اضافه کنید در تلفظ به اسم، که اسم، اسم الله می‌باشد، و ماه رمضان ماهی است که قرآن در او نازل شده است و خداوند آن را «مثل» و «عید» قرار داده است همچنانکه پروردگار بزرگ، عیسی بن مریم (س) را برای بنی اسرائیل مثل قرار داده است، و از حضرت علی بن ابی طالب (ع) روایت شده که حضرت فرمود: شما به راستی نمی‌دانید که رمضان چیست (و چه فضائلی در او نهفته است!)

لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 3 / 1395برچسب:, | 5 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم بزرگداشت یاد و خاطر حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در صالح شهر برگزار گردید .

در این مراسم که در ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط برادر علایی آغاز گردیده بود سپس با سخنرانی امام جماعت محترم صالح شهر ادامه یافت .

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین شهری ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، خانواده محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، بسیجیان و مردم خوب و همیشه در صحنه صالح شهر حضور داشتند ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند .

حجه السلام والمسلمین حاج آقا داور نیا در این سخنرانی از صدر اسلام سخن به میان آورد و افزود اسلام به معنی تسلیم در برابر خداست. اسلام دین قانون و عمل است . اسلام سریع‌ترین دین از لحاظ گسترش و رشد در میان ادیان دنیا است. اسلام رحمانی به دنبال کسب رضایت خداوند است، چرا که اسلام یعنی تسلیم خداوند بودن. مهمترین هدف مسلمان کسب رضایت پرودگار است. زندگی اسلامی زندگی است که خداوند معنای آن، داور آن، و غایت و هدف آن است. مؤمن واقعی به دنبال رضوان خدا است.

ایشان در ادامه به مجاهدت های زیادی که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند اشاره کردند و گفتند : اقتدار و عزت امروز ایران مرهون مجاهدت‌های امام، شهدا و رهبری است و راه و مکتب آن حضرت باید برای نسل جوان تبیین شود.

امام جماعت صالح شهر در پایان این سخنرانی از جنایات هولناک و وحشتناک داعش در سوریه و عراق سخن گفت و افزود : این گروه تروریستی جان هزاران کودک و زن و مرد را با افکار پلید و نابخردانه خود میگیرد و این کار ناپسندانه که به نیات مختلف و نقشه های شوم و ننگین آمریکا و اسرائیل صورت گرفته از دید خداوند بدور نخواهد ماند و به زودی نیست خواهد شد .

این مراسم با مداحی و سینه زنی مداح خوب اهل بیت حاج مجید علیزاده به پایان رسید .

 



تاريخ : 3 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بیتا زنگنه دختر خانم خردسال خوزستانی است که به قول خودش شیعه زاده ای عاشق اهــل بیت علیهم السلام است . وی در برنامه های مختلف فرهنگی و جشن ها و اعیاد مذهبی در سـطح  استان خوزستان ، در صحنه حاضر شده وبا اجرای برنامه شعرخوانی و شاهنامه خوانی همراه با دکلمه موجب اعجاب  همشهریان گشته و توجه بسیاری از خانواده ها و مسئولین را به خود جلب نموده است . بیتا به گفته خودش هشت سال دارد و تک فرزند است ، خــانواده او  ساکن صالح شهر گتوند و پدرش در بخش ام  دی اف  سازی کار میکند .  بیتا از سه سالگی به کمک  مادرش در خانه شعر خوانی و حفظ اشعار را شروع کرده و تا کنون موفق شده بالغ بردوهزار بیت از سروده های شعرای بزرگ میهنمان را از بر کند . استعـــداد فوق العاده بیتا در یادآوری اشعار و انجام مشاعره است ، بطوری که قادر است برای دفعات مـــکرر و طولانی در روی صحنه و در برابر چشمان بهت زده تماشاچیان به خواندن ابیات شعر بر  اســـاس آخرین حرف بیت ارائه شده ادامه دهد . نحوه قرائت شعراویعنی دکلمه روی صحنه وجــــــلوی دوربین تلویزیون نیزاز نکاتی است که هربیننده ای رامجذوب میسازد.او می تواندباحرکات دست و صورت و هماهنگی چهره با احساس، هر شعررا به گونه ای بخواندکه مخاطب براحتی بـــا آن ارتباط برقرارکند وخصوصاً در خواندن شعرهای حماسی دینی ومیهنی از تبحرخاص وخـــدادادی برخورداراست.موفقیت  بیتا در این سن کم ، از یک سو بیانگر استعدادذاتی وی وقــــدرت نفـــوذ تربیت والدین درفرزندان است وازسوی دیگرنشانـگر  وجود استعدادهای فراوان در جای جـــــای میهن اسلامی و خصوصاً مناطق به ظاهر محروم روستایی است .  با وجود منابع بسیارغنی درادبیات کشورمان، حیف است که به این استعدادها توجه نشود، و بــر مربیان و والدین است که درانجام وظایف تربیتی و کمک به شکوفا گشتن این استعدادهای گمنام همت نمایند . محمد علی زنگنه 37 ساله مـهندسی کشاورزی و زیبا جمشیدوند خانه دار ، پدر و مادر بیتا این نونهال نخبه خوزستانی ضمن شکر به درگاه خداوندی بــــخاطر نعمت وجــود این فرزند شایسته ، به ما گفتند که در تربیت و پرورش بیتا ازهیچ تلاشی فروگذارنکرده انـــد و خصوصاً مادرش در هدایت و راهنمایی او سهم زیادی داشته است . امـا از این مرحله بــه بــعد احساس میشود که بیتا خانم باید زیر نظر مــربیان  ویژه در سطوح بالاتری قرار گیرد تا بتوانــد به صورت علمی و برنامه ریزی شده پله های ترقی را طی نماید . به همین خاطـر  از مسئولــین آموزش وپرورش و یا هرکس دیگری که دراین زمینه احساس مسئولیت میکند مثلاً مرکز ملی  پرورش استعدادهای درخشان انتظار دارد نسبت به جذب ، هدایت ، و پرورش این نــوجــوان  اقدام و یا به هر طریق به والدین او کمک نمایند .
این گزارش حاکیست ، بیتای خردسال به ما گفت که از پدر و مادر بزرگوار و مربیان زحمـتکش و تمام هم استانی ها و مردم  عزیز شهرم صالح شهر و همچنین نشریه شاهد شهرستان گتــوند و صالح شهر که مشوق او بوده اند تشکر می کند و تصمیم  دارد در آینده با حـفظ همــین روحـیه علاقه مندی به شعر و ادبیات ، در رشته پزشکی درس بخواند .

نشریه شاهد برای این هم استانی و هم شهری جوان و تمامی استعدادهای کشف شـده و نــشده  ایران اسلامی آرزوی توفیق و  سربلندی دارد .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چهارمین دوره مسابقات والیبال صالح شهر که از طرف هیئت ورزشی صالح شهر برگزار گردیده بود تیم خوب کشاورز شهرک نهضت بر سکوی قهرمانی ایستاد .

در این دوره از مسابقات که 8 تیم و در دو گروه a و b شرکت کرده بودند تیم های فولاد و عقاب از صالح شهر و تیم کشاورز شهرک نهضت و پاس حمزه به دوره نیمه نهایی راه یافتند که پس از رودررویی با هم به صورت ضربه دری تیم های پاس شهرک حمزه و تیم شهرک نهضت به فینال راه یافتند .

فینال این مسابقات که در روز جمعه برگزار گردیده بود تیم کشاورز شهرک نهضت توانست با یک بازی خوب و حرفه ای 3 ست را ازآن خود کند و قهرمان شد .

نتیجه ست های بازی فینال :

ست ها :               s4     s3      s2     s1

پاس شهرک حمزه : 25     23     26     11

کشاورز نهضت :      22     25     28     25

گفتنی است در پایان این مسابقات سید سعید موسوی از تیم پاس شهرک حمزه به عنوان بهترین بازیکن اخلاق شناخته شد و هدیه ای نیز به او تقدیم شد . همچنین داوران این مسابقات آقایان فرهاد زمانی ، مرتضی زلقی ، امیر عسکری و امین زمانی نیز تقدیر شدند .



تاريخ : 1 / 3 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شورای ورزشی صالح شهر به سرپرستی آقای علی بهداروند از اوائل سال 1394 برای شروع و برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی در این شهر تلاش کردند که در ابتدا با ابلاغ به همه دسته جات ورزشی خواستار اقدام به بیمه کردن بازیکنان آن دسته جات تیم ها شد مسابقات ورزشی در ابتدا با مسابقات والیبال شروع شد در سال گذشته مسابقات والیبال در سه رده سنی بزرگسالان با حضور 6 تیم در هر دوره برگزار شد که بعد از پایان مسابقات با اهدای جوایز کاپ های قهرمانی از تیم های اول تا سوم تقدیر به عمل آمد .

در مسابقات فوتبال که در سه دوره و در رده های جوانان با عنوان هفته دفاع مقدس در تابستان با حضور 5 تیم برگزار شد که در پایان تیم عقاب صالح شهر قهرمان مسابقات شد و همچنین مسابقات فوتبال چمنی مصنوعی در آذر ماه با عنوان هفته بسیج با حضور 10 تیم در دو گروه 5 تیمی برگزار شد که در پایان دسته ورزشی شاهین با برتری در ضربات پنالتی تیم فوتبال کشاورز را شکست داد و قهرمان مسابقات شد که با اهدا کاپ و جوایز قهرمانی از تیم ها تقدیر به عمل آمد .

و آخرین مسابقات سال 1394 مسابقات فوتبال بزرگسالان دهه مبارک فجر که از اواسط بهمن ماه با حضور 5 تیم شروع شد که در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 10 امتیاز از 4 بازی قهرمان این مسابقات شد و کاپ قهرمانی را کسب کرد .



امام جمعه ، معاون فرماندار ، سرهنگ کنگری و جمعی از مسئولان محلی شهرستان گتوند روز چهارشنبه به مناسبت روز جانباز با 2 جانباز دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز از ایثارگری جانبازان و تحمل سختی های ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس آنان تجلیل کرد و افزود:جانباز شهید زنده است که همواره باید گرامی داشته شود.
امام جمعه گتوند با اشاره به ایثار و تحمل سختی خانواده جانبازان افزود:خانواده جانبازان و خصوصا همسران آنان که شبانه روز به این عزیزان خدمت می کنند جایگاه ویژه ای نزد پرودگار متعال داشته و امنیت و آرامش و داشته های کشور وانقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است .
در این دیدار جانبازان به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
علی قاسمی جانباز 70درصد در سال 61 در پدافندی خرمشهر از ناحیه پا ، کمر و کلیه مجروح
شد.
عبدالرضا شوشتری دیگر جانباز 70 درصد نیز در سال 63 در عملیات بدر در شرق دجله در منطقه جزیره مجنون بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست و پا مجروح گردید.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.
چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز نامگذاری شده است.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : در هفته بزرگداشت مقام معلم،مهندس رستمی شهردار و اعضای شورای اسلامی صالح شهر، از مدارس سطح شهر بازدید کردند و هفته معلم را به زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نمودند. در این ملاقات صمیمانه مهندس رستمی شهردار صالح شهرضمن عرض تبریک اعیاد و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم، از تلاش های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تجلیل نمودند وی هدف از بازدید مدارس سطح شهر را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود. در این دیدارها هر یک از مدیران به بیان مشکلات مربوط مدارس خویش پرداختند و خواستار همکاری جهت مرتفع نمودن مشکلات شدند و از مساعدت های شهرداری و شورای اسلامی شهر به مدارس سطح شهر تقدیر و تشکر کردند.

لطفا عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

تیم دانش آموزی پایه چهارم دبستان شهید چمران صالح شهر با شرکت در مسابقات جابربن حیان موفق به کسب برترین عنوان در استان خوزستان شوند .

این تیم از دانش آموزانی به نامهای علیرضا دادور ، شایان عبدالی ، محمد امین نجف زاده ، ابوالفضل راشدی جو که توسط راهنمایی های سرکار خانم فاطمه احمدی راد و با مدیریت آقای بهرام بساک تشکیل شده است .

مسابقات جابربن حیان یک رقابت دانش آموزی است که هر ساله تنها یک بار برگزار می شود که در آن دانش آموزان به رقابت طرح ها و تحقیقات پژوهشی و علمی خود می پردازند .

در این مسابقات که یکی از مهمترین و حساس ترین مسابقات دانش آموزی در سطح استان است طرح های که دانش آموزان آماده نموده اند کارشناسی شده و بهترین طرح و ایده و پژوهش انتخاب می شود .

مدرسه شهید چمران با مدیریت محترم آن جناب بهرام بساک و زحمات خانم احمدی راد و دانش آموزان عزیز نیز طرح تخته پاک کن سبز با ماده گیاهی مخصوص پاک کردن وایت برد را معرفی نمودند که با توجه به داوری و بررسی این طرح برترین ساخت در بین طرح های معرفی شده بود و موفق به کسب بهترین عنوان این مسابقات گردید .

این تخته پاک کن از موادی که برای جلوگیری از بین رفتن سطح وایت برد و همچنین استفاده نکردن از الکل برای پاک کردن این تخته ها ( که استفاده مداوم از الکل به پوست و دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد میکند ) توسط این تیم ساخته شده است .

گفتنی است این طرح پس از انتخاب به عنوان برترین طرح استانی ، به جشنواره کشوری نیز راه یافته است .

در پایان این مسابقات لوح تقدیری به دانش آموزان این مدرسه و مدیریت محترم آن اهداء گردید .

مدیریت این سایت کسب این عنوان را به دانش آموزان ، خانواده های آنها ، سرکار خانم احمدی و مدیریت زحمتکش این مدرسه جناب آقای بساک ، تبریک گفته و امیدوار است در آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند .



قشنگ ترین روز خدا بزرگداشت پاکترین شغل دنیا برشریفترین بندگان خدا مبارک باد

12 اردیبهشت ماه مصادف است با بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم

پیشرفت و موفقیت نسل آینده ما با دستان پاک معلمین رقم خواهد خورد .

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری  و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز ، شهرستان گتوند به ویژه شهر عزیزمان صالح شهر مشق عاشقي مي كنند ، برای همه  این عزیزان سلامت، سعادت و خوشبختی آرزو نموده، اميدوارم كه با توجه به تمام کم و کاستی هایی که وجود دارد ، به مدد خداوند متعال ، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر  باشيم.



همزمان به سراسر کشور ، آئین اعتکاف همانند هر سال در مسجد جامع صالح شهر ویژه خواهران با شکوه خاصی برگزار گردید  .

در این آئین که خواهران معتکف حضور داشتند معتکفین در این ایام به عبادت خدای متعال پرداخته و برای یکسال خود از گلستان معنویت ره توشه برداشتند.

معتکفین در این مراسم ضمن اینکه 3 روز روزه دار بودند از برنامه های نظیر رو خوانی قرآن ، سخنرانی و ... بهره مند شده بودند .

صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر می باشد که مراسم معنوی اعتکاف هر ساله تنها جهت خواهران در مسجد جامع برگزار میگردد که امید میرود سالهای آینده این آئین جهت براردان نیز مهیا گردد تا برادران هم بتوانند از معنویات آن بهره لازم را ببرند .



تاريخ : 29 / 1 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اسكان 35خانوار سيل زده درشهرستان گتوند

گتوند-ايرنا-معاون فرماندارگتوند از اسكان 35خانوار از سيل زدگان درشهرهاي جنت مكان و صالح شهر دراين شهرستان خبر داد.

 به گزارش ايرنا پرويز رضايي روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اثر بارندگي شديد و جاري شدن سيلاب 20خانوار از عشاير در حوالي شهر جنت مكان و 15خانوار از عشاير در اطراف شهر صالح شهر براثر بالاآمدن آب رودخانه فصلي در محاصره سيلاب قرار گرفتند.
وي با اشاره به حضور به موقع نيروهاي امدادي ستاد بحران شهرستان در مناطق سيل زده افزود: با كمك ستاد بحران وتمهيداتي كه انديشيده شد سيل زدگان از مرگ نجات يافته و در مركز خدمات جنت مكان و مدرسه صالح شهر اسكان داده شدند.
معاون فرماندارگتوند با اشاره به اينكه آذوقه ،چادر ، پتو و ديگر امكانات رفاهي براي سيل زدگان مهيا شده است افزود: هم اكنون اين خانوارها در وضعيت مطلوبي قرار دارند.
رضايي درادامه افزود: بر اثر بارندگي ، تگرگ و تند باد شديد پنجشنبه تا كنون خسارات زيادي از جمله تاسيسات زيربنايي آب وبرق،ابنيه، پل ها، قطع درختان ،تخريب ديوارها ، راههاي ارتباطي ، باغات وزمينهاي كشاورزي رسيده و ميزان اين خسارات تاكنون مشخص نشده است.
معاون فرماندارگتوند گفت: ستاد بحران شهرستان به محض اطلاع واعلام ستاد بحران استان در خصوص بارندگي و وزش باد شديد درحالت آماده باش قرار داشت و با تشكيل جلسه هشدارها و وقايع احتمالي به اطلاع اعضاي ستاد داده شد.
وي در پايان از شهروندان ،روستائيان ،عشاير وكشاورزان هشدار داد تا از كنار رودخانه ها ومسيل هاي آب دور شده و آمادگي لازم جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالي را داشته باشند.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعيت داراي دو بخش مركزي و عقيلي و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، تركالكي ، سماله ، جنت مكان و نيز 45 روستا مي باشد.



تاريخ : 28 / 1 / 1395برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از چند روز گذشته در شهر صالح شهر آغاز شد.

با توجه به اهمیت مراسم اعتکاف ، ثبت نام این مراسم از روزهای گذشته همانند سایر شهرهای کشور در صالح شهر نیز آغاز گردیده است .

این مراسم که هرساله در صالح شهر جهت خواهران برگزار می شده ، امسال نیز همانند سالهای پیش از 13 رجب برگزار خواهد شد و خواهران محترم می توانند همه روزه در تایم صبح با مراجعه به پایگاه خواهران ام سلمه و سرکار خانم زاهدی مسئول ثبت نام ، جنب مسجد جامع صالح شهر ، ثبت نام خود را تکمیل و خود را جهت حضور در این مراسم آماده نمایند .

گفتنی است سال گذشته آیین اعتکاف در شهرصالح شهر با شرکت 200 نفر از بانوان در مسجد جامع این شهر برگزار گردید .

حدود 6 میلیون تومان از طریق خیرین و کمک های مردمی جمع آوری گردیده بود که تمام مبلغ جمع آوری شده به این مراسم اختصاص داده شد .

در این مراسم در نوبت های صبح و عصر از مداحان شهرستانی و استانی دعوت بعمل آمد تا به مداحی و مرثیه خوانی بپردازند و از دیگر برنامه های اجرا شده برگزاری مسابقات حضوری و غیر حضوری بود که توسط امام جماعت محترم صالح شهر حاج آقا داور نیا طراحی گردیده بود که با اهداء جوایز از برندگان تقدیر شد .

 

 



تاريخ : 23 / 1 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 1 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دختر نوجوان صالح شهری فیلمساز برتر جشنواره دانش آموزی استان شد

افتخاری دیگر برای مردم صالح شهر  و شهرستان گتوند

آتنا انصاری فرزند اسماعیل انصاری متولد 1379 که در کلاس نهم مدرسه شاهد عفاف شهرستان اهواز درس میخواند با ساخت فیلم کوتاه و حضور در چهارمین جشنواره استانی نوجوان سالم در مقاطع (ابتدایی ، متوسطه اول و دوم ) توانست بعنوان برترین فیلمساز معرفی و موفق به لوح و تندیس این مسابقات گردد .

نوجوان صالح شهر که تنها 15 سال سن دارد با ساخت فیلم کوتاهی با موضوع تاثیر فیلم نامناسب رایانه ای بر کودکان که یکی از معضلات و مشکلات عصر حاضر در جامعه ما می باشد ، برترین سازنده معرفی و توانست به مسابقات کشوری راه پیدا کند .

این سری از مسابقات که چهارمین مرحله از آن می باشد مورخه 1395/01/21 در شهرستان اهواز برگزار گردید .

این موفقیت را به خانواده این نوجوان ، مردم صالح شهر و شهرستان گتوند و جامعه فرهنگ و هنر تبریک عرض نموده و موفقیت های روز افزون را برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم .



تاريخ : 15 / 1 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ایام تعظیلات نوروز تعدادی از معلمین زحمتکش اقدام به بازسازی و تعمیرات بخشی از مدرسه شهید چمران صالح شهر نمودند که این اقدام با بازدید دکتر انصارپور و کمک مالی ایشان همراه بود . 

 

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 1 / 1395برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فلسفه ی تیراندازی هوایی چیست؟(نوشته شده توسط : رسول نوری کارشناس ارشد برنامه ریزی روستایی)

فلسفه ی تیراندازی هوایی درمراسم های عزا وشادی رادوچیزمی توان دانست:
1-درگذشته های بسیاردورمردم معتقدبودندهمانطورکه باران ازآسمان می باردهمه چیزازآسمان به زمین می رسدوگاهاخانه ی خدارادرآسمانها میدانستندبرای برآورده شدن تمام نیازهایشان دست به سوی آسمان درازمی کردندوهمین طورمعتقدبودندکه همه ی بلاهاهم ازآسمان نازل می شوندوشیطان وشوم بختی وفرشته ا ی بنام آل که علت بیشترمرگ ومیرهابود  درآسمان جای دارد.پس هرگاه مصیبتی برکسی واردمی شدبه گمان خودشان برای آنکه آن مصیبت ادامه پیدانکندوازآن خانواده دورشودبه طرف آسمان تیراندازی می کردند.ومعتقدبودندبااین کارفرشته ای راکه مامورمرگ وبدبختی خانواده بوده دورساخته اند.
-2-درزمانهای قدیم که زندگی عشایررونق داشت وحکومت مرکزی جودنداشت که امنیت رابرقرارنمایدنقش مردان درزندگی عشایری بسیارپررنگ بودوداشتن فرزندپسربرای خانواده های عشایری بسیارباارزش بودوبه همان اندازه داشتن دختربرای خانواده هاخوشایندنبود.چون مردان قبیله بودندکه کارهای سخت راانجام می دادندوازکیان خانواده وایل دفاع می کردند.هرگاه  مردی ازقبیله می مردبرای اینکه به طوایف وقبایل دیگربفهماننداگرچه یک مردازمامرده است اماجوانان ومردان دیگری درقبیله داریم که تفنگ اورابردارندوازکیان قبیله دفاع نماینداسب وتفنگ اوراکتل می کردندوبه گرد(دور)اومی چرخیدندوتیراندازی هوایی می کردندواگرنوزادپسری به جای اومانده بوددرمرثیه خوانی وابیاتی که خوانده می شدزبان حال مرحوم این بودکه تفنگم رابرای پسرم نگه داریدتاازایل دفاع کند.امادرمراسم هیچ یک ازمادران وشیرزنان تیری بسمت آسمان روانه نشد.اماباگذشت زمان وبوجودآمدن زندگی شهری بسیاری ازرسومات عشایری ازجمله تیراندازی وکتل بستن درفراق مردان ایلات  ازبین رفت کمرنگ  ومنسوخ شدند.توضیح اینکه رفتارها ورسومات ایلات چه بختیاری وعرب وکردو...بااندکی تغییربسیاربه هم شبیه بوده اند.
متاسفانه چندسالیست بدون توجه به فلسفه ی کاردوباره اقدام به تیرهوایی درمراسم هامی شودویکی ازافتخارات درمراسم تشیع جنازه هامیزان تیریست که به هواپرتاب می شودوحمل سلاح وتیراندازی موجبات خسارات مالی وجانی گردیده است.
درعوض رفتارهای پسندیده که درگذشته وجودداشت بازسازی نشد.درگذشته های نه چندان دوررسم براین بودخانواده ی عزاداربه فکرتامین پذیرایی مهمانان نبودندوتامین غذای موردنیازمراسم هاازطرف خانواده های دیگرانجام می شدوخانواده ی صاحب عزادرگیرپذیرایی نمی شدوبعدازیک هفته چندنفرازبزرگان اززنان ومردان می رفتندواجاق آنان راروشن می کردند.ویااینکه درروزهفتم سلمانی می بردندوصاحب عزارااصلاح می کردندکه بسیارکارهای پسندیده ای بودندکه امروزه به فراموشی سپرده شده اند.دراین مقوله لازم است بزرگان واندیشمندان وجوانان تحصیلکرده نسبت به گسترش وترویج رفتارهای پسندیده ی ایلیاتی اقدام نموده واز رفتارهای اشتباه که نه سودی بحال جامعه داردونه باباورهاوزندگی امروزی سازگاری داردجلوگیری به عمل آورند.

رسول نوری کارشناس ارشد برنامه ریزی روستایی



تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : آخرین جلسه ی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گتوند با حضور برخی ازروسای کمیته ها برگزار شد.

IMG_1914به گزارش گتوندنیوز پرویز رضایی معاون فرماندار گتوند در ابتدای این جلسه گفت : آسیب ها و مضرات استفاده از مواد مخدر و تاثیرات شوم آن بر روی خانواده و اجتماع برکسی پوشیده نیست و این موضوع باعث می شود تمام اقدامات فرهنگی ، اجتمایی و حتی قهری دراین رابطه مورد انتظار است .

رضایی در ادامه بیان داشت آموزش وپرورش و دانشگاه ها و… و تمام کمیته های مربوطه باید اقدامات لازم جهت واکسینه کردن جامعه را انجام دهند .

محمد رادمان کارشناس دفترسیاسی فرمانداری باگله کردن نسبت به عدم برگزاری جلسات تخصصی صحبت های خود را آغازکرد و گفت : تمام کمیته ها باید جلسات تخصص خود را برگزار کنند

در ادامه رادمان استفاده ازمساجد و بالابردن ظرفیت های انجمن های مردم نهاد را ازمهمترین اقدامات مورد نیاز عنوان کرد و در ادامه ی جلسه نیز برخی روسا اقدامات یکساله ی خود برای ریشه کن کردن اعتیاد در شهرستان گتوند را عنوان کردند.
محمدعلی اسدی ریس اداره ی ارشاد گفت : برگزاری نمایشگاه های مختلف درمرکز شهرستان و حومه و چاپ پوستر و بنر و انتشار مقاله ، برخی از فعالیتهای این اداره در این زمینه به شمارمی رود .

IMG_1897سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند نیز طی سخنانی کوتاه بیان داشت : ادارات درحال حاضر بیش ازحد توان خود در این زمینه فعالیت دارند ئ از همه ی ظرفیت های خود استفاده می کنند .

کنگری درادامه گفت : برخورد قهری به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد و نیاز است تا فعالیتهای فرهنگی و آموزشی قابل توجهی در این زمینه انجام گیرد که سپاه آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با کمیته های مختلف را اعلام می کند.

ضامن مرادی ریس شورای شهرستان نیز با اشاره به سخن امام (ره) گفت : ما باید سخن امام را سرلوحه ی کار خود قرار داد که گفت ” ما می توانیم ” و در همه ی امور توانایی های خود را باور داشته باشیم .

مرادی در ادامه گفت : نوجوانان وجوانان بدانند که تحریم ها از آغاز انقلاب شروع شد و نه از سال های اخیر و ما با وجود این تحریم ها درجنگ ۸ ساله پیروز شدیم و این پیروزی نشان می دهد که درزمینه ی ریشه کن سازی مواد مخدر نیز می توانیم موفق باشیم .

وی همچنین بیان داشت : هزینه کردن در زمینه ی مسائل فرهنگی خود نوعی سرمایه گزاری برای ساختن ایرانی سربلند به حساب می آید و هرچه در این زمینه بودجه مصرف شود باعث رشد و شکوفایی بیشتر می گردد .

درادامه ی جلسه مسئولینی از آموزش وپرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور گزارشاتی از عملکرد خود را مطرح کردند .



تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طایفه بزرگ منجزی در بقعه بابازاهد گیلانی ( چلو ) تجلیل و قدردانی به عمل آوردند .

در این مراسم جمع کثیری از بزرگان تیره های مختلف منجزی از نماینده منتخب مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس دهم با ذبح و قربانی چندین گوسفند ، موفقیت وی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهراب گیلانی در مسجد جامع صالح شهر با تشکر از حضور حماسی مردم صالح شهر گفت: تشکر می کنم از تمام مردم در این شهر عزیز که در انتخابات شرکت کردید.

امروز بحث انتخابات تمام شده است و همه برادر و خواهر شدیم و از این به بعد باید به فکر ساختن شهر و روستاهای خود باشیم.

وی با بیان ناراضی بودن وضع منطقه گفت: مسولین و تمام مدیران منطقه باید تلاش کنند ما به دنبال تغییری هستیم که به دنبال آن پیشرفت ایجاد شود. هر سال باید پیشرفت نسبت به سال قبل داشته باشیم./

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع صالح شهر از شرکت عظیم مردم در انتخابات تقدیر و تشکر نمود .

مهندس عباس نوری ضمن تمجید از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت : امیدوارم هر دو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد .

کاندیدای دهمین دوره مجلس افزود : از همه کسانی که با آگاهی مرا پذیرفته و یا نپذیرفته اند تشکر می نمایم و این حضور مهم بود که بحمدالله به وقوع پیوست و مردم شرکت چشم گیری داشتند .

مهندس عباس نوری ضمن تبریک به منتخب مردم جناب آقای سهراب گیلانی ، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت همه باید با اتحاد و همدلی با منتخب مردم بتوانیم مشکلات را حل نموده و شهر و شهرستان های آبادی داشته باشیم .

مهندس عباس نوری در پایان این مراسم آرزوی فردایی بهتر برای صالح شهر با کمک هم را نمود .

در حاشیه این مراسم مردم صالح شهر از حضور ایشان و در بین مردم تقدیر نمودند و برای این عزیز آرزوی سلامتی نمودند .

گفتنی است مهندس عباس نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس از حوزه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه بودند که تعداد 11184 رای را کسب نمودند .



تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نتایج نهایی انتخابات در شوشتر و گتوند اعلام شد

سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت

فرماندار شوشتر با بیان اینکه شمارش آرا در حوزه اصلی شهرستان شوشتر و گتوند به پایان رسیده و سهراب گیلانی در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت، گفت: مشارکت واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند، 70 درصد بوده است.
حیدر نجفی از پایان شمارش آرا در مجموع 264 شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 188 شعبه اخذ رأی در حوزه اصلی شهر شوشتر و بخش مرکزی و دو حوزه میان آب و شعیبیه و 76 شعبه اخذ رأی نیز در حوزه فرعی گتوند و عقیلی مستقر شد.
وی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان شمارش آراء، سهراب گیلانی با کسب 36 هزار و 949 رأی از مجموع 131 هزار و 467 رأی مأخوذه در حوزه شهرستان شوشتر و گتوند و با کسب 28 درصد از کل آراء، در مرحله اول به طور قاطع به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
فرماندار شوشتر همچنین در خصوص نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان تصریح کرد: در شوشتر و حوزه‌های فرعی میان آب و شعیبیه به ترتیب آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری با 37 هزار و 424 رأی، آیت‌الله عباس کعبی با 33 هزار و 437 رأی، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر با 28 هزار و 409 رأی، آیت‌الله  سیدعلی شفیعی با 27 هزار و 601 رأی، آیت‌الله سیدکریم فرحانی با 25 هزار و 319 رأی، آیت‌الله علی فلاحیان با 24 هزار و 53 رأی و آیت‌الله محمد احمدی شاهرودی با 15 هزار و 751 رأی، حائز اکثریت آراء شدند.
نجفی مجموع آراء مأخوذه در انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان را 192 هزار و 33 رأی عنوان کرد و گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان شوشتر و گتوند 70 درصد بوده است.



تاريخ : 28 / 11 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در این جشنواره نرات اول تا سوم 6 پایه ابتدایی و چند پایه شرکت داشتند.

ابتدا علیدادی رییس اداره در مورد عملکرد آموزگاران تلاشگر توضیح داد ، سپس مهرابی زاده در مورد انتظارات آموزش و پرورش از آموزگاران تلاشگر دقایقی صحبت کرد.

در ادامه بساک کارشناس آموزش ابتدایی به جمع بندی مطالب جلسه پرداخت .

در پایان جلسه از طرف اداره به 21 نفر از برگزیدگان تلاشگر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

از معلمان صالح شهر آقایان علی محمدی ، جاویدانه ، صالحی ، حسنی و خانم بوستانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند تجلیل شد

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 11 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری مراسم استقبال از جانباز مدافع حرم در صالح شهر محمد عبدالهی گماری

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند : اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد

ملت شهید پرور ایران اسلامی مردم قهرمان و شهید پرور شهرستان گتوند اهالی محترم شهرها و روستاها ، امروز زاد روز خجسته پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت ملت بزرگ و انقلابی ایران است . سی و هشتمین بهار پیروزی را به شما تبریک عرض نموده از خدای بزرگ می خواهم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی که همانا رهبری امام (ره) ، ایمان و وحدت مردم است را جهت استمرار این شجره طیبه پایا و مانا بفرماید . امروز به شکرانه این پیروزی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن برای شکوه و عظمت این نعمت الهی ، با ایمان ، وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) هم پیمان خواهیم شد . و با مشت گره کرده به دهن بد خوهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم کوبید و استکبار جهانی بداند که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و با حضور گسترده در دو رویداد مهم و سرنوشت ساز راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به جهانیان ثابت خواهیم کرد ما توانستیم در عرصه های بین المللی در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم و ثابت کنیم جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان زهوقا .

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در ادامه این پیام مراسمات و برنامه های این دهه را تشریه نمودند .

برگزاری جشنهای روستایی عشایری در بخش مرکزی شهرستان گتوند در دهه فجر انقلاب اسلامی مراسمات شادی و سرور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گتوند ، در روستاهای کوشکک با همکاری شورا و دهیاری و حوزه مقاومت بسیج مقداد شهر جنت مکان و در روستاهای چغامله با همکاری بسیج و مدیران مدارس و شورا و دهیاری و در دهستان کیارس با حضور مدیران ادارات خدمات رسان آب روستایی بنیاد مسکن و ارشاد اسلامی و رییس کمیته عشایری و روستایی دهه فجر مهندس تاجوند و مدیریت آموزش و پرورش عشایر جناب آقای قنبری در شهرک پل پرزین همراه با جشنواره سنتی غذای محلی توسط دانش آموزان و اهداء جوایز به نفرات برتر اجرا گردید و جشنواره بازی های بومی محلی با حضور عشایر شهرستان در دهستان کیارس روستای سلامگاه با همکاری حوزه بسیج عشایر شهرستان با حضور مدیران ادارات و نهادها فرماندهی سپاه ناحیه گتوند اجرا گردید

 

 



دیدار جمعی از بانوان صالح شهر با مادر شهیدان نوری بمناسبت سالروز شهادت شهید محمد نوری

مادر شهيدان نوري: روي سنگ قبرم بنويسيد از مسئولين انتظار دارم به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند.

يكي از راه‌هاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان  ديدار از پدر و مادران شهدا مي‌باشد، ديدار از خانواده‌هاي شهدا افتخار بزرگي براي اين نسل مي‌باشد به همين منظور در سالروز شهادت شهيد محمد نوري جمعي از بانوان صالح شهر به ديدار مادر شهيدان نوري رفتند.

خانواده شهيدان نوري با تقديم كردن 2 شهيد و چندين جانباز دين خود را به انقلاب ادا نموداند، كه شهداي اين خانواده به نام شهيد محمد نوري كه در عمليات  كربلاي 5 در منطقه شلمچه و شهيد غلامحسين نوري كه در عمليات كربلاي 4 از ناحيه ريه و چشم شيميايي شده بود و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه شهادت رسيد.

در اين ديدار مادر بزرگوار شهيدان نوري، ضمن خوش آمد گويي به بازگو كردن نقش خانواده‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت.

اين مادر شهيد با بيان اينكه من همه‌ي شهداي صالح شهر را از خود مي‌دانم و با آمدن هر شهيد به صالح شهر براي آنها گريه كرده و با خانواده‌هاي آنها ابراز  همدردي نموده‌ام.

وي خطاب به بانوان حاضر در نشست گفت سعي كنيد فرزندان خود را عاشق امام حسين(ع) و ولايت تربيت كنيد. و مي خواهم من به عنوان مادر شهيد وصيت كنم كه همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب جوانان مطيع امام (ره) بودند شما نيز مطيع و فرمانبر مقام معظم رهبري باشيد و قدر ولايت را با تمام وجود بدانيد.

در خواستم اينست كه بعد از مرگم بروي سنگ قبرم بنويسيد تا مسئولان هميشه بدانند كه بايد به فكر مردم و اشتغال جوانان باشند صندلي كه به آن تكيه داده‌اند قيمت زيادي دارد زيرا براي اينكه مسئولان به اين صندلي برسند خون‌هاي جوانان زيادي ريخته شده است.

لطفاً ادامه مطلب را ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس فرج عبدالهی

فرزند خود را وقف حرم حضرت زینب (س) نموده ام



تاريخ : 30 / 10 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا