خون شیخ نمر تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد کرد/حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته است

گتوندنیوز: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی: حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

عباس حسنیموضوع: شهادت شیخ نمر توسط آل سعود

نویسنده: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی

قال الله تبارک و تعالی: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)

و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر رژیم آل سعود با چراغ سبز امریکا و رژیم صهیونیستی، دست به جنایت دیگری زد و مدت کمی بعد از کشتن هزاران حاجی بی گناه، شیخ عدالت خواه آیت الله نمر باقر النمر را به شهادت رساند.

این خبر تأسف بار، قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه‌دار نمود.

حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

بی شک رژیم آل سعود نسخه عربی رژیم صهیونیستی می‌باشد و تمام اقدامات آنان دیکته شده توسط اسرائیل و استکبار است، حمایت‌ها و دامن زدن‌ها به افراطی‌گری، جنگ و ترور، همه در راستای این سیاست است و هدف نهایی آن بهانه جویی برای شعله‌ورتر شدن جنگ داخلی در جهان اسلام است، ولی این بازی خطرناک باعث نابودی خودشان به دست خودشان خواهد شد.

اقدام دولت در برابر این اقدام ظالمانه باید حساب شده، دقیق و محکم باشد و لازم است در اولین اقدام سفارت این کشور در ایران را تعطیل نماید چون اگر دیر اقدام نماید ممکن است به دست مردم تعطیل گردد.

به خیال خام آل سعود با شهادت شیخ نمر حرکت عدالت‌خواهانه در آن کشور به پایان خواهد رسید ولی قطعاً این شهادت، سند پیروزی شیخ شهید و مظلومان در بند آن کشور است و شهادت باعث جوشش و حرکت و در نهایت سیل ویرانگری خواهد شد که حکومت آنها را نابود خواهد کرد.

مقام معظم رهبری در بیاناتی در باب شهادت که اشاره‌ای به آیه فوق‌الذکر می‌باشد می‌فرماید: خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است.

اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفی می‌کند و در عرف اسلامی و اصطلاح متشرعه به کشته‌ی راه خدا “شهید” یعنی شاهد، ناظر و حاضر می گویند این به این معناست که خون شهید ضایع نخواهد شد.

آری خون این عالم مجاهد ضایع نخواهد شد و به زودی تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد نمود و به زودی صدای در هم شکستن پایه‌های حکومت آل سعود به گوش می‌رسد.



تاريخ : 12 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند با انتقاد از وضعیت نا مناسب و حادثه خیز بودن جاده های این شهرستان گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان گتوند ضروری است.
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) افزود: با وجود کمبود اعتبار با حداقل هزینه و انجام برخی اقدامات می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در این شهرستان جلوگیری کرد.
خطیب جمعه گتوند همچنین با اشاره به طرح چهار بانده کردن جاده گتوند به جنت مکان خواستار نگاه ویژه اداره کل راه وشهرسازی خوزستان و مسئولان استانی نسبت به تسریع در اجرای این طرح و ایمن سازی سایر جاده های گتوند شد.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در راستای توسعه و رشد شهرستان گتوند در زمینه های فرهنگی و عمران با وحدت و تعامل عمل کنند و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.
وی همچنین نسبت به تک روی و اقدامات پراکنده از سوی برخی دستگاههای اجرایی در این شهرستان هشدار داد و گفت: تعامل در اجرای طرح ها و برنامه ها و نیز جذب اعتبارات از سوی همه دستگاههای اجرایی ضروری ست.
حجت الاسلام شاه آبادی وحدت ، تعامل و نیز انسجام و همگرایی مسئولان و دستگاههای اجرایی در راستای توسعه و رشد این شهرستان را خواستار شد.
امام جمعه گتوند با گرامیداشت 16دی ماه سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه گفت: شهید علم الهدی و سایر شهدای 16 آذر مظلومانه به دست دشمن بعثی به شهادت رسیدند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه به 17دی توطئه کشف حجاب رضاخانی درسال 1314 اشاره کرد و افزود: توطئه کشف حجاب با هدف طمع ورزی و تخریب باورهای دینی جامعه ایرانی صورت گرفت.
خطیب جمعه گتوند همچنین افزود: امروز سخت ترین هجمه ها از سوی دشمن علیه حجاب و عفاف در جامعه صورت می گیرد اما هرگز این توطئه های شیطانی به نتیجه نخواهند رسید.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.



تاريخ : 10 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم ششمین سالگرد گراميداشت حماسه ماندگار ۹ دي با حضور حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند، جناب سرهنگ کنگری فرمانده سپاه گتوند، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند، مهندس رستمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی صالح شهر و جمع کثیری از مسئولین ادارت و همشهریان ولایتمدار صالح شهر در مسجد جامع با شکوه خاصی برگزار شد.

این تجمع باشکوه با هدف گرامیداشت این روز تاریخی همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد. حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند در خصوص گرامیداشت روز 9 دی سخنان ارزنده ای ایراد کردند. 

یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 1388 که در واکنش غیرتمندانه آحاد مردم شریف و عاشورایی ایران اسلامی به حرمت‌شکنی عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توطئه استکباری علیه نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران با حضور پرشور امت بصیر و ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای بی‌بدیل و ماندگار خلق شد که به همین مناسبت روز نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری و در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

حاج امیر زمانی رئیس شورای صالح شهر از مردم دعوت کرد تا در مراسم با شکوه 9 دی در صالح شهر حضور یابند .

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

رئیس شورای اسلامی صالح شهر از مسئولین و مردم عزیز و ولایتمدار صالح شهر خواست تا در مراسم با شکوه 9 دی (روز بصیرت) که امروز ساعت 9:30 در مسجد جامع صالح شهر و با سخنرانی حاج آقا شاه آبادی امام جمعه محترم شهرستان گتوند برگزار می گردد ، دعوت بعمل آورد .



تاريخ : 5 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهید مهندس میرزاعلی محمدپور دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی به سخنرانی پرداختند و در ادامه این مراسم خانواده شهید خاطراتی را از این شهید بزرگوار نقل کردند .

لطفا تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی در گفتگویی با گتوند نیوز گفت :

خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

دیدم امام و مقتدای ما امیرالمؤمنین اول مظلوم است؛ مظلومیتی که با رحلت پیامبر(ص) آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

مظلومیتی که دشمنان به آن اقرار کردند و بر طبل رسوایی خود زدند ، معاویه  ملعون در نامه ای به امیرالمؤمنین علی(ع) می نویسد: تو همان کسی هستی كه مانند شتر مهار كرده ، می راندند تا از تو بیعت بگیرند…

حضرت در پاسخ وی نوشت: و قلت: انی كنت أقادُ كما یُقاد الجمل المخشوش حتی أبایع ولعمر الله لقد أردت ان تذُمَ فمدحتَ و ان تفضحَ فافتضحتَ و ما علی المسلم من غضاضه فی أن یكون مظلوماً ما لم یكن شاكا فی دینه ولا مرتابا بیقینه (۱) و گفتی آن گونه که شتر مهار در بینی را می کشند ، مرا می کشیدند تا بیعت کنم ، به خدا سوگند خواستی مرا نکوهش کنی ، ستایش کردی ، خواستی مرا رسوا سازی ، خود رسوا گشتی.

مظلوم بودن برای مسلمان عیب و نقص نباشد مادامی که در دین خود شک نورزد و در یقین خود تردید نکند.

این کلام سند مظلومیت و حقانیت امیر المومنین است، و نشان می دهد سربلندی برای مظلومان و ننگ و رسوایی برای ظالمان است و بر اثر صبر نوبت ظفر آید.

امروز هم شاهد اوج مظلومیت شیعیان در نیجریه و سکوت مرگبار جوامع مدعی روشن فکری و مدافعان دروغین حقوق بشر هستیم.

اما وعده قرآن به زودی محقق خواهد شد.

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین» اراده ما بر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم(۲)

هم نیجریه کربلا هم سوریه اما

شیعه پیامش چون پیام زینب کبری

با ما رایت می‌زند ناقوس بیداری

امروز از آن شما، از آن ما فردا

۱- نهج البلاغه نامه ۲۸

۲-سوره قصص آیه



تاريخ : 24 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار اعضای شورای شهرستان گتوند با امام جمعه این بار از جنس فرهنگ و کمبود های فرهنگی شهرستان

اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

 به گزارش گتوندنیوز اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

این جلسه ۱ ساعته با موضوع و محوریت فرهنگ در شهرستان برگزار شد و هر یک از اعضای شورای شهرستان به ارائه راهکار هایی جهت توسعه و پیشرفت فضای فرهنگی گتوند پرداختند.

در ابتدا ضامن مرادی رئیس شورای شهرستان گتوند گفت : هر گونه هزینه ای که برای توسعه فرهنگ صورت می گیرد در واقع نوعی سرمایه گزاری برای جامعه بشمار می رود.

مرادی در ادامه افزود : می توان با برگزاری جلسات در روستاها و شهرها ، ارائه آموزش های لازم از طریق بروشور ها و بنر ها ، استفاده از سیستم آموزش و پرورش و  با استفاده از اساتید مجرب می توانیم فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس شورای شهرستان گتوند در خصوص فرهنگ غلط استفاده از سلاح در مراسمات عزاداری و عروسی اظهار داشت : معظل تیراندازی در مراسمات باید مهار شود و این فرهنگ غلط از سطح جامعه برداشته شود.

علی علیزاده عضو شورای شهرستان گتوند اوضاع کتاب خانه های شهرستان گتوند را نامناسب ارزیابی کرد و گفت : برخی کتاب خانه های سطح شهرستان غیر فعال می باشند که مهمترین دلیل این مشکل تبلیغ ناکافی و قوانین دست و پاگیر در ثبت نام کتاب خانه ها می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : توسعه کتاب خوانی و کتاب خانه ها می تواند کمک خوبی در ترویج فرهنگ در جامعه داشته باشد ولی متاسفانه شهرستان گتوند آمار مناسبی در خصوص ثبت نام در کتاب خانه ها ندارد.

سید رضا موسوی عضو دیگر شورای شهرستان گتوند نیز اشتغال را مانع اصلی ترویج فرهنگ در جامعه دانست و عنوان کرد : نبود اشتغال در جامعه دغدغه فرهنگ را از بین می برد.

این عضو شورای شهرستان گتوند گفت : نگاه درست به  بخش کشاورزی گتوند و انجام اقدامات کارشناسی و دقیق می تواند بیکاری در این شهرستان را از بین ببرد.

موسوی همچنین افزود : به گفته کارشناسان امر ، تناژ محصولات کشاورزی در شهرستان گتوند نسبت به سال های گذشته نصف شده است که این دلیل بیکاری تعداد زیادی از جوانان محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند نیز تاسیس و ایجاد مراکزی نظیر حوزه علمیه ، موسسات قرآنی ، بنیاد نهج البلاغه و ایجاد مهدهای قرآنی را برای شهرستان گتوند بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی تصریح کرد : شورا بر سنت های حسنه ای نظیر ازدواج های کم خرج و به دور از تشریفات باید تاکید داشته باشد و افراد را بر اجرای این سنت حسنه ترغیب  و حمایت کند تا در جامعه به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری بمدت سه شب و سه روز  در صالح شهر برگزار شد.

اهالی این شهر در مساجد و حسینیه ها با حضور در مراسم عزاداری به سوگ رحلت خاتم انبیا محمد مصطفی (ص) نشستند و با چشمانی اشک آلود مرثیه غم سر دادند.

همچنین هیئت مسجد جامع صالح شهر بصورت دسته جات سینه زنی با حضور در سطح شهر به عزاداری پرداختند . 

 

 



تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، مردم صالح شهر نیز با برپایی مراسم سوگواری در  چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اشک ماتم ریختند.

هیئت های مذهبی و مساجد صالح شهر در روز اربعین حسینی با حرکت دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از ورودی مساجد خود به سمت گلزار شهدای علی پهونده به عزاداری پرداختند و بار دیگر این روز را گرامی داشتند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به مناسبت اربعين حسيني (ع) مراسم ای با نام سفره حضرت رقيه برگزار نمود.

در اين مراسم که اولياء محترم دانش آموزان ، دانش آموزان و معلمین محترم حضور داشتند ، عزادارن به سخنرانی و مداحی وسینه زنی پرداختند . 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ابوذر اکبری نیا رئیس کتاب خانه های عمومی شهرستان گتوند گفت : نمایشگاه کتاب دانش و بصیرت از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در شهر ترکالکی به مدت دو هفته بر پا شده است.

اکبری نیا در ادامه افزود : این نمایشگاه در محل کتاب خانه عمومی معراج شهر ترکالکی با ۴ هزار جلد کتاب و ۴۰ درصد تخفیف همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ پذیرای علاقه مندان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : کتاب خانه معراج از کتاب خانه های نهادی به شمار می رود که با ۵۰۰ متر زیر بنا در شهر ترکالکی ساخته شده است و هم اینک با ۵۷۵ عضو و ۹ هزار جلد کتاب از کتاب خانه های بسیار خوب گتوند بشمار می رود.

رئیس کتاب خانه های عمومی گتوند عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر های سماله ، جنت مکان ، صالح شهر ، گتوند و همچنین روستاها نیز برپا خواهد شد.

اکبری نیا با اشاره به تخفیف بالا در این نمایشگاه کتاب از عموم مردم دعوت کرد تا جهت خرید کتاب از نمایشگاه بازدید کنند.

 



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویری از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از فرهنگیان در کمک به زائران حسینی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویر ارسالی از زائران حسینی شهرستان گتوند و صالح شهر در مسیر کربلا

حمل پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران بر دوش جوان صالح شهری

تصاویری از بخشدار مرکزی شهرستان گتوند ، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در موکب شهدای شهرستان گتوند

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بمناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج ام سلمه خواهران صالح شهر با همکاری آموزشگاه راهنمایی پروین اعتصامی در نظر دارد تا مراسم پیاده روی برگزار نماید .

گفتنی است این مراسم فردا پنجشنبه 5 آذر ماه راس ساعت 8 صبح از محل ورودی آموزشگاه پروین اعتصامی (مدرسه حضرت آسیه) آغاز خواهد شد و تا محل گلزار شهدای علی پهونده ادامه خواهد داشت .

در ادامه این مراسم گلزار 28 شهید صالح شهر غبار روبی و عطر افشانی خواهند شد .



بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

یادوراه ابروی کوچه

به گزارش گتوندنیوز نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گتوند همراه بود و یاد و خاطره شهید خدامراد توکلی کوچک ترین جهادگر کشور در دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

غلامرضا استادی مسئول ستاد نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : این یادواره به عنوان یادواره خدامراد توکلی که کوچک ترین سنگر ساز بی سنگر در کشور است برگزار گردید.

استادی در ادامه افزود : برگزاری این یادواره ها در شهرستان گتوند مقدمه ای برای برگزار یادواره بزرگ ۳۴۷ شهید شهرستان گتوند است که در بهمن ماه برگزار میشود.



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده سپاه گتوند: بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه گتوندسرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : چندین سال است که استکبار جهانی به نیابت از خود نیروهایی به عنوان گروه های تکفیری برای کشتن آدم های بی گناه به کشورهای سوریه و عراق فرستاده است.

سرهنگ کنگری با اشاره به سکوت معنا دار مجامع بین المللی نسبت به جنایات  تکفیری ها افزود : بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد : با وجود نیروهای نظامی پر قدرت در مرزهای ایران تروریست ها نمی توانند هیچ ضربه ای به جمهوری اسلامی بزنند و همه در حوادث صفی آباد دزفول شاهد بودند که پس از ۱۰ روز تروریست های کوردل توسط سربازان گمنام امام زمان گرفتار شدند.



تاريخ : 24 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از گتوندنیوز: خطیب موقت نماز جمعه گتوند گفت : تذکرات پی در پی  و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

IMG_1672-300x225حجت الاسلام و المسلمین حجت صالحی امام جمعه موقت گتوند در خطبه های نماز جمعه گتوند اظهار داشت : تذکرات پی در پی و مکرر رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل مهم کشور نشان دهنده بی توجهی مسئولان نسبت به توصیه های ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی در ادامه افزود : مسئولان کشور توصیه های رهبر انقلاب و همچنین ۹ شرطی که ایشان برای پذیرش برجام قرار دادند را باید جدی بگیرند و نادیده گرفتن توصیه های ایشان از سوی مسئولان مربوطه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی همچنین تصریح کرد : تفاوت در حقوق دریافتی کارکنان دولتی مصداق بارز نا عدالتی اجتماعی محسوب می شود؛ چرا ۲ نفر با ۱ مدرک تحصیلی یکسان و در یک شرایط مساوی باید حقوقی با ۱۰ برابر اختلاف دریافت کنند؟ این موضوع قابل پذیرش نیست و باید از سوی مراجع ذی ربط پیگیری شود.

خطیب موقت نماز جمعه گتوند در خصوص رسیدگی به تخلفات به اصناف و بازاریان گفت : گاهی دیده می شود که برخی مغازه ها با نظارت شدید از سوی مراکز مربوط مواجه می شوند و برای ۱۰۰۰ تومان ممکن است مفازه ای تعطیلی شود اما مغازه دیگر تخلفات بسیار بزرگ تری را مرتکب می شود که فقط یک تذکر دریافت می کند و این یک امر قابل قبول نیست و باید با همه متخلفان به یک صورت برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی عنوان کرد : مردم انتظار دارند تا محصولات موجود در بازار هر سال بهتر از سال های قبل باشد و کیفیت آنها بالا تر برود که ما در بحث صنعت خودرو شاهد این امر نیستیم و و محصولات وارد شده به بازار در شان مردم و در شان نظام اسلامی نیست و خصوصا این وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو که در یک کلام باید گفت حمایت از تولید داخلی چین است.



تاريخ : 23 / 8 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ، اولین آزمون سراسری قرآن و عترت در سالن اجتماعات اداره ارشاد گتوند برگزار گردید .

این آزمون صبح روز جمعه و از ساغت 8 و 30 دقیقه با حضور 61 نفر که ثبت نام آنها در مهرماه 94 و بصورت اینترنتی انجام شده بود ، صورت پذیرفت .

گفتنی است که اولین آزمونی است که در این سطح در شهرستان گتوند و توسط موسسه قرآن و عترت احزاب و همچنین اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می گردد.



تاريخ : 14 / 8 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم راهپیمایی 13 آبان در صالح شهر هم‌زمان با سایر شهرهای کشور با حضور اقشار مختلف مردم ، دانش آموزان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، آمریکا مرگ به نیرنگ تو برگزار شد.

مراسم ویژه تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان در صالح شهر از ساعت 9:30 صبح آغاز و سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در این مراسم سخنرانی کرد.

در پایان این مراسم که از مدرسه بیهقی تا مسجد جامع ادامه داشت ، فرمانده محترم سپاه ناحیه شهرستان گتوند سخنران این مراسم گفت : با اتحاد مردم و رهنمودهای امام راحل در سال 57 شاه سرنگون شد و از طریق تسخیر لانه جاسوسی راه نفوذ آنها مسدود شد و به دنبال آن ملت‌های مظلوم جهان اعتماد به نفس پیدا کردند.

سرهنگ کنگری گفت : 13آبان بهترين روز براي سردادن شعار مرگ بر آمريکا است و افزود : اقشار جامعه بخصوص دانشجويان و دانش آموزان رهرو امام راحل بايداز لحاظ هوشياري وبصيرت هميشه يک گام از آحاد جامعه جلوتر باشند و توطئه هاي تبليغاتي دشمنان انقلاب اسلامي ايران را بشناسند.



تاريخ : 14 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در پیامی گرامیداشت یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوی را به دانش آموزان و دانشجویان و مردم فهیم ایران اسلامی خاصه دانش آموزان شهرستان و مردم شهرستان گتوند تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است :

          امروز دانش‌آموزان باید سعی کنند تاریخ انقلاب اسلامیمان را و نقش وحدت بین خودشان و دانشگاهیان با روحانیون بیاموزید.

امام خمینی (ره)

روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند .

بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در13 آبان ، به مردم مسلمان ایران، شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند. آنان از آینه ی احساس و شعور مردم انقلابی، غبار بر گرفتند و هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای توفنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ سفید انداختند. این جوانان و دانش آموز بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته ی خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک، آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، ایجاب می کند که قشر دانش آموز ما، در مبارزه با استکبار، سهم مهمی بر عهده گیرند و هم چون گذشته از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند همچنین در آخر اشاره ای به تبعید حضرت امام خمینی (ره ) و تسخیر لانه جاسوسی نمودند و از دانش آموزان و جوانان خواست حمایت قاطعانه ای از منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بنمایند .

با فرا رسیدن این روز بر خود لازم و واجب میدانم این روز را به تمامی دانش آموزان ایران اسلامی علی الخصوص دانش آموزان شهرستان گتوند و حومه تبریک و تهنیت عرض بنمایم و ان شاءالله 13 آبانی که برگ زرین  و بسان ستاره ای فروزان در آسمان میهن اسلامی میدرخشد ، این دانش آموزان ادامه دهنده راه و رشادت های آن بزرگواران  باشند .

 



فرمانده سپاه ناحیه گتوند : مردم کوی شهید سلطانی از سال ۱۳۶۱ در پی حمله هم جانبه رژیم بعثی به ایران از شهرستان های دشت آزادگان ، هویزه و بستان به این منطقه اعزام و سکونت پیدا کردند.

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت : مردم کوی شهید سلطانی از سال ۱۳۶۱ در پی حمله هم جانبه رژیم بعثی به ایران از شهرستان های دشت آزادگان ، هویزه و بستان به این منطقه اعزام و سکونت پیدا کردند.

کنگری در ادامه افزود : جمعیت کوی شهید سلطانی ۳ هزار نفر می باشد  که اکثر مردم آن به شغل کشاورزی مشغول می باشند و با توجه به فاصله  اندک با شهر گتوند جزئی از  این شهر محسوب می شود.

وی تصریح کرد : در سال ۱۳۶۵ بعد از آنکه رژیم بعث نتوانست در جبهه ها کاری از پیش ببرد به نیت بمباران سد گتوند به این منطقه آمدند و در کنار آن شهرک شهید سلطانی هم استقرار داشت که مردم را نیز بمباران کردند که در این حادثه ۱۲ نفر از مردم ما به شهادت رسیدند و ۲۲ نفر هم زخمی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد : تا امروز این مردم در همه صحنه ها حضور داشته اند و کوی شهید سلطانی با داشتن مردمان خوب و مسجد و پایگاه فعال در سطح شهرستان جوانان خوبی را تربیت کرده اند و ما وحدت و همدلی آنان را با مردم گتوند می بینیم.



تاريخ : 9 / 8 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کسانی که در سوریه به دنبال صلح می گردند خود دستشان تا مرفق آلوده به خون است/حکم اعدام شیخ نمر یک سناریو عربستانی صهیونیستی است

گتوندنیوز: امام جمعه گتوند: مروز کسانی که برای حمایت از مردم سوریه مذاکره می کنند خود دستشان تا مرفق به خون مردم مسلمان و بی گناه آغشته است و همه می دانند که آبی از این شعله گرم نمی شود.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه گتوند گفت : زیاده خواهی های اسرائیلی ها تمام ندارد و این شهرک سازی ها نشان دهنده این امر و نقض قوانین بین المللی است و امروزه شاهد هستیم که چگونه در مقابل جوانانی که جز سنگ سلاحی ندارند می ایستند و آنها را می کشند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : امروز کسانی که برای حمایت از مردم سوریه مذاکره می کنند خود دستشان تا مرفق به خون مردم مسلمان و بی گناه آغشته است و همه می دانند که آبی از این شعله گرم نمی شود و کسی به عادل الحبیر پررو که امروز دنبال صلح در سوریه می گردد بگوید که ای بچه وهابی امروز در یمن و بحرین چه خبر است؟

وی همچنین تصریح کرد : دفاع و حمایت از مقاومت یکی از اصول اساسی انقلاب ما است و تمام برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به مقاومت یک خیال خام است زیرا این جزو اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی می باشد.

خطیب نماز جمعه گتوند بیان کرد : صادر کردن حکم اعدام برای شیخ نمر روحانی مبارز شیعه در عربستان یک سناریو عربستانی صهیونیستی است و این ترس حاکمان سعودی را نشان می دهد و این حکام آلزایمری عربستان باید بدانند که خون های پاک شهدای شیعه استمرار قیام عاشورا است.



تاريخ : 6 / 8 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
هشتمین همایش شعر «در کوچه آفتاب» پنج شنبه هفتم آبان ماه در گتوند برگزار می شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر قیصر امین پور در نظر دارد، هم زمان با فرا رسیدن هشتمین سالگرد درگذشت قیصر امین پور، شاعر انقلاب و دفاع مقدس، همایش شعر «در کوچه آفتاب» را برگزارکند.

براساس این گزارش، این همایش با حضور شاعران، نویسندگان، فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.



تاريخ : 6 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج.
بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید.
با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید.
بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیازِ آن جوانی است که آن جا حضور پیدا می کند ، فراهم کنید.
مطالعه کنید. کتاب هایی وجود دارد که می شود از این کتاب ها استفاده کرد.
کتاب هایی هست، بروید بپرسید،تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند.
خودتان را مجهز کنید . مسلح کنید به سلاح معرفت و استدلال .
بعد به کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید . با سماحت و مدارا.
فرمود:" سنة من نبیه" که ظاهر عبارت است از : "مداراه الناس" . ممکن است ظاهر زننده ای داشته باشد ؛ داشته باشد .

بیانات مقام معظم رهبری در باره کانون های فرهنگی هنری مساجد.
(19 مهر ماه 91 . خراسان شمالی )



تاريخ : 26 / 7 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش شیرخوارگان حسینی به منظور همنوایی با مادر داغدار دشت نینوا و توسل به حضرت علی اصغر(ع) کوچکترین شهید حماسه کربلا در مسجد سید محسن آقامیری صالح شهر برگزار شد.

در این آیین معنوی که با هدف تکریم کوچکترین شهید کربلا به عنوان بزرگترین سند مظلومیت اهل بیت امام حسین(ع) برگزار شد، مادران دلسوخته طفلان خود را بر روی دست گرفته و با اشک های خود، همنوا با رباب، مادر علی اصغر(ع) در دشت کربلا شدند.

حجت عبدالهی سردبیر این همایش گفت : از تمامی خواهران ، مادران ، شهروندان حسینی صالح شهر و کسانی که ما را در این امر یاری رساندن تشکر می نمایم و ان شاءالله که مورد قبول درگاه احدیت و آقا امام زمان عج قرار بگیرد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود .

 لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 7 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم شیرخوارگان حسینی بمناسبت شهادت حضرت علی اصغر (ع) در صالح شهر

دعوت از تمام مادران و خواهران شهرستان در این مراسم

حجت عبدالهی در گفتگویی با ما گفت : اولین جمعه از ماه محرم به‌عنوان روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌گرفته که به همین مناسبت همه‌ساله مراسمی با عنوان همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر شهرهای کشور عزیزمان و شهر صالح شهر برگزار می‌شود .

عبدالهی در ادامه افزود : این مراسم هر ساله در صالح شهر و در مسجد مرحوم سید محسن آقامیری برگزار میگردد و امسال نیز با شروع ماه محرم مراسم با شکوه و ویژه برنامه های زیادی از جمله مداحی ، سخنرانی و ... برگزار خواهد شد .

ایشان در ادامه زمان برگزاری مراسم را ساعت 13:00 روز جمعه 94/07/24 واقع در خیابان شهید مطهری 4 و در محل مسجد آقا میری (ره) اعلام کرد و افزود : ضمن دعوت از تمام مادران و خواهران صالح شهر ، درخواست میگردد در صورت امکان لباس متناسب با این مراسم بر تن شیر خوارگان خود بپوشانند . 

هیئت عزاداران حضرت زینب (س) - هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل العباس (ع) - واحد فرهنگی مسجد حاج سید محسن آقامیری