نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری حضوری قانون‌مدارانه و شجاعانه داشت و براساس بند به بند قانون عمل کرد.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شورای نگهبان با بررسی دقیق مفاد قانون انتخابات برای احراز صلاحیت کاندیداها تلاش کرده است و تلاش این شورا درخور تحسین است.وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده است، افزود: اجرای قانون برای شورای نگهبان از هر چیز دیگری بالاتر و والاتر است و به این دلیل کوشیده ‌است تا بهترین بررسی و دقیق‌ترین نتیجه برای انتخابات به دست آید.سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم، افزود: نباید سفارش‌های امام راحل را درباره قانون اساسی و جایگاه والای شورای نگهبان فراموش کنیم و در این باره همیشه باید سخنان ایشان نصب‌العین باشد تا از هرگونه انحراف و خطای احتمالی پرهیز شود.نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون فصل‌الخطاب همه اختلاف نظرها و سلیقه‌هاست و احترام به قانون تنها می‌تواند کشور را از شرایط سخت و دشوار برهاند و در این زمینه همه فعالان سیاسی و اجتماعی باید در این زمینه فعال باشند.وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان تلاش کرده است تا از همه توانایی خود در زمینه احراز صلاحیت‌ها استفاده کند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان کوشیده است تا بند به بند قانون را در احراز صلاحیت‌ها اجرا کند و باید در این زمینه به دلیل اجرای دقیق قانون از این شورا تشکر کرد. سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه همه باید به دنبال خلق حماسه سیاسی باشیم، گفت: رهبری معظم انقلاب در راستای ایجاد حماسه سیاسی تاکیدات زیادی داشته‌اند و باید در این زمینه از همه توان خود برای خلق این حماسه استفاده کنیم.وی تاکید کرد: کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات باید در راستای تشویق مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند و هرگونه تلاش در راستای مایوس کردن مردم از شرایط موجود نوعی گناه بزرگ به شمار می‌آید.



تاريخ : 4 / 3 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول-امام جمعه گتوند از نامزدهای انتخابات شوارهای اسلامی خواست از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈسیدحسین علوی اصلˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی به انتخابات پیش رو اشاره نمود و افزود: کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر وروستا در تبلیغات خود از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و خدا را مد نظر داشته باشند.
وی افزود:مردم نیز با بصیرت کافی فرد یا افراد اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه گتوند با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خرمشهر نشان داد قدرت و عظمت اسلام چگونه می تواند بر همه چیز غلبه کند.
وی به هفته جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و افزود: در دین مبین اسلام به تصریح بیان شده است که هر چیزی که به انسان آسیب وارد کند حرام است



تاريخ : 4 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا : این مراسم به همت وابستگی فرهنگی سر كنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول در سالن اجتماعات انستیتو آوراسیای دانشگاه استانبول برگزار شد كه با استقبال با شكوه استادان و دانشجویان و علاقه مندان به فرهنگ و تمدن ایران و زبان فارسی روبه رو شد. كتاب "دستور زبان عشق" از سروده های شادروان "قیصر امین پور"، كه از سوی "علی گوزل یوز"، رییس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و مدیر مركز شرق شناسی دانشگاه استانبول به زبان تركی استانبولی ترجمه و منتشر شده است ،سه شنبه شب طی مراسمی رونمایی شد.



تاريخ : 4 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعتکاف فرصت ‏بسیار مناسبى است تا انسانى که در پیچ و خم‏‌هاى زندگی مادى غرق شده، دوباره به خود بازگردد و اعمال و رفتار گذشته را بازبینی کند و از خداوند متعال بخواهد فرصتی دیگر در اختیارش قرار دهد تا بتواند کاستی‌های معنوی خود را جبران کند.

آرى! اعتکاف فصلى است ‏براى گریستن، براى ریزش باران رحمت، براى شستن آلودگی‌هاى گناه، براى تطهیر صحیفه اعمال ، براى نورانى ساختن دل و صفا بخشیدن به روح.

همه ساله همزمان با سراسر کشور، از 13 تا 15 رجب در مساجد صالح شهر نیز با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان آیین معنوی اعتکاف انجام می‌شود.

مراسم اعتکاف در صالح شهر بدلیل بازسازی بخشی از مسجد جامع صالح شهر ، در مسجد سید آقا میری در حال برگزاری می باشد .

 

 



تاريخ : 3 / 3 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«بصيرت خودتان را بالا ببريد، آگاهي خود را بالا ببريد حقيقت رابايد فهميد... نقش نخبگان و خواص اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان بلكه در ديگران بوجود بياورند، رسا بگوييد روشن بگوييد مبين بگوييد آنچه راكه ميفهميد سعي هم كنيد آنچه را كه فهميديد درست باشد.»

 

با توجه به اینکه در آستانه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر هستیم  و این ضرورت احساس می شود که شهروندان صالح شهری در فضایی آزاد، به دور از جنجال به بحث در ارتباط  با خواسته های خود از نامزدهای انتخابات، دغدغه ها و مشکلات حوزه انتخابیه شان، نظرات خود در مورد کاندیداها،  به بحث و تبادل نظر بپردازند.
اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه و همراه با رعایت نکات اخلاقی می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای انتخابی اصلح موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
- از اتهام زنی و استفاده از الفاظ و کلمات غیر اخلاقی و یا غیر متعارف اجتناب ورزید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.
- هر یک ساعت یک بار نظرات بازبینی و منتشر گردد.

اسامی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر صالح شهر پس از نهایی شدن تایید صلاحیت ها به همراه نظرسنجی در این همین صفحه منتشر خواهد شد

کاربرانی که آمادگی و تمایل ارسال نظرات خود به صورت فیلم یا صوت جهت انتشار در همین صفحه را دارند، می توانند فایل مورد نظر خود را در قالب های متداول از طریق ایمیل m_r_proje@yahoo.com  برای ما ارسال بفرمایند.



تاريخ : 3 / 3 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدير تعاون روستايي گتوند گفت: با وجود اين‌كه مدت زمان كمي از احداث بازارچه محصولات كشاورزي در اين شهرستان مي‌گذرد اما عملكرد آن‌ها تاكنون موفقيت‌آميز بوده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران حسين بهداروند اظهاركرد: بازارچه محصولات كشاورزي اتحاديه تعاون روستايي اين شهرستان 28 غرفه دارد كه هدف از راه‌اندازي اين بازارچه واگذاري غرفه‌ها به توليدكنندگان است.
وي افزود: به دليل اين‌كه محصولات در بازارچه‌ها به صورت جزئي به فروش مي‌رسند و توليدكنندگان تمايل به فروش عمده محصولات خود دارند، همكاري بيشتر و مشاركت آن‌ها در رونق اين بازارچه‌ها ضروري است.
مدير تعاون روستايي گتوند تصريح‌كرد: هم‌اكنون برنامه‌ريزي شده كه اين بازارچه به‌زودي به صورت بازارچه ميوه و تره‌بار يعني به صورت دو منظوره به فعاليت خود ادامه دهد تا توليدكنندگان بتوانند هم به صورت جزئي و هم به صورت عمده محصولات خود را به فروش برسانند.
بهداروندي خاطرنشان‌كرد: غرفه‌هاي موجود در اين بازارچه بيش از نياز شهرستان است، به گونه‌اي كه براي هر 50 هزار نفر در شهرستان، 10 غرفه نياز است. هم‌اكنون 28 غرفه در اين بازارچه موجود است و بنابراين به توسعه بازارچه نيازي نيست.
وي يادآورشد: تاكنون 13 هزار و 700 تن گندم توسط تعاون روستايي خريداري شده كه اين ميزان نسبت به سال‌گذشته افزايش داشته است.



رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان گفت: اعتراضات آن دسته از کاندیداهایی که صلاحیت آنها در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها مورد تایید قرار نگرفته است، به هیات عالی نظارت استان واصل شده و این اعتراضات به دقت در حال بررسی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه خوزستان، اظهاركرد: بررسی دقیق سوابق و مدارک داوطلبان و استعلام از مراجع چهارگانه و همچنين تحقیقات محلی در خصوص داوطلباني كه اعتراض خود را نسبت به تاييد نشدن صلاحيت‌شان اعلام كرده‌اند، توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان در حال انجام است.

وي با بیان اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی در نظام اسلامی، به لزوم ارائه شاخص‌های کاندیداهای اصلح طبق فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، توسط علما، اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان و اصحاب رسانه اشاره كرد و گفت: برنامه‌ریزی ویژه ای توسط این هیات جهت تعامل با نخبگان و معتمدین استان برای بالابردن مشارکت مردمی که مظهر تحقق حماسه سیاسی است، در دست تدوين است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خوزستان، همچنين بهمئی، عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان و نماینده رامهرمز در مجلس شوراي اسلامي نیز با تاکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب و همدلی در استان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو از همه نخبگان و فعالان رسانه‌ها درخواست كرد در تحقق این امر مهم مشارکت كنند.

وي از آمادگی این هیات برای همکاری با فعالان و اصحاب رسانه جهت تحقق حماسه سياسي در انتخابات امسال خبرداد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، لازم است همه داوطلبان صرفا نسبت به معرفی و اعلام برنامه‌های خود مطابق قانون اقدام و از حاشیه‌سازی به جد خودداری كنند.

بهمئي با اشاره به نظارت دقيق این هیات بر فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها از بررسی گزارش‌ها و تخلف‌هاي احتمالي اين افراد در این هیات خبرداد.

تمیمی، نماینده شادگان در مجلس شوراي اسلامي و همچنين عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان نیز در اين گفت‌وگو با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه معتمدین و نخبگان در این برهه زمانی، استفاده از جایگاه و ادبیات مردمی را جهت تحقق و خلق حماسه سیاسی مهم برشمرد.

وي ادامه‌داد: کاندیداهای انتخابات ‌باید از تهمت و افترا به‌شدت پرهیز كنند. هیات عالی نظارت استان به دقت ناظر كليه رفتارهای انتخاباتی و حرکت و منش داوطلبان است.

تميمي با بيان اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق و مدون تمام توان خود را جهت کاهش مشارکت مردم و ایجاد فضای ناامیدی و بی اعتمادی عمومی در جامعه ايران به کار می‌گیرد، افزود: از همه دست‌اندرکاران انتخابات و کاندیداها درخواست مي‌شود با توجه به مرّ قانون در رفتارهای انتخاباتی نسبت به تحقق و خلق حماسه سیاسی قدم بردارند.



تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار اهواز از اعلام نهايي و قطعي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده انتخابات شوراي شهر و روستاي اين شهرستان در 12 خردادماه خبر داد.
عبدالعزيز فدعمي  با اعلام این خبر اظهار كرد: بررسی صلاحیت داوطلبان از نخستین روز ثبت نام با ارسال اسامی به مراجع چهارگانه آغاز شد كه پس از استعلام از اين مراجع، صلاحيت 345 نفر توسط هيات اجرايي مورد تاييد قرار گرفت. پس از آن نتيجه بررسي‌هاي هيات اجرايي به هيات نظارت ارسال شد.
وي ادامه‌داد: دليل ردصلاحيت شدن برخي از افراد توسط هيات اجرايي، ناقص بودن مدارك لازم عنوان شد. همه افراد ردصلاحيت شده در يك مهلت قانوني اعتراض خود را اعلام كردند كه این اعتراضات مورد بررسي قرار گرفت.
فرماندار اهواز افزود: هيات نظارت شهرستان اهواز نيز به بررسي صلاحيت داوطلبان پرداخت؛ اين هيات در اين بررسي‌ها برخي از داوطلباني كه توسط هيات اجرايي مورد تاييد واقع شده بودند را تاييد نكرد. بدين ترتيب طبق قانون فرصتي براي اعتراض اين افراد قرار داده شد كه اعتراض‌ها در حال بررسي هستند.
فدعمي درباره زمانبندی انتشار اسامی افراد تایید صلاحیت شده و همچنین زمانبندی تبلیغات کاندیداها، تصریح کرد: اسامی افراد تایید صلاحیت شده 13 تا 15 خرداد منتشر می شود و کاندیداها از 16 تا 22 خرداد برای تبلیغات فرصت دارند.
این در حالی است که از روز گذشته برخی کاندیداهای تایید صلاحیت شده بر خلاف قانون و در حالی که فرصت قانونی تبلیغات هنوز آغاز نشده است، اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی کرده اند.



تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون سیما از افزایش پخش برنامه‌های انتخاباتی از سوم خرداد خبر داد و گفت: برنامه‌های مناظره از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پخش می شود.

علی دارابی، معاون رییس سازمان در امور سیما از رشد قابل توجه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های سیما از سوم خردادماه خبر داد و گفت: میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌های سیما می رود.

وی از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود در معاونت سیما قدردانی کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی این دوستان کار تجهیز و بازسازی استودیوها به پایان رسیده و تقریبا نصب دکورها نیز مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

معاون سیما از تجهیز و اختصاص ۶ استودیوی سیما برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی خبر داد و افزود: با افزایش شبکه‌های تلویزیونی در مجموع شاهد وسعت برنامه‌های انتخاباتی در این دوره خواهیم بود. برنامه‌هایی که پس از تصویب ریاست سازمان و ستاد انتخاباتی وزارت کشور از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی به بینندگان شبکه‌های سیما نوید داد پخش برنامه‌های پربیننده ، مجموعه های نمایشی نظیر «هوش سیاه ۲» و «مهرآباد» و دو سریال از شبکه های یک و دو سیما و فیلم‌های تلویزیونی همچنان در روزهای منتهی به انتخابات ادامه می یابد.

دارابی اضافه کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌ها می رود.

دارابی همچنین از جهت‌گیری برنامه‌های روتین «پایش، ثریا و دیروز، امروز، فردا» به سمت انتخابات خبر داد و گفت: ۲۰ نمونه پویانمایی برای انتخابات تولید شده است که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد.

تهیه ویژه ‌برنامه‌های انتخاباتی در بسته‌های کوچک ۳ دقیقه‌ای در زمینه قانون انتخابات، مسئولیت‌های رییس ‌قوه مجریه، دلایل حضور شورای نگهبان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر دارابی به آن اشاره کرد و اضافه کرد: در این دوره با تهیه میان‌برنامه‌های شاد و جذاب و تهیه زیرنویس‌هایی تلاش کرده‌ایم علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه؛ اطلاعات جامعی به رای‌دهندگان در زمینه سوالات انتخاباتی ارائه دهیم.

دکتر دارابی در پاسخ به این سوال که سیمای جمهوری اسلامی از چه زمانی برنامه‌های ویژه انتخاباتی خود را آغاز کرد؛ گفت: انتخابات رخدادی بزرگ در عرصه ملی است و رسانه ملی با همکاری با ستاد انتخاباتی وزارت کشور از بهمن ماه سال ۹۱ پخش این دسته از برنامه‌های خود را آغاز کرد و بر اساس جدول زمان‌بندی هر قدر به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم رشد پخش این گروه برنامه‌ها نیز افزوده می‌شود.



تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون سیما از افزایش پخش برنامه‌های انتخاباتی از سوم خرداد خبر داد و گفت: برنامه‌های مناظره از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پخش می شود.

علی دارابی، معاون رییس سازمان در امور سیما از رشد قابل توجه برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های سیما از سوم خردادماه خبر داد و گفت: میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌های سیما می رود.

وی از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود در معاونت سیما قدردانی کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی این دوستان کار تجهیز و بازسازی استودیوها به پایان رسیده و تقریبا نصب دکورها نیز مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

معاون سیما از تجهیز و اختصاص ۶ استودیوی سیما برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی خبر داد و افزود: با افزایش شبکه‌های تلویزیونی در مجموع شاهد وسعت برنامه‌های انتخاباتی در این دوره خواهیم بود. برنامه‌هایی که پس از تصویب ریاست سازمان و ستاد انتخاباتی وزارت کشور از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

وی به بینندگان شبکه‌های سیما نوید داد پخش برنامه‌های پربیننده ، مجموعه های نمایشی نظیر «هوش سیاه ۲» و «مهرآباد» و دو سریال از شبکه های یک و دو سیما و فیلم‌های تلویزیونی همچنان در روزهای منتهی به انتخابات ادامه می یابد.

دارابی اضافه کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میزگردها و برنامه‌های گفت‌وگو محور در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن شبکه‌ها می رود.

دارابی همچنین از جهت‌گیری برنامه‌های روتین «پایش، ثریا و دیروز، امروز، فردا» به سمت انتخابات خبر داد و گفت: ۲۰ نمونه پویانمایی برای انتخابات تولید شده است که از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد.

تهیه ویژه ‌برنامه‌های انتخاباتی در بسته‌های کوچک ۳ دقیقه‌ای در زمینه قانون انتخابات، مسئولیت‌های رییس ‌قوه مجریه، دلایل حضور شورای نگهبان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر دارابی به آن اشاره کرد و اضافه کرد: در این دوره با تهیه میان‌برنامه‌های شاد و جذاب و تهیه زیرنویس‌هایی تلاش کرده‌ایم علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه؛ اطلاعات جامعی به رای‌دهندگان در زمینه سوالات انتخاباتی ارائه دهیم.

دکتر دارابی در پاسخ به این سوال که سیمای جمهوری اسلامی از چه زمانی برنامه‌های ویژه انتخاباتی خود را آغاز کرد؛ گفت: انتخابات رخدادی بزرگ در عرصه ملی است و رسانه ملی با همکاری با ستاد انتخاباتی وزارت کشور از بهمن ماه سال ۹۱ پخش این دسته از برنامه‌های خود را آغاز کرد و بر اساس جدول زمان‌بندی هر قدر به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم رشد پخش این گروه برنامه‌ها نیز افزوده می‌شود.



تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند از افتتاح سه کتابخانه عمومی در مناطق محروم شهرستان گتوند تا پیش از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش سلام گتوند به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، هوشنگ محمدپور از توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان و همچنین از عملکرد اداره شهرستان و شهرداران شوراها و دهیارها در پیشبرد توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان به‌خصوص در روستاها تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در این شهرستان روزانه بر تعداد کتابخانه‌های عمومی اضافه می‌شود و این نشان از اتحاد و همبستگی بین مردم، مسئولان و خیرین است که بحث کتاب و مطالعه در گتوند از رونق خاصی برخوردار است.
وی اظهار کرد: از آنجایی که سه کتابخانه در شهرستان در حال راه‌اندازی و نزدیک به افتتاح است لازم می‌بینیم کتابخانه‌های عمومی روستاهای شهرک پنجم، پل پرزین و دشت بزرگ تا قبل ماه مبارک رمضان افتتاح شوند و برای بهره‌برداری در اختیار مردم مشتاق شهرستان گتوند قرار گیرند.
رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی و رئیس نهضت مطالعه مفید شهرستان گتوند افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مسابقه کتابخوانی مکتوب کتاب انتخابات لیله‌القدر نظام اسلامی که گزیده‌ای از آراء و فرمایشات مقام معظم رهبری است را در گتوند برگزار می‌کند که این مسابقه باید با اطلاع رسانی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت گسترده در بین عموم مردم و کارمندان برگزار شود.
وی اضافه کرد: همچنین باید همه پرسنل ادارات شهرستان گتوند به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند و نتیجه کار به فرمانداری گزارش شود.
وی گفت: بحث کتابخانه مرکزی شهرستان که از اهمیت خاصی برای اینجانب برخوردار است توسط فرمانداری و نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی و با همت خیرین این کار به سرانجام برسد.
فرماندار گتوند بیان کرد: با توجه به ایام کنکور و امتحانات سراسری دانش آموزان کتابخانه‌های عمومی شهرستان باید ساعات کار خود را افزایش دهند تا جوانان بتوانند با خیال راحت و آسوده در کتابخانه برای کنکور سراسری آماده شوند.



تاريخ : 29 / 2 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند - خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: یکی از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی مشارکت پرشور و باصلابت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمدپور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گتوند اظهار کرد: شرکت در انتخابات کنونی باعث تحقق شعار حماسه سیاسی و سبب مصونیت مملکت در برابر دشمنان نظام می شود و انتخاب فرد اصلح برای مسئولیت سنگین ریاست جمهوری نیاز به بصیرت دارد که البته مردم نیز در این زمینه هوشیار هستند و توطئه های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

محمدپور با بیان اینکه دشمنان در براندازی نظام در فتنه 88 و جدایی بین مردم و مسئولان در انتخابات 90 شکست خوردند، عنوان کرد: دشمن در انتخابات 92 به این نتیجه رسیده باید گفتمان انقلاب و اسلام را منزوی کرده و دوباره گفتمان سازش و تسلیم را بر مردم تحمیل کرده و با بزرگ کردن مشکلات و سیاه نمایی وضع موجود، مشکلات را برگردن گفتمان انقلاب بیندازند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد توجه دوستان و دشمنان بوده است، افزود: ملت ایران در طول 34 سال گذشته از گردنه های بسیار سختی عبور کرده و مقایسه شرایط امروز با سال 57 نشان می دهد که ملت ایران همواره روبه پیشرفت بوده و دشمنان انقلاب همواره در موضع ضعف و عقب نشینی بوده اند.

محمدپور ادامه داد: مردم همیشه در صحنه گتوند نیز همگام با تمام ملت ایران با حضور در پای صندوق های اخذ رای و شرکت در انتخابات پیش رو یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.



حسین طلا رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه احتمالاً هیئت نظارت در چند مرحله نتایج بررسی صلاحیت‌ها را اعلام خواهد کرد، گفت: نتایجی که امروز اعلام می شود، درباره صلاحیت افرادی است که در هیات‌های اجرای تایید شده بودند و نتایج آن در هئیت‌های نظارت بخش و شهرستان های مورد بررسی قرار گرفته بود، است.

وی افزود: نتایج بررسی صلاحیت کاندیدای شورای شهر امروز از طریق هیات نظارت بخش و شهرستان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ می‌شود تا به افراد اعلام شود؛ افرادی که اعتراض داشته باشند تا اول خرداد فرصت دارند تا شکایت‌ خود را به طور مکتوب اعلام کنند.

طلا تصریح کرد: نتایج رد صلاحیت‌های شورای شهر نیز که توسط مجموعه هیئت عالی نظارت بررسی شده، سوم خرداد ماه اعلام خواهد شد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: نتایج را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌‌های اعلام می‌کنیم تا از طریق آنها به کاندیدا اعلام شود.



تاريخ : 28 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر - نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه گتوند و دیگر مسؤولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه گتوند برگزار شد.

در بخش نخست این نشست حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه گتوند با بیان این که در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید مسایلی مطرح شوند که زیربنای فرهنگ جامعه باشند، اظهار داشت: تبادل نظر درباره دین و معارف اسلامی زیربنای اصلی فرهنگ جامعه اسلامی است.

امام جمعه گتوند با تأکید بر این که دغدغه اصلی در جامعه امروزی نهادینه کردن دین در همه عرصه ها است، ابراز داشت: قرآن کریم بهرتین وسیله در جهت شکوفایی و ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی جامعه است.

حجت الاسلام علوی اصل با بیان این که شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر هر شهر در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، بیان داشت: در این زمینه باید از سوی شورای فرهنگ عمومی تصمیمات لازم اتخاذ شود و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند خواستار تشکیل ستاد فعالان قرآنی در شهرستان گتوند شد و گفت: این ستاد باید زیر نظر شورای فرهنگ عمومی گتوند فعالیت کند تا با تقسیم کار و تدبیر مناسب مسایل و مشکلات مورد نظر در زمینه مباحث و انجمن های قرآنی حل شوند.

گفتنی است، در بخش دیگری از این نشست رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند و فرماندار گتوند در سخنانی جداگانه به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسایل دینی و فرهنگی و فعالیت های قرآنی این شهرستان پرداختند.



تاريخ : 26 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند - خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: 13 درصد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه مورد تائید هیئتهای اجرایی قرار نگرفت و رد صلاحیت شدند.

هوشنگ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طبق قانون آن دسته از افرادی که در شهرها صلاحیت آنها مورد تائید قرار نگرفته اعتراض خود را به هیئت نظارت در استان و در روستاها به هیئت نظارت شهرستان اعلام کنند ضمن اینکه بعد از بررسی مجدد و نهایی در هیئتهای اجرایی، لیست نهایی از سوی این فرمانداری اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 24خرداد ماه آینده خبر داد و افزود: کارهای اجرایی  طبق برنامه وزارت کشور و بر اساس تقویم در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی، هیئت اجرایی موظف به دریافت اعتراضها است و باید در اسرع وقت اعتراضهای دریافت شده را به هیئت نظارت ارسال کند.
همچنین بر اساس تبصره سه ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی هیئت نظارت استان از زمان دریافت اعتراض 10 روز فرصت دارد تا اعتراضهای دریافت شده را بررسی و نتیجه را به هیئتهای اجرایی برای ابلاغ به نامزدها ارسال کند.



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اگر شب ها سری به خیابان های سطح صالح شهر بزنیم ، شاهد تاریک ویا کم نور بودن سطح معابر و بعضی از خیابان های صالح شهر هستیم . این خیابان ها از حدود 3 سال قبل مجهز به سیستم روشنایی با نصب تیرهای چراغ برق شده اند ،  اما بعد از اینکه روشنایی این تیرها بر اثر سوختگی این چراغ ها از بین میرود ،  دیگر به تاریکی مطلق فرو خواهند رفت .

آیا به این فکر کردیم که اگر پدر یا مادرمان بخواهد در شب به بیرون از خانه برود ممکن است چه اتفاقی برای او بیفتد؟

آیا به این فکر کردیم که در تاریکی ،  افراد می توانند مخفی شوند تا از دسترس گشت نیروی انتظامی در امان بمانند ؟ و .....

امید میرود تا مسئولین محترم صالح شهر بتوانند این امر را برای خود و  ما مردم صالح شهر مهیا کرده و از این مسئله به سادگی نگذشته و چشم پوشی ننمایند .



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با توجه به اینکه حدود 2 ماه از انتشار اولین جلد از گاهنامه شاهد صالح شهر می گذرد ، در دو ماه گذشته برآن شدیم تا شماره دوم آن را نیز منتشر نمائیم .

جلد دوم نشریه شاهد صالح شهر مراحل تهیه و تدوین و گردآوری و آماده سازی آن انجام گرفته ، در مراحل پایانی خود بسر می برد و آماده چاپ می باشد .

شماره دوم نشریه که درهفته اول خرداد ماه 1392 منتشر خواهد گردید ، ویژه ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر می باشد .

در این شماره سعی شده است تا عیوب شماره قبل برطرف و باتوجه به پیشنهاد های همشهریان محترم صالح شهری و مسئولین محترم شهرستان ، که استقبال ویژه و چشمگیری از این نشریه گردیده بود ، بخش های تازه ای به صفحات آن اضافه گردیده است .



تاريخ : 25 / 2 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم اولین سالگرد درگذشت زوج خبرنگار در شوشتر برگزار می شود .

سال گذشته بود که مرحوم حسین زراعتکار و زهره افتخاری در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند .

این مراسم در روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۲/۹۲ از ساعت ۴ تا ۶ عصر در مسجد شیخ علی شوشتر واقع در فلکه ۱۷ شهریور – جنب بانک مهر برگزار می گردد .



تاريخ : 24 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد خانچی در بازدید از هیئت‌های نظارت شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اظهار کرد: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان تمام تلاش خود را در راستای ارتقای مشارکت مردم به‌کار می‌گیرند.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ناظران بر انتخابات خبر داد و بیان داشت: ناظران باید با دقت از آرای مردم صیانت کنند و با همکاری هیئت‌های عالی نظارت و هیئت‌های اجرایی در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات ۲۴ خرداد تلاش می‌کنیم.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از ادامه بررسی اعتراضات داوطلبان در هیئت‌های نظارت خبر داد و خاطرنشان کرد: این هیئت به‌منظور احقاق حقوق مردم و داوطلبان با دقت و مطابق با امر صریح قانون اقدام می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه کاندیداها از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند، بیان داشت: تأییدشدگان انتخابات شوراهای اسلامی می‌توانند از تاریخ ۱۶ خرداد امسال، تبلیغات خود را به مدت هفت روز آغاز کنند.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بانزديک شدن به انتخابات شورای شهر صرف نظرازاينکه چه کساني عضو شورای نهايي خواهندبود، نکته اي که نخبگان ،اساتيددانشگاه ،رسانه ها ، وفعالان عرصه انتخابات وبطوراعم کليه شهرونداني که توسعه وپيشرفت شهر برايشان مهم است بايدبدان توجه ويژه کنند ، اين است که معضلات و مشکلات اساسي ومهم شهر عزيزمان رابه گوش کليه مسولین بعنوان يک مطالبه همگاني برسانيم تا درنهايت منافع صالح شهر برنده نهايي باشد.

1-    اشتغال

2-    معضل آب

3-    عدم توسعه راهها

4-    جاذبه هاي گردشگري و طبيعي

5-    كمبود بيمارستان ها  و درمانگاه های دولتي و خصوصي

6-    نبود سالن اجتماعات

7-    نبود امکانات ورزشی مناسب

8-    عدم وجود امكانات استاندارد شهري

و و و .....

 



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
فرماندار گتوند از انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و بعد از صدور ابلاغیه وزارت کشور فعالیت اجرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گتوند نیز آغاز و رسما روند تشکیل این هیئت به صورت کاملا قانونی طی شده است.

وی درباره روند انتخاب این اعضا افزود: در جلسه‌ای که با حضور معتمدان محلی برگزار شده است تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گتوند با رای گیری انتخاب شدند.

فرماندار گتوند با اشاره به ترکیب این هیئت خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان گتوند متشکل از 13 نفر است که علاوه بر 9 نفر عضو اصلی؛ فرماندار و دادستان و رئیس اداره ثبت احوال و رئیس دادگستری طبق قانون اعضای اداری هیئت اجرایی را تشکیل می‌دهند.

محمدپور با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انتخابات پیش رو بسیار مهم است و با حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی بزرگی رقم خواهد خورد. 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی برای خلق حماسه‌ای بزرگ در سال حماسه سیاسی آمادگی کامل دارند و تلاش شده است تا زمینه برای حضور آن‌ها فراهم باشد.

فرماندار گتوند بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات رئیس جمهوری تاکید کرد و گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات آتی با حضور حداکثری خود بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد.



تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
رییس هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور تاکید کرد: رد صلاحیت‌شدگان داوطلبان انتخاباتی شورای شهر توسط هیات اجرایی تنها از بین اصلاح‌طلبان نبودند.
به گزارش افکار نیوز ،محمدجواد کولیوند با ارائه گزارشی در مورد وضعیت کار هیات‌های نظارت در سطح کشور برای بررسی شکایات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به روند بررسی صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی گفت: هیات‌های اجرایی براساس استعلام از مراجع چهارگانه نتایج بررسی‌هایشان را در ۱۹ اردیبهشت به هیات‌های نظارت شهرستان و بخش ارائه کردند، بررسی‌های که در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام شد و اصلا هیات نظارت در آن دخالتی نداشت.


تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام موسی کاظم(ع) در حدیثی در باب اهمیت ماه «رجب‌المرجب» فرمودند: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال از او دور شود و هر کس ۳ روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود.
در اهمیت این ماه همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور می‌شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.
امام موسی کاظم(ع) در یک روایتی در باب اهمیت ماه رجب‌المرجب فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود، همچنین فرمود: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.
برای این ماه خدا اعمال مختلفی ذکر شده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

 



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

با شرجی شدن هوا، گرما بار دیگر به خوزستان سلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هنوز چند روزی از آب‌ و هوای مطبوع بهاری همراه با باران‌ که زیبایی و طراوت خاصی را به اکثر شهرهای استان خوزستان داده بود نگذشته است.

هوایی که گاهی به ویژه در شب‌ها با نسیمی خنک همراه و شرایطی ایده‌آل را برای مردم ایجاد کرده بود.

اما آن هوای خوش روزهای قبل از صبح امروز با شرجی و گرمای بسیار بالا به فراموشی سپرده شده است.

از اوایل امروز شاهد هوایی کاملاً شرجی در آسمان استان خوزستان هستیم به‌گونه‌ای که اکثر شهرهای این استان و به ویژه شهرهای جنوبی را در برگرفته است.

در حالی که مردم برای چند روز شاهد خاموش شدن سیستم‌های خنک‌کننده بودند با آغاز موج جدید گرما کولرها به آماده‌باش مجدد درآمدند.

این شرایط آب‌ و هوایی از هم‌اکنون خبر گرمای طاقت فرسای جنوب در تابستان را با خود به ارمغان آورده است.

* تداوم شرایط فعلی تا فردا

رئیس اداره هواشناسی آبادان نیز لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در این خصوص اظهار کرد: این شرایط جوی در پی بارندگی‌های اخیر و افزایش رطوبت بر منطقه ایجاد شده است.

سعید ابراهیمیان ادامه داد: دمای کنونی در آبادان و جنوب خوزستان 37 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: دمای هوا در طول 24 ساعت گذشته در بیشترین حالت خود به 39 و در کم‌ترین میزان به 25 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان اضافه کرد: همچنین رطوبت در بیشترین میزان خود 74 درصد و در کمترین حد 30 درصد گزارش شده است.

وی در خصوص تدوام این شرایط جوی نیز گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، هوای شرجی دست کم تا فردا بر آسمان منطقه حکم‌فرما خواهد بود.



تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ صالح شهر ، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد جوانان ائتلاف برای پیشرفت : جناب آقای صادق رمضانی طی حکمی از سوی جناب آقای مهندس علی هاشمی به عنوان مسئول ستاد جوانان ائتلاف برای پیشرفت استان خوزستان انتخاب گردیدند.

 



تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- اجرای طرح بسیج ملی ارتقا سلامت ایرانیان همزمان با سراسر کشور در شهرستان گتوند آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای اجرای این طرح چهار نفر از پرستاران نظام پرستاری شهرستان دزفول و پنج نفر از پرستاران جمعیت هلال احمر گتوند
مشارکت دارند.
این طرح در تمام ادارات و مراکز بهداشتی شهری و روستایی و نیز خانه های بهداشت اجرا می شود.
کارشناسان بهداشتی در راستای اجرای طرح بسیج ملی ارتقا سلامت ایرانیان علاوه بر کنترل فشار خون و وزن افراد بالای 30 سال ، اطلاعات لازم در خصوص نحوه کنترل فشار خون را به افراد آموزش می دهند.



تاريخ : 21 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد خانچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توافق صورت گرفته وزارت کشور با هیئت عالی نظارت، امروز مراتب رد صلاحیت داوطلبان به آنها اعلام می‌شود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان  افزود: معترضان می‌توانند ظرف مدت چهار روز از تاریخ اعلام نتایج، نسبت به اعتراض خود به هیئت‌های عالی نظارت اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاندیداهای بخش‌ها می‌توانند اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و کاندیداهای شهرستان‌ها به هیئت‌های نظارت استان واقع در امانیه جنب فرمانداری اهواز از ساعت ۹ تا ۱۷ اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های نظارت به مدت هفت روز بررسی‌های خود را بر روی تأئید شدگان هیئت‌های اجرایی انجام می‌دهند، گفت: چنانچه در روند بررسی‌ها داوطلبان بیشتری رد صلاحیت شوند، این موضوع روز ۲۸ اردیبهشت ماه به آنها ابلاغ خواهد شد.

خانچی در پایان اذعان داشت: این افراد نیز به استناد تبصره یک و دو ماده ۵۰ قانون، از زمان ابلاغ به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد ۹۲ می‌توانند شکایت خود را تسلیم هیئت‌های نظارت کنند.



تاريخ : 18 / 2 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 18 / 2 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سیمبان جوان شوشتری در حال انجام وظیفه در یکی از خیابان‌های این شهرستان بر اثر حادثه‌ای جان خود را از دست داد.

صبح امروز سیمبان جوان شوشتری در حال هرس درختان بود که به ناگاه دچار حادثه شد و به دلیل قطع نبودن برق در شبکه جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از شاهدان در محل حادثه برای نجات سیمبان جوان تلاش کردند ولی به دلیل قطع نبودن برق در شبکه امکان دخالت برای مردم و متخصصان شرکت توزیع برق شوشتر فراهم نبود.



تاريخ : 17 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
صبح دوشنبه و در فاصله سی و هشت روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دست اندركاران برگزاری انتخابات سال  ۹۲ در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله فرمودند:

«ما اطلاع داريم كه اين دفعه هم رسانه‌هاى رسمى و شناخته شده‌ى دشمن از مدتى پيش دارند طراحى ميكنند، برنامه‌ريزى ميكنند، برنامه‌سازى ميكنند، براى اينكه دل مردم را نسبت به انتخابات سرد كنند؛ شروع هم كرده‌اند، منتها برنامه‌ريزى‌شان خيلى وسيع‌تر از اين حرفها است؛ ميخواهند مردم پاى صندوق نيايند؛ ميخواهند مردم در اداره‌ى كشور و مديريت كشور سهيم نشوند؛ ميخواهند مردم در صحنه نباشند؛ لذا تلاش ميكنند. اگر حضور مردم نباشد، آنها براحتى ميتوانند تهاجم خودشان را چندين برابر كنند. حضور مردم است كه به نظام اسلامى و به كشور عزيز ما مصونيت ميبخشد. حضور مردم است كه عوامل قدرت و قوّت را در درون ما تقويت ميكند: علم ما پيشرفت ميكند، بصيرت ما پيشرفت ميكند، سازوكارهاى مديريت ما پيشرفت ميكند - همچنان كه در طول اين سالها پيشرفت كرده است - اين به خاطر حضور مردم است، به خاطر انگيزه‌هاى مردم است؛ ميخواهند اين انگيزه‌ها نباشد، لذا سعى ميكنند انتخابات را بى‌رونق كنند.»