تاريخ : 27 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حضور نماینده شهرستان در مراسم تشیع جنازه تصادف صالح شهر

امروز در ادامه مراسم خاکسپاری 5 تن دیگر از عزیزانمان در صالح شهر ، نماینده شهرستان گتوند و شوشتر در مجلس حجت الاسلام سادات ابراهیمی حضور خواهند داشت .

این مراسم از ساعت 14:00 در گلزار شهدای علی پهونده - صالح شهر برگزار خواهد شد .



پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی سانحه دلخراش تصادف روزگذشته در محور دزفول-شوشتر

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان،دکتر عبدالحسن مقتدایی با صدور پیامی حادثه رانندگی روزگذشته را تسلیت گفت.من این پیام بدین شرح است:          

انا الله و انا الیه راجعون
سانحه‌ی تصادف دو دستگاه خودرو در محور دزفول – شوشتر، به جان باختن 10 تن و زخمی شدن شماری دیگر از شهروندان مظلوم انجامید و موجب تألم و تأثر شدید مردم خوزستان گردید.
این جانب با تسلیت صمیمانه به بازماندگان این واقعه‌ی ناگوار، برای جان‌باختگان، آمرزش واسعه‌ی الهی و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان تندرستی و شفای عاجل از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌کنم.
امید دارم مدیران محترم حوزه‌های مربوط، با برنامه‌ریزی و تدبیر، راهکارهای کاهش چنین رویدادهای خسارت‌باری را پیش‌بینی کنند و در حفظ سرمایه‌های ارزشمند انسانی بیش از پیش کوشا باشند.

عبدالحسن مقتدایی
استاندار خوزستان


تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت اله موسوی جزایری ضمن تسلیت به خانواده های داغ دیده و مردم در این حادثه غم انگیز از خداوند سبحان طلب مغفرت برای این عزیزان و صبر و بردباری برای خانواده های ایشان ،مسئلت نمودند .



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه و فرماندار گتوند و نماینده مردم شوشتروگتوند در اطلاعیه ای امروز را در شهرستان گتوند عزای عمومی اعلام کردند .
در این اطلاعیه حجت الاسلام علوی امام جمعه و محمدپور فرماندارگتوند و حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتروگتوندضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه رانندگی دیروز در جاده صالح شهر ، امروز در گتوند و سه روز در صالح شهر را عزای عمومی اعلام کردند .
صبح دیروز یک دستگاه مینی بوس در محور شوشتر - دزفول با تریلر برخورد کردکه براثر آن 11تن از شهروندان صالح شهر گتوند جان باختندو 9نفرهم زخمی شدند .



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گل افروز مختاری در گفت‌وگوی تلفنی با همشهری گفت: هم‌دانشگاهی‌هایم مقابل چشمانم جان‌باختند و من هرگز این صحنه هولناک را فراموش نخواهم کرد.گل افروز مختاری که دانشجوی سال اول رشته شیمی کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است ادامه داد: من ساکن شهرک صالح شهر هستم و از خانه ما تا دانشگاه شوشتر حدود ۲۰کیلومتر فاصله است.

روزهایی که کلاس داریم من و دانشجویان دیگر به کنار جاده می‌رویم و با مینی بوس‌های عبوری به دانشگاه می رویم. صبح دوشنبه نیز همگی سوار مینی‌بوس شدیم که این حادثه رخ داد. شنیدم که عده‌ای می‌گفتند راننده مینی‌بوس قصد داشته سبقت بگیرد که ناگهان با تریلی برخورد کرد. بعد از تصادف مینی‌بوس واژگون شد و همه شیشه‌های آن شکست.

دختر جوان می‌گوید: یادم هست شاهدان تصادف با اورژانس تماس گرفتند اما خیلی طول کشید که آمبولانس‌ها بیایند. در این حادثه هر دو دستم شکست که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و داخل کتفم پلاتین بگذارند. صورتم هم به‌خاطر برخورد با شیشه‌های شکسته دچار جراحت شده است.



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عمق فاجعه در تصادف مرگبار صبح روز دو شنبه صالح شهر به حدی بود که این خبر را در رسانه های تصویری کشور و فارسی زبان خارجی ، وبلاگ ها ، وب سایت ها چندین بار اعلام و اطلاع رسانی شد . در زیر تعدادی از این رسانه ها آمده است :

شاهد صالح شهر

سلام گتوند

گتوند نیوز

خبرگزاری فارس استان خوزستان

خبرگزاری فارس کشور

خوز نیوز

خبرگزاری قطره

خبرگزاری نامه نیوز

خبرگزاری بی باک

خبرگزاری دانشجویان ایران ، ایسنا

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

سایت تحلیلی عصر ایران

نسیم چنوب

پایگاه خبری تحلیلی شوشان

باشگاه خبرنگاران

خبرگزاری مهر

رجا نیوز

و ..........

رسانه های تصویری :

شبکه یک سیما

شبکه دو سیما

شبکه سه سیما

شبکه خبر

اخبار 20:30

اخبار شبانگاهی

اخبار سراسری ساعات : 14:00  - 19:00 – 21:00

شبکه خوزستان

شبکه های فارسی زبان خارجی

و....



تاريخ : 26 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در این تصادف که امروز ساعت 7 صبح در حوالی صالح شهر اتفاق افتاد 11 تن از عزیزان صالح شهری جان باختند و 9 نفر دیگری که در این مینی بوس بوده اند با شکستگی های اعضای بدن روبرو شدند و یک نفر از این عزیزان در حالت کما می باشد که برای این عزیز از صمیم قلب آرزوی شفاعت و تندرستی می نمائیم .



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- ایرنا- اسامی هشت تن از کشته شدگان حادثه رانندگی صبح روز دوشنبه در محور دزفول - شوشتر از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز دوشنبه اسامی هشت تن از کشته شدگان این حادثه را که هویت آنها شناسایی شده اعلام کرد.

قاسم پویانژاد ،حسین رمضان زاده ، محمدجاویدانه ، فرهاد کریمی ، اعظم حسین پور ، سپیده حسینی و خانم رحیم پور و سعید شهریاری هشت تن از کشته شده این حادثه می باشند که هویت آنها تاکنون مشخص شده است.
هویت دو تن دیگر از کشته شدگان این حادثه که یک زن و یک مرد می باشند هنوز مشخص نشده است.
حادثه رانندگی محور دزفول- شوشتر بین یکدستگاه مینی بوس و یکدستگاه تریلر رخ داد که از روبرو با هم برخورد کردند.
این حادثه یازده کشته و سیزده مصدوم بر جای گذاشت.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول -ایرنا- با درگذشت یکی دیگر از مجروحان حادثه رانندگی در جاده دزفول -شوشتر، شمار کشته شدگان این تصادف به 11 نفر رسید.

مسوول روابط عمومی بیمارستان بزرگ دزفول بعد از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعدادی از کشته شدگان و مصدومان این حادثه دانش آموزان و دانشجویانی هستند که برای حضور در کلاس درس راهی شوشتر بودند.
ˈ فرهاد سخاوتˈ افزود: در این حادثه 9 مسافر یک مینی بوس در دم کشته شدند و دو تن از مصدومان نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستانهای دزفول و شوشتر جان باختند.
حال چهار مصدوم دیگر این حادثه وخیم گزارش شده است.
صبح امروز یک دستگاه مینی بوس مسافربری در جاده دزفول - شوشتر با یک دستگاه تریلی برخورد کرد که 13 مصدوم نیز داشت.
اجساد تعدادی از کشته شدگان این حادثه به سردخانه آرامستان دزفول تحویل داده شد.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز :حجت الاسلام سادات ابراهیمی اظهار داشت:وزرات راه و شهرسازی شرعا و قانونا مسئول بروز چنین حوادثی است و شخص آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

به گزارش گتوندنیوز  به نقل از رهیاب نیوز حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار رهیاب در خصوص تصادف صالح شهر گتوند که منجر به کشته و زخمی شدن 22 دانش آموز شد اظهار داشت: متاسفانه ضعف مدیریت راه و شهرسازی استان خوزستان در بروز این تصادفات مشهود است.

وی ادامه داد:علی رغم مکاتبات متعدد و تاکیدات مردم مبنی بر دو بانده کردن این جاده متاسفانه با بهانه های کمبود اعتبارات از آسفالت و چندبانده کردن این جاده سر باز زدند.

نماینده مردم شوشتروگتوند تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی شرعا و قانونا مسئول بروز چنین حوادثی است و شخص آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت:نه تنها جاده های این منطقه بلکه اکثر شهرستان های استان خوزستان ازجاده های استاندارد برخوردار نیستند

وی اضافه کرد:علی رغم اینکه بخش مهمی از بار ترافیکی کشور و تولیدات از این خوزستان به استان های دیگر و خارج از کشور صادر میشود اما سطح استاندارد جاده های استان به شدت پایین می باشد

 نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی اتفاق ناگواری می افتد مسئولین فقط هزار و یک تاسف می خورند ولی این چه دردی را دوا می کند؟

سادات ابراهیمی تاکید کرد: لازم است یک بار برای همیشه به صورت آنی نه در ظرف چهار یا پنج ساله فکری برای این جاده ها کرد که روزانه کشته می دهند.

وی افزود:واقعا جاده های خوزستان جاده های مرگ هستند و باعث دغدغه و استرس مردم استان شده اند و  وقتی سوار ماشین می شوندنمی دانند آیا سالم به مقصد می رسند یا نه؟!

 نماینده مردم شوشتروگتوند اظهار داشت: این شان و جایگاه خوزستان نیست که همچنان ما شاهد از دست رفتن هم استانی هایمان در تصادفات جاده ایی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:امیدوارم در جلسه ایی که با وزیر داریم بتوانیم این قول را از او بگیریم تا اعتبارات جاده های اصلی خوزستان را تامین کند.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فوری : جاده صالح شهر حادثه آفرید اینبار حادثه ای بدتر و به وسعت بیشتر

لحظاتی پیش در جاده صالح شهر به شهرستان شوشتر برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر حادثه دردناکی را آفرید .

در این حادثه آمار دقیق کشته شدگان در دست نیست ولی شنیده ها حاکی از کشته شدن بیش از 10 نفر از همشهریان عزیز صالح شهری می باشد .

منتظر خبرهای جدید این حادثه باشید .



تاريخ : 24 / 9 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول -ایرنا- سهل انگاری در استفاده از سیلندر گاز (پیک نیک)منجر به انفجار و مجروح شدن دو نفر در شهرستان گتوند شد.

ˈ سعید سرداریˈ مسوول آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گتوند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:این حادثه در یک منزل مسکونی در مرکز شهر گتوند اتفاق افتاد و به محض انفجار یکی از این افراد از بالکن به پایین پرتاب شد.
وی افزود:به محض اطلاع از موضوع نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند و مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.
سرداری اظهار داشت:دو مجروح حادثه اکنون در بیمارستان بستری وتحت درمان هستند.
وی گفت:در هشت ماه گذشته افزون بر یکصد وبیست عملیات امداد ونجات توسط آتش نشانی شهرستان گتوند انجام شده است.



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - سانحه رانندگی در جاده دزفول -شوشتر هشت مصدوم برجای گذاشت.

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:در این سانحه رانندگی که صبح روز یکشنبه به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو وانت به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو از جاده منحرف شده و به سرنشینان قسمت بار وانت که کارگران بخش کشاورزی بودند صدمه وارد شد.
ˈفریدون جعفریان فرˈ افزود:به دنبال بروز این سانحه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و به مداوای مصدومان حادثه پرداختند.
وی افزود:این سانحه رانندگی تلفات جانی نداشته و مجروحان حادثه نیز برای ادامه درمان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
حمل کارگران بخش کشاورزی در قسمت بار وانت تاکنون حوادث خونباری را در سطح شهرستان دزفول موجب شده است.



تاريخ : 18 / 2 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سیمبان جوان شوشتری در حال انجام وظیفه در یکی از خیابان‌های این شهرستان بر اثر حادثه‌ای جان خود را از دست داد.

صبح امروز سیمبان جوان شوشتری در حال هرس درختان بود که به ناگاه دچار حادثه شد و به دلیل قطع نبودن برق در شبکه جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، بسیاری از شاهدان در محل حادثه برای نجات سیمبان جوان تلاش کردند ولی به دلیل قطع نبودن برق در شبکه امکان دخالت برای مردم و متخصصان شرکت توزیع برق شوشتر فراهم نبود.



تاريخ : 20 / 1 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رييس مركز اورژانس دزفول از كشته و زخمي شدن 9 نفر در يك حادثه تصادف خبر داد.
 دکتر علي‌رضا مرساقیان اظهار كرد: در اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه كاميون در محور دزفول - شوشتر و در نزدیکي صالح شهر، 8 نفر زخمي شدند و یک نفر نيز جان خود را از دست داد.
وي افزود: این تصادف که در حد فاصل صالح شهر و پمپ بنزین، در ساعت 7 صبح روز 19 فروردین(ديروز) به وقوع پیوست، موجب کشته شدن راننده مینی‌بوس و زخمی و بستری شدن 8 نفر ديگر شد.
مرساقیان گفت: مصدومان اين حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان گنجويان دزفول منتقل شدند.



تاريخ : 27 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- سانحه تصادف بین دو دستگاه خودرو در محوردزفول - شوشتر به مرگ یک نفر منجر شد.

به گزارش ایرنا ، در این حادثه که دوشنبه شب در سه راهی شهرک دولتی به وقوع پیوست یکدستگاه کمپرسی با یکدستگاه سواری پراید از روبرو با هم برخورد کردند.

انحراف به چپ خودرو پراید علت بروز این سانحه تصادف عنوان شده است.

محور دزفول - شوشتر یک جاده رفت و برگشت کم عرض و مسیر عبور خودروهای سنگین و کمپرسی است که همواره شاهد وقوع حوادث خونین جاده ای است.



تاريخ : 22 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دو تن از معلمان مصدوم سانحه رانندگی صالح شهر بستری در بیمارستان دزفول در وضعیت مناسبی بسر می برند.

مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:بر اثر سانحه رانندگی بین یکدستگاه خودرو پراید حامل معلمان و یکدستگاه تریلر در مسیر صالح شهر به گتوند دو تن از سرنشینان پراید در دم کشته شدند.
فرهاد سخاوت افزود: در این حادثه تصادف راننده پراید و یکی از بانوان معلم بر اثر شدت تصادف در دم کشته شده و دو مصدوم حادثه نیز به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
وی افزود:مصدومان این حادثه که از ناحیه آرنج ، کمر ، مچ دست ، گردن و ساق پا دچار شکستگی شده اند در بخش آی سی یو و ارتوپدی بیمارستان بستری می باشند.

سخاوت گفت:این مصدومان در حال حاضر تحت نظر پزشکان بوده و حال عمومی آنان رضایت بخش است.




تاريخ : 20 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

گتوند، دزفول -سانحه رانندگی در جاده صالح شهر در شهرستان گتوند به مرگ دو نفر منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این حادثه که یکشنبه در محور گتوند به صالح شهر این شهرستان رخ داد خودروی پراید با چهار سرنشین دچار حادثه شده که بر اثر آن یک معلم و راننده پراید جان خود را از دست دادند.
مسوول روابط عمومی بیمارستان گنجویان دزفول در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:راننده خودرو پراید در حال انتقال سه آموزگار گتوندی از صالح شهر به گتوند بوده که دچار حادثه شده است.
ˈفرهاد سخاوتˈ افزود:به دلیل کمبود امکانات پزشکی در شهرستان گتوند مصدومان حادثه برای درمان به بیمارستان دزفول منتقل شدند.
وی گفت:حال دو مصدوم دیگر این حادثه رضایت بخش بوده و بزودی به بخش منتقل می شوند.
علت این سانحه رانندگی از سوی پلیس راه در دست بررسی است.
به دنبال بروز این حادثه مسوولان آموزش وپرورش شهرهای دزفول و گتوند در بیمارستان دزفول حضور یافته و از مصدومان عیادت کردند.

 



تاريخ : 20 / 9 / 1386برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختصاصی نشریه اینترنتی صالح شهر :

ساعت5:30 دقیقه اول شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلر روبروی صالح شهر 2 کشته داد .

در این تصادف که پراید حامل 4 نفر ،  یک نفر راننده و سه سر نشین در عقب نشسته بودند با برخورد با تریلر 2 سرنشین جان خود را از دست دادند . راننده فوت شده این پراید یوسف جمالپور از صالح شهر و سرنشین فوت شده خانم رضایی از معلمان مدرسه شهید چمران ، ساکن شهرستان گتوند بودند .  دو سرنشین دیگر با اعزام به موقع به بیمارستان ، از حال عمومی خوبی برخوردار هستند .

از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن مرحومان، صبر و شکیبایی و سربلندی و شادکامی برای خانواده هایشان را مسألت داریم.

 

 



تاريخ : 8 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

باز هم موتور ، بازهم تصادف ، و بازهم مرگ جوان

خبرها حاکی از این است که دیشب یکی از جوانان صالح شهری بنام مهدی محمدی که بعد از برگشت از محل کار از سمت دزفول به صالح شهر در حرکت بود با یک دستگاه پژو برخورد می کند که جان خود را از دست میدهد . بنده حقیر  به نوبه خودم این داغ بزرگ را به خانواده ایشان تسلیت عرض مینمایم  :

متن تسلیت

همه از اوییم و به سوی او باز خواهیم گشت.

           با تالم و تاثر فراوان ، درگذشت مرحوم مهدی محمدی را خدمت خانواده محترم ایشان و همه خویشاوندان و دوستان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و تحمل برای خانواده ایشان مسالت دارم.



تاريخ : 22 / 6 / 1391برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

در حادثه ی ناگواری که ظهر امروز رخ داد، یک نوجوان صالح شهری در کانال های آب کشت و صنعت کارون در حوالی شهر جان سپرد.

 



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد